چند جاذبه برتر گردشگری در تور دبی

برج العرب  تنها هتل ۷ ستاره جهان است که شبیه به یک بادبان مواج طراحی شده که  با ارتفاع 321 متر و  تسلط بر افق دبی چهارمین هتل بلند مرتبه در جهان است.

این بنا در واقع  یکی از سمبل های شاخص دبی و ساختمانی سلطنتی است. هیچ سفری به دبی بدون دیدن این بنا کامل نیست! چشم انداز های گوناگونی برای گرفتن عکس در اطراف آن هست که یکی از بهترین های آن در ساحل عمومی کنار بناست .از این هتل عکس های فراوان  گرفته شده ، و همواره در ردیف لوکس ترین هتل های  جهان انتخاب می شود. شب ها این هتل نور افشانی رقصانی دارد که آن را تبدیل به ساختمانی پر ابهت در روز و شب کرده است.   

۲. برج خلیفه

برج خلیفه بلندترین برج جهان و شاهکاری در مهندسی است که می توانید با چشمان خود شاهد آن باشید زمانی که که تصمیم به سفر به بالای برج بگیرید ، یعنی مرتفع ترین چشم انداز در سراسر دنیا را دارید تجربه می کنید. نقطه اوج تجربه دیدار از برج خلیفه چشم انداز بالاترین نقطه آن است. این چشم انداز در طبقه 124 بلندترین برج جهان واقع شده است ، این چشم انداز چنان است که شاه بیت هر دیداری از  سفر به خاورمیانه باشد.

۱۱۱۱۱

این سفر از زیر زمین مرکز خرید دبی آغاز می شود. در طول سفر به بالا، بازدید کنندگان با ارائه چند رسانه ای شگف انگیز از برج خلیفه ،گوهر دبی ، سرگرم می شوند.

توصیه ما اینست که بلیط خود را آنلاین و از پیش خرید کنید چون با این کار ۳۰۰ درهم به ازای هر فرد صرفه جویی کرده اید. البته تورهای برج خلیفه به سرعت پر می شوند ، مخصوصا تورهای غروب آفتاب، لذا حتما تور خود را از پیش رزرو کنید!

۳.فواره های دبی

در پایه بلندترین برج جهان ،یکی از شگفت انگیز ترین فواره های جهان قرار دارد ! در واقع این  بزرگترین فواره رقصان جهان است!

مجموعه ای در کنار دریاچه ۳۰  هکتار برج خلیفه که  فواره های آن آب را تا ارتفاع ۵۰۰ فوت، معادل یک ساختمان ۵۰  طبقه به بالا شوت می کند . فواره  ۹۰۰ متر طول  ودارای  پنج دایره و دو قوس  است.

فواره های دبی بصورت روزانه برنامه اجرا می کنند که شامل سما دبی ؛ بابا یتی ، آهنگی معروف  در زبان سواحیلی؛ بهترین رقص دنیای عرب شیک شک شوک؛ و شاهکار خواننده معروف ایتالیایی آندره بوچلی یعنی کونته پترو مان ( زمان  خداحافظی). 

۴.هتل آتلانتیس

آتلانتیس مکانی با شکوه در دبی و  واقع در نخل، جزیره ای ساخت دست بشر، است که مقیاس با شکوه و نبوغ بکار رفته در آن  تخیل جهانیان را اسیر خود کرده است. 

۲۲۲۲۲

از لحظه ای که وارد این جزیره می شوید،  غرق در جهان خیره کننده ای از تخیل، لذت و هتل های ۵   ستاره لوکس می شوید.

این مکان برای زوج ها و خانواده ها آرامش و هیجان فراهم می کند

۵.دهکده جهانی

در 15 سال گذشته، دهکده جهانی سرگرمی های فرهنگی همراه با تجربه خریدی بین المللی را برای میلیون ها بازدید کننده فراهم کرده است .اجرای نفس گیر برنامه های زنده، غذاهای خوشمزه،  صنایع دستی اصیل  و کالاهایی  از کشورهای مختلف در بسیاری از غرفه های  ملی دهکده جهانی در انتظار شما ست.  

جاذبه های بسیاردیگری از جمله سواری های هیجان انگیز، بازی ها و نمایش های آتش بازی همه و همه در اینجا محیاست . دهکده جهانی هر سال از ماه نوامبر تا مارس باز است ، برخی از سال ها  برنامه ها تا آوریل ادامه می یابد

۶.جزیره نخل

پالم جمیرا هر چیز برای لذت بردن از تعطیلاتی فوق العاده را دارد . هتل هایی با نام های  جهانی و مشهور ، جاذبه های توریستی شگفت انگیز ، و مراکز خرید و مد های لوکس که  در آن مشغول به فعالیت شده اند.  اینجا مکانی واقعا الهام بخش برای گذراندن  تعطیلات در دبی است، چه بدنبال استراحت وچه  به دنبال جهانی از هیجان باشید. 

۳۳۳۳

بازدیدکنندگان برای مشاهده  غروب با شکوه، استراحت در چشمه های معدنی، استخرها  و باغ ها و غذا خوردن در مجموعه ای از رستوران های خوب به اینجا می آیند. فعالیت های متنوعی در طول  روز، از جمله ورزش های آبی، آکواریوم، پارک های بازی و البته مایل ها  سواحل زیبا وجود دارند. و در شب، سرگرمی و تفریح فراونی  را ارائه می دهند.

آژانس هواپیمایی قصر شیرین مفتخر است که در این سفر شما را همراهی نماید.