آغاز به کار درگاه ارتباطی مردم با وکلا

 

یکی از مشکلات مردم پیدا کردن وکیل متخصص در یک موضوع خاص است. بیشتر وکلا در معرفی تخصص‌های خود از عناوین کلی حقوقی، کیفری و خانواده استفاده می‌کنند. این در حالی است که مشکلات و مسائل حقوقی آن‌قدر زیادند که یک وکیل تخصص مورد نیاز برای انجام تمام امور حقوقی را ندارد و یا فاقد توانایی لازم برای پذیرش وکالت تمامی انواع دعاوی قضایی است. وبسایت دادراه با هدف ارتباط دادن مردم با وکلای دادگستری که دارای تخصص‌های از پیش تعریف شده هستند، طراحی و راه‌اندازی شده است.

 

انتخاب مناسب ترین وکیل از بین وکلای داوطلب

مردم می‌توانند نیازهای حقوقی خود از جمله پذیرش وکالت و تدوین متون حقوقی همچون دادخواست، شکوائیه، اظهارنامه، نگارش قرارداد، و ... را به صورت آنلاین در وبسایت دادراه ثبت کنند. هر یک از این درخواست‌ها در اختیار تمام وکلایی قرار می‌گیرد که تخصص مرتبط را دارا هستند. هر وکیل قیمت و شرایط خود را برای انجام کار حقوقی مورد نظر اعلام می‌کند و کاربر می‌تواند با مقایسه قیمت و شرایط وکلای مختلف و همچنین مشاهده تخصص‌ها و سوابق درج شده در صفحه وکلا، و در صورت لزوم مکاتبه اینترنتی و تماس تلفنی با وکیل یا وکلای مورد نظر ارزیابی‌های لازم را انجام دهد و وکیل مورد نظر خود را انتخاب نماید.

 

مشاوره حقوقی رایگان

مردم در دادراه این امکان را دارند تا با طرح پرسش‌های حقوقی خود از پاسخ و مشاوره رایگان چندین وکیل بهره‌مند شوند. همچنین متن پرسش‌ها و پاسخ‌ها در اختیار عموم مردم قرار می‌گیرد تا بتوانند پرسش‌های و پاسخ‌های مرتبط با نیازهای خود را پیدا کنند و مطالعه نمایند.

 

وکیل

هر وکیل در دادراه یک صفحه‌ منحصر به فرد دارد که مشخصاتش در آن منتشر شده است. مشاوره‌های رایگان وکیل، مقالات، تخصص‌ها و سوابق او در همین صفحه در دسترس مردم قرار دارد و مردم می‌توانند با مطالعه صفحه شخصی وکلا به انتخاب وکیل مورد نظر خود بپردازند. به عنوان مثال کسی که به دنبال یافتن وکیل طلاق است، می‌تواند با مراجعه به صفحه شخصی وکلایی که در دعاوی خانواده متخصص هستند، مشاوره‌های منتشر شده آن‌ها را مشاهده نماید و از کیفیت دانش و تجارب هر وکیل آگاهی یابد.

از دیگر سو، وکیل نیز مطمئن است وقتی را که برای ارائه مشاوره رایگان اختصاص داده است، هدر نمی‌رود و تمام پاسخ‌های او به عنوان یک سرمایه ارزشمند که بازتاباننده تخصص اوست، نگه‌داری می‌شود و در اختیار موکلین بالقوه او قرار می‌گیرد.

برای آگاهی بیشتر از خدمات دادراه به وبسایت www.dadrah.ir مراجعه نمایید. همچنین می‌توانید  با کلیک بر روی @dadrah به کانال تلگرام دادراه بپویندید و از نکات و آموزه‌های حقوقی بهره‌مند شوید.