111

کرم ضد آفتاب ضد جوش محصولی است که جهت رفع نیاز پوستی افراد دارای پوست مستعد آکنه که به صورت روزانه مورد استفاده موثر قرار می گیرد.

استفاده از ضد آفتاب در تمام روزهای سال بخصوص تابستان، بسیار ضروری است. در حدی که متخصصان شدیدا توصیه می کنند که بدون ضد آفتاب هرگز از خانه خارج نشویم. در این میان برخی از افراد که پوست چرب دارند، برای خرید محصول مناسب سردرگم می شوند. کرم های ضد آفتاب گزینه چندان مناسبی برای پوست چرب به نظر نمی آیند. همان طور که می دانیم کرم ضد آفتاب معمولا حاوی مرطوب کننده بوده و محتوای چربی بالایی برای پوست چرب هستند و برای پوست چرب سنگین خواهند بود.

در سالیان اخیر ضد آفتاب های Oil Free روانه بازار شده اند که اگرچه کاملا فاقد چربی نیستند ولی به علت چربی بسیار پایین گزینه بسیار مناسبی برای پوست های چرب به حساب می آیند.

در ادامه مطلب یه چند نمونه خوب از کرم ضد آفتاب ضد جوش اشاره خواهیم نمود، محصولات ضد آفتابی که در این مجال به شما عزیزان معرفی می گردد، برای تمام پوست ها مناسب می باشد و علاوه بر ضد لک بودن و محافظت در برابر نور شدید خورشید، مرطوب کننده‌ های مناسبی هم برای آبرسانی به پوست‌های چرب، مختلط و مستعد آکنه محسوب می‌شوند:

فلویید ضد آفتاب هیسه اک ⁺SPF50 اوریاژ مناسب پوست های مختلط تا چرب:

222

این محصول با تنظیم ترشح چربی پوست از ایجاد جوش جلوگیری نموده و بعنوان یک مرطوب کننده از دهیدراته شدن پوست جلوگیری می کند.

امولسیون ضد آفتاب کلینانس ⁺SPF30 اون مناسب پوست‎های چرب:

333

این محصول با داشتن فیلترهای ارگانیک، شیمیایی و مینرال از پوست در برابر طیف وسیع اشعه UVA و UVB محافظت نموده و با داشتن ساختاری سبک و فاقد چربی مناسب پوست چرب و جوش‌ دار است. ضد التهاب و آنتی‌باکتریال بوده و همچنین ترشح چربی پوست را کنترل می نماید.

کرم ضد آفتاب الارو Ellaro SPF30 فاقد چربی:

444

کرم ضد آفتاب الارو SPF30 نیاز پوست به ضد آفتاب و کرم پودر را همزمان برطرف می کند. این کرم حاوی سالیسیلیک اسید است و مناسب پوست های مستعد آکنه و پوست های بسیار چرب می باشد.

کرم ضد آفتاب مولتی پروتکشن ⁺SPF50 دکتر ژیلا فاقد چربی:

555

کرم ضد آفتاب مولتی پروتکشن ⁺SPF50 دکتر ژیلا با ایجاد محافظت سه گانه در مقابل پرتوهای نور خورشید، پیری زودرس پوست و همچنین آلودگی های  محیطی، نقش مهمی ‎در حفظ جوانی و شادابی پوست ایفا می کند. این کرم علاوه بر جاذب های فیزیکی و شیمیایی گوناگون، حاوی ترکیباتی است که از طریق تاثیر بر روی مسیرهای داخل سلولی، از اثرات مخرب پرتوهای فرا بنفش و آلودگی‎های محیطی بر روی سلول‎های پوست جلوگیری می کند.

کرم ضد آفتاب فاقد چربی سینره ⁺SPF30:

666

کرم ضد آفتاب فاقد چربی سینره ⁺SPF30 مخصوص پوست های حساس می باشد. این کرم با داشتن فیلترهای فیزیکی حفاظت مناسبی از پوست در برابر نور آفتاب ایجاد می نماید. این کرم ضد آفتاب با دو مکانیسم انعکاس و پراکنده کردن پرتوهای مضر UVA و UVB باعث حفاظت از پوست می شود.

بهترین فواید استفاده از کرم ضد چروک و ضد آفتاب

777

همه ما کم و بیش نام کرم ضد چروک را شنیده ایم. این کرم ها در انواع مختلف و برای سنین گوناگون در بازار موجود می باشند.

بهتر است قبل از انتخاب کرم ضدچروک به متخصص پوست مراجعه نموده تا پوست شما بررسی گردد و بر اساس نیازهای پوستی، کرم متناسب با آن تجویز شود.

روند پیری پوست

888

روند پیری پوست روندی طبیعی است که با افزایش سن اتفاق می ‌افتد، ولی برخی عوامل خارجی این روند طبیعی را سرعت می بخشند که در این میان، آفتاب مهم ترین و اصلی‌ترین عامل محسوب می‌ شود. به همین دلیل استفاده از ضد آفتاب و مرطوب کننده های مناسب نوع پوست، برای همه سنین و جنسیت ها در تمام روزهای سال به شدت توصیه می گردد.

با افزایش سن و کاهش کلاژن پوست، چهره فرد تغییر می کند و چروک می شود. کلاژن باعث حفظ حالت کشسانی پوست می شود.

همه افراد به خصوص خانم ها این تغییر را خوشایند نمی دانند و در صدد جبران این ناملایمت پوستی بر می آیند.

سن خرید کرم ضد چروک

999

شروع استفاده از کرم‌ های ضد چروک به نوع پوست فرد و میزان خشکی آن نیز بستگی دارد. ممکن است فردی با پوست بسیار خشک، این چروک‌ها را حتی از سن 25 سالگی نیز داشته باشد، بنابراین زیر نظر پزشک باید کرم‌ های مرطوب‌ کننده و ضد چروک را به‌ طور همزمان استفاده کند.

تفاوت‌ های فردی زیادی میان افراد گوناگون وجود دارد ولی معمولا حدود سن 30 سالگی ساخت کلاژن در پوست کند شده و به تدریج متوقف می‌ شود. شروع استفاده از کرم‌های محافظتی در حدود این سن پیشنهاد می ‌شود.

مواد تشکیل دهنده کرم ضد چروک

کرم های ضد چروک انواع متعددی دارند و می ‌توانند حاوی اسیدهای میوه و رتینوئیدها، انواع آنتی‌اکسیدان‌ها و مرطوب‌کننده‌ها باشند.

ویتامین‌ های E و C و A نیز در بیشتر این کرم‌ها وجود دارند.

ممکن است فهرستی طولانی از مواد تشکیل‌ دهنده را روی این کرم‌ها مشاهده کنید، ولی در حقیقت مواد موثر این کرم‌ها، محدود و مشخص هستند و مقداری از این مواد در واقع برای رطوبت‌ رسانی و یا به عنوان مواد نگه‌دارنده وارد ترکیب کرم ضد چروک شده اند.

تاثیر کرم ضد چروک

وقتی از کرم ضد چروک استفاده می ‌کنیم، تنها جلوی آسیب‌ های ناشی از رادیکال‌ های آزاد و دیگر صدمات محیطی را می ‌گیریم، ولی در صورتی که آسیب وارده به یک سلول بسیار شدید باشد، نمی توان آن را جبران نمود.

برخی داروخانه های اینترنتی چون داروخانه آنلاین مثبت سبز در کنار تمام ویژگی های تایید شده این فضا، به یک مجله سلامت مثبت سبز نیز مجهز است که در کنار فعالیت اصلی، به هموطنان اطلاعات به روز شده در تمام زمینه های پر جست و جو را به زبانی ساده داده و محصولات مرتبط با آن را معرفی می کند.

منبع: https://mosbatesabz.com