تمام افراد دوست دارند مدرن و خوش تیپ به نظر برسند اما برای داشتن ظاهری کامل و آراسته تنها پوشیدن لباسی مطابق با آخرین مد کافی نیست. بدون استفاده از زیورآلات، هیچ ظاهری کامل نیست و این را متخصصینمد به خوبی می دانند. به همین دلیل است که بسیاری از آن ها در زمینه طراحی زیورآلات زیبا و مدرن، فعالیت می کنند.

امسال زمستان، زیورآلاتی راهی بازار خواهند شد که بیش از پیش یادآور مد در دهه های گذشته هستند. در زمستان امسال شاهد طراحی هایی که یاد آور دهه ی80میلادی هستند، خواهیم بود. به نظر می رسد زمستان امسال مرور خاطرات قدیمی از اولویت های طراحان فشن بوده است. در اینجا مروری خواهیم داشت بر روی پرطرفدار ترین طرح هایی که زمستان امسال بازار را تسخیر خواهند کرد.

 

دستبند

هیچ چیزی مانند یک دستبند زیبا و شیک نمی تواند تکمیل کننده ی ظاهر شما باشد. امروزه دستبند ها نه تنها برای بانوان، بلکه طرفدارانی نیز در میان آقایان پیدا کرده اند. یک دستبند زمانی بر روی دست شما فوق العاده به نظر خواهد رسید که با لباس های شما هم خوانی داشته باشد. اما پیدا کردن دستبند هایی که مناسب لباس و ظاهر شما باشند، در زمستان امسال سخت نخواهد بود. چرا که برند های مختلفی مانندBalenciagaو یاAlexander McQueenطرح های زیبا و مختلفی را برای دستبند ها ارائه داده اند که می توانند هر سلیقه ای را راضی نگه دارند. اگر طرفدار دستبند های چرمی هستید، مطمئن شوید که مجموعه ی جدید و زیبایAlexander McQueenرا از دست نمی دهید.

111

گوشواره

طراحان گوشواره در سال2017، بسیار فعال بوده و انقلابی در ظاهر گوشواره ها به وجود آورده اند. اگر شما به دنبال خرید زیورآلات کوچک و ظریف هستید خبر بدی برایتان داریم. در زمستانامسال تمامی گوشواره ها بزرگ خواهند بود. از آنجایی که در نمایش ها و مجموعه ی طراحان متفاوت دیده ایم، زمستان امسال گوشواره های بزرگ با طراحی هایی با استفاده از سنگ ها و فلز های نادر، در شکل های عجیب در راه هستند. مهمترین نکته در طراحی گوشواره های زمستان2018عدم تقارن آن ها است. این عدم تقارن به شما اجازه می دهد تا گوشواره هایی با شکل های متفاوت را با سبک های مختلف خود، منطبق کرده و ظاهری شیک پیدا کنید. شما می توانید بهترین گوشواره های زمستان امسال را در میان مجموعه ی برندهایی مانندet Ochs، ElleryوDolce & Gabbanaپیدا کنید.

البته باید تاکید کنیم که برندBalenciagaیکی از موفق ترین و پیشرو ترین برند ها در زمینه ی طراحی و عرضه گوشواره های نامتقارن است. طرح های گرافیکی متفاوتی که این برند بر روی گوشواره های خود به کار برده است، آن ها را با هر سلیقه ای سازگار کرده است. برندMaison Margielaنیز با گوشواره های حلقه ای  نامتقارن و زیبای مجموعه ی خود، زمستان امسال در کنار شما خواهد بود.

222

انگشتر

در کمد تمام افرادی که به شیک پوشی و مد اهمیت می دهند، جعبه ای حاوی انگشترهای متفاوت پیدا می شود. زمستان امسال باید کمد خود را با انگشتر های بزرگ و پر از جزئیاتی مانند سنگ ها و اِلِمان های دیگر پر کنید. شما می توانید از مجموعه هایGucci،  Dolce & GabbanوAltuzarraدیدن کنید.

یکی از نکات مهم در خصوص طراحی انگشتر ها در زمستان امسال، علاقه ی طراحان به ارائه ی مجموعه ای از انگشتر ها برای انگشت ها مختلف بوده است. در این مجموعه ها که در حدود10الی15انگشتر برای قسمت های مختلف دست ارائه می شود، طراحان سعی می کنند تا با حفظ هماهنگی میان تمام انگشتر ها زیبایی خاصی به آن ها ببخشند. البته زمانی که صحبت از مجموعه ی انگشتر ها می کنیم، بدون شک طراحی های اکساندرو میچل تحت نام برندGucciمی تواند بهترین انتخاب برای انگشتر های این فصل باشد.این طراح معروف با ارائه ی طرح های زیبا و جدید، می تواند هر سلیقه ای را راضی نگه دارد. همچنین این طراحی راه خود را به مجموعه ی زیورآلاتی که کمپانیDiorزمستان امسال عرضه کرده است، باز کرده و با طرح های زیبا در بازار وجود خواهند داشت.

گردنبند

3333

دوست داران مد و لباس می دانند که نقش گردنبند ها در داشتن ظاهری شیک و زیبا بسیار مهم است. مانند سایر زیورآلات، در تمام سال گذشته آویز های بسیار بزرگ در مغازه ها و برگردن خانم ها خودنمایی می کردند.  زمستان امسال نیز در ادامه ی این روند، آویز های بلند با طرح های زیبا و متفاوت در بازار ها وجود خواهند داشت. در کنار آن ها گردنبند های قفل و کلید، که در سال گذشته بسیار مورد علاقه ی مردم واقع شده بود، در زمستان امسال نیز در کنارما حضور خواهند داشت. گردنبند های قفل و کلیدی که کمپانیBalenciagaطراحی کرده است، با طرح های متنوع و زیبا، زمستان امسال پاسخ گوی سلیقه ها و نیاز های شما خواهد بود.