همواره تور استانبول را به جاذبه های تاریخی، هتل های لوکس و مراکز خرید بزرگش می شناسیم. این جاذبه ها اگر چه نقطه قوت هر شهر گردشگری است اما ممکن است به تنهایی برای برخی خانواده ها به خصوص فرزندان و مجردها کافی نباشد.

آنها به دنبال تخلیه هیجان و تجربه های جدید در سفر هستند. باید گفت که استانبول تنها یک شهر لوکس با تعداد زیادی آثار و اماکن تاریخی نیست، هیجان و جذابیت های تفریحی زیادی در این شهر برای گردشگران در نظر گرفته شده است. در این مطلب می خواهیم شهربازی های مشهور استانبول را به علاقه مندان هیجان معرفی کرده و آنان را به سفر با تور استانبول ترغیب کنیم.

شهربازی ویالند استانبول

شهربازی ویالند در زمانی که اردوغان رئیس جمهور فعلی ترکیه، شهردار استانبول بود با صرف بودجه کلانی تاسیس شد. این شهر بازی در سه بخش دنیای بازی، دنیای افسانه ها و دنیای ماجراجویی میزبان خانواده ها و افراد در تمام گروه های سنی است.

بیش از 50 نوع بازی مختلف در این شهربازی تعبیه شده که هر یک می تواند آدرنالین خون شما را تا حدی زیادی بالا ببرد. ساعت کاری شهربازی ویالند از 10 صبح تا 7 بوده که در آخر هفته ها دوساعت به این بازه زمانی اضافه می شود.

ذکر این نکته ضروری است که وسایل بازی ویالند در عین اینکه بسیار هیجان انگیز هستند، از استاندارد ایمنی و کیفیت بالایی برخوردارند بنابراین باید به مادران و پدران محتاط گفت که به وجه جای نگرانی وجود ندارد. در ضمن در این شهربازی بسیار بزرگ رستوران و مرکز خرید بسیار شیک و ممتازی وجود دارد.

اگر با خانواده ای به این شهربازی می روید که برخی تمایل زیادی به بازی ندارند می توانند خود را در مرکز خرید ویالند سرگرم کنند و سپس به اتفاق سایر اعضا خانواده به صرف یک وعده غذایی بسیار لذیذ در رستوران ویالند بپردازند.

شهر بازی استانبول

ویا سی تما پارک در استانبول

این شهربازی در خیابان بالیکچیلار استانبول واقع شده و وسایل بازی بسیار هیجان برانگیزی دارد. از جمله مشهورترین وسایل بازی در این مجموعه می توان به ترن هوایی آن اشاره کرد که ششمین ترن هوایی دنیا است و درفایر نام دارد.

ترن رد فایر در 2 ثانیه سرعت خود را به 110 کیلومتر بر ساعت می رساند و قبل از اینکه فکرش را بکنید اوج هیجان و لذت را به شما هدیه می دهد. لذتی که 980 متر به طول می انجامد و خاطره اش یک عمر برای شما ماندگار می شود.

آکواریوم این شهربازی نیز یکی از پرطرفدارترین بخش های آن است. طولانی ترین تونل آبی شهر استانبول که در آن می توانید انواع ماهی های زیبا و متفاوت را در کنار یکدیگر ببینید و با سبک زندگی آنان آشنا شوید. درب این مجموعه همه روزه تا ساعت 24 به روی علاقه مندان باز است. 

لونا پارک استانبول

لونا پارک بوستانسی در استانبول

افتتاح این شهربازی به سال 2004 باز می گردد. دو بازی پر طرفدار لونا پارک ترن هوایی و راک اند رول است. نوجوانان و جوانان برای انجام این بازی ها در شهربازی لونا پارک صفهای طولانی می بندند.

برای تجربه بازیهای هیجان انگیز این شهربازی می توانید همه روزه از 9 صبح تا 9 شب به این مجموعه بروید.

شهربازی استامنبول

ژوراسیک لند استانبول

ژوراسیک لند پارکی به مساحت 10 هزار متر مربع بوده که درون مرکز خرید فوروم واقع شده است. ژوراسیک به پارک هایی گفته می شود که شما را به دنیای جذاب موجودات گذشته و منقرض شده مانند دایناسورها می برد.

تماشای این موجودات و نحوه زندگی آنها برای بسیاری از کودکان و همچنین خانواده ها دوست داشنی است. همچنین در این مجموعه بهترین سینماهای 4 و 5 و 6 بعدی استانبول قرار دارد که با پخش فیلم های متفاوت هوش از سرتان خواهند برد.

برای بازدید از این مجموعه می توانید به همراه اعضای خانواده خود از ساعت 10 صبح تا 9 شب به مرکز فوروم بروید.

اس4

ایکستریم اونچر استانبول

ایکستریم اونچر نام یک پارک جنگلی در بیرون شهر استانبول است که بیش از 50 نوع بازی جذاب دارد. در ایکستریم اونچر می توانید لذت استفاده از بازی هایی نظیر زیپ لاین های متفاوت، بندبازی، انواع سرسره ها و ... را تجربه کنید. این شهربازی بسیار فراتر از تصور شماست و یک تفریح بسیار هیجان انگیز و یک خاطره به یاد ماندنی برای شما و اعضا خانواده شما در استانبول خواهد بود.