درباره محصولات بادی اینتکس بیشتر بدانید

شاپ اینتکس فروشگاه اینترنتی و نماینده رسمی محصولات بادی اینتکس در ایران عرضه کننده انواع اجناس بادی اورجینال شرکتی با قیمت ارزان به صورت پخش عمده و تک فروشی در ایران میباشد . از محصولات این شرکت میتوان به استخر بادی ، استخر پیش ساخته ، تشک بادی ، تخت بادی ، مبل شنی ، مبل هپی چیر ، کاناپه بادی تخت خواب شو دو نفره و یک نفره ، قایق بادی ، چادر مسافرتی اتوماتیک ، چادر عصایی و فنری ، جامپینگ بادی ، قلعه بادی ، جکوزی بادی ، پمپ برقی اینتکس ، پمپ دستی اینتکس ، موتور بنزینی قایق بادی ، موتور برقی قایق بادی ، پمپ تصفیه آب شنی و فیلتری استخر ، وان بادی ، جلیقه شنا ، انواع لوازم جانبی و تجهیزات استخر آماده مانند قرص کلر مخصوص ضد عفونی کردن آب استخر ، شناور قرص کلر ، نردبان استخر ، عدم تاتامی یا زیر انداز فومی استخر پیش ساخته ، و بسیاری دیگر از دسته اجناس با قیمت ارزان در سایت اصلی اینتکس شاپ اینتکس اشاره کرد . مرکز اصلی فروش محصولات بادی اینتکس در ایران تمامی خدمات پس از فروش اعم از گارانتی استخر پیش ساخته و نصب و راه اندازی استخر داخل زمین یا توکار توسط نصاب های مجرب ، تعمیرات انواع محصول اینتکس ، مشاوره و راه اندازی استخر آماده پرورش ماهی ، توجه داشته باشید تمامی محصولات با برند اینتکس و بست وی با کیفیت اصلی ارائه میگردد

تخت بادی

 

ویژگی تخت های بادی اینتکس

تخت بادی اینتکس یک نفره و دو  نفره ویژه استفاده دائم است و کاملا طبی با رویه مخمل ضد تعریق ساخته شده تا در هنگام خواب نرم و راحت باشد و بدن شخص عرق نکند . جنس بدنه تخت از پی وی سی ضخیم و الیاف ابریشم به صورت عمودی طراحی شده که به جای فنر به کار رفته است و کم حجم تر و سبک تر میباشد . تخت های بادی intex را می توان به صورت تخت خواب دائم در منزل ، ویلا ، و محل کار برای تمامی اعضای خانواده استفاده کرد و از این محصول بادی اصلی intex که جا به جایی آن بسیار آسان است بهره برد . تخت خواب بادی کم جا ساخت شرکت اینتکس می باشد و دارای ساختاری طبی و راحت هستند که در بیشتر مواقع افراد بیمار نیز میتوانند استفاده کنند و بسیار هم مفید خواهد بود . از مزایا تخت خواب بادی می توان به وزن سبک ، حجم کم ، پر و خالی شدن در کمترین زمان و زیبایی ظاهری اشاره کرد . تخت های بادی یک نفره و دو نفره با ارتفاع زیاد مخصوص تمامی افراد ساخته شده اند و به وسیله پمپ برقی متصل به تخت پر و خالی میشوند .

 

چادر مسافرتی

ویژگی چادر های مسافرتی

چادر مسافرتی اتوماتیک ، عصایی ، فنری ، چادر هلال احمر بزرگ و کوچک ، خارجی و ایرانی همگی با پارچه های برزنتی ضد آب ساخته میشوند و میله های به کار رفته در چادر از بهترین نوع فنر و میله های فایبر گلاس خشک می باشد . از چادر های مسافرتی میتوان برای سفر های تفریحی و طولانی بهره برد . در برخی از چادر ها دارای پوشش دوم بر روی سقف میباشند که در زمان بارش باران باعث میشود که آب به داخل نفوذ نکند و از طرفی سرمای بیرون به داخل سرایت نکند . تمامی چادر های موجود در بازار  با برند های : اف ای تی fit ، چادر فخر ایران ، چادر فیت ، کیت خاوران ، سامسونگ ، آکسفورد ، کلمبوس ، کلمن ، شاتل ، بست وی ، اینتکس ، هاسکی ، چادر های میله ای ، و چادر صنعت خاوران به فروش میرسد . کلیه چادر های نامبرده از بهترین مارک های چادر هستند که کاملا ضد آب طراحی شده و اکثر آنها از نظر حجم و وزن کاملا سبک و کوچک هستند که به راحتی می توان آنها را حمل و جا به جا نمود . این چادر ها در اندازه های ۲ ، ۴ ، ۶ ، ۸ ، ۱۰ و ۱۲ نفره تولید و با ابعاد و ارتفاع مختلف به بازار عرضه گردیده است .

علاقه‌مندان برای خرید محصولات اینتکس می‌توانند با شماره تلفن‌های ۴۴۳۸۱۷۶۱ و ۴۴۳۸۱۷۵۴ تماس بگیرند و یا به صورت حضوری به فروشگاه شاپ اینتکس به آدرس تهران، مرزداران، خیابان ایثار، نبش کوچه نامدار ۴ (بر خیابان اصلی) پلاک ۸، واحد ۲ مراجعه کنند.