نقد نرم افزار های موبایل | شهریور 97

از دیگر انواع نسخه های غیر رسمی تلگرام  می توان فیلگرام  را نام برد ، که به وسیله api هایی که خود اپلیکیشن به صورت رایگان برای استفاده قرار داده  است ،درست شده و دارای قابلیت و ویژگی های فراوانی برای جذب کاربران دنیای مجازی است . نسخه جدید فیلگرام به شما این اجازه را می دهد که از قابلیت ها و امکانات دیگر این اپ که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد بهرمند شوید .

از جمله مهم ترین و قابل ذکر ترین ویژگی های آن توانایی استفاده از فیلگرام بدون به کار بردن فیلتر شکن می باشد ، زیرا تاییدیه فعالیت خود را طبق قوانین کشور دریافت کرده است . فیلگرام می تواند مطالب و گفتگو های شاخص را به صورت اتوماتیک برجسته کند و حتی دانلود نماید ، تا شما بتوانید محبوب ترین موضوع ها و مطالب تان را همیشه همراه  خود داشته باشید.

در فیلگرام حتی می توانید برای نوشته های خود فونت های مختلفی انتخاب کنید تا بتوانید متون جذاب تر و قابل درک تری را ارائه نمایید. خبر خوب برای افرادی که تلگرام را با تبلت دنبال می کنند با دانلود نسخه جدید فیلگرام بدون نگرانی از تغییر درشکل و ابعاد برنامه در حالت افقی از کار با اپلیکیشن محبوبتان لذت ببرید. اگر در لیست  مخاطبین شما تغیراتی اعمال شد ، نیاز نیست که خود شما برای درست کردن این تغیرات اقدام نمایید. فیلگرام این کار را برایتان انجام خواهد داد. قطعا این اپلیکیشن امکانات دیگری نیز دارد که به تعداد دیگری از آن به اختصار اشاره می نماییم :

  1. عکس ها و فیلم های مورد نیز شما را با زیر نویس آنها کپی می کند.
  2. قبل از ارسال هر نوع متن و مطلب یا حتی استکیر تاییدیه ارسال می گیرد.
  3. این اپ کاملا فارسی بوده و دسترسی را آسان تر می نماید
  4. مرتب سازی پیام ها بر اساس اینکه منبع آن ها از گروه یا کانال یا مخاطبین باشد
  5. محیط گرافیکی جذاب با امکان اعمال تغییرات و انتخاب تم شخصی
  6. و...

تلگرام

چگونه نرم افزار های اندرویدی را آپدیت کنیم ؟

نکته : برای دانلود آپدیت نرم افزارهای اندروید خود می توانید از این اپلیکیشن استفاده کنید : UPDATE

SOFTWARE PRO v2

این روز ها برنامه های مشهوری همچون  گوگل پلی و اپ ستور برای بروز رسانی برنامه های گوشی اندرویدی مورد نیاز هستند . معمولا مورد استفاده کاربران گوشی های هوشمند اندرویدی قرار می گیرند، اما گاها استفاده از این برنامه ها به دلایل مختلفی دچار اختلال می شود یا چون برنامه ایی مانند گوگل پلی به ثبت نام ابتدایی نیاز دارد ، ممکن است بسیاری از کاربران از آن استفاده نکنند یا گاها به دلایل مختلف آن را غیر فعال سازند . اما ما قصد داریم به شما این اپ کاربردی با استفاده آسان تر را نسبت به انواع مشابه خود معرفی کنیم . شما پس از دانلود اپلیکیشن آپدیت نرم افزار های اندرویدی می توانید همیشه  گوشی اندرویدی خود را  به روز داشته باشید .

ویژگی های برنامه :

 از ویژگی های این برنامه این است که تمام برنامه هایی که بر روی گوشی هوشند خود دارید را می توانید در آن مشاهده کنید و درصورتی که نسخه جدید آنها روانه بازار شده باشد،  می تولنید آن را به آسانی دانلود کرده و از امکانات آن بهره مند شوید . به علاوه اینکه این اپ فوق العاده این امکان را برای شما فراهم آورده است که بتوانید ، با جستجو در آن برنامه مورد نظر خود را یافته و آخرین نسخه آن را در دسترس داشته باشید. این برنامه حتی می تواند در مدیریت برنامه ها به شما کمک کند و با مرتب سازی آنها  بر اساس حجم ، نام و...اجازه دسترسی هرچه سریع تر به آن ها را می دهد.

اپلیکیشن برقراری تماس تصویری ایمو (imo)

به وسیله این اپلیکیشن می توانید تماس صوتی و تصویری با کیفیتی را تجربه کنید و حتی از دیگر امکانات آن یعنی چت کردن و اشتراک مطالب بهره مند شوید و تمام این امکانات را به صورت رایگان و فقط با استفاده از اینترنت سیم کارت تلفن همراهتان یا وای فای دریافت می کنید.

این اپ کاربردی می تواند حتی امکان تماس های گروهی صوتی و تصویری با کیفیت بالا را نیز مهیا سازد.

نکته جالب توجه برای افرادی که می خواهند این نرم افزار را بر روی لپ تاپ یا کامپیوتر داشته باشند این است که ، می توانند از نسخه تولید شده برای ویندوز این اپ استفاده نمایند و از تماس صوتی و تصویری با آشنایان ، دوستان و ... لذت ببرند.

ایمو

از دیگر کاربرد هایی که شما را به دانلود اپلیکیشن ایمو (imo) ترغیب می کند ، می توان از موارد زیر نیز نام برد:

  • دارای ایموجی ها و استیکر های زیبا و متفاوت
  • تماس تصویری و صوتی هماهنگ با سرعت زیاد و کیفیت بسیار خوب
  • امکان استفاده آسان و کاربردی
  • امکان ایجاد گروه و برقراری تماس تصویری و صوتی گروهی
  • میتوان در میان متون و مطالب  گذشته مطلب دلخواه را جستجو کرد

گوگل الو (Google Allo) مسنجر جدید گوگل

این روز ها بازار انواع مسنجر ها داغ است و شرکت های مختلف مسنجر های مختلفی با کاربرد ها و ویژگی های گوناگون به بازار ارائه می کنند و شرکت عظیم گوگل نیز از این قافله عقب نمانده است و مسنجر مخصوص خود را با نام گوگل الو  (Google Allo)  روانه بازار کرده است ، تا در رقابت با رقیبانی همچون تلگرام ، ایمو و... حرفی برای گفتن داشته باشد . اما با ارائه نسخه جدید اندروید یعنی اندروید 7 شرکت گوگل دست به  کار شده و نسخه جدید گوگل الو  (Google Allo) را با قابلیت مطابقت با اندروید 7 ارائه نموده است . از امکانات جدید اضافه شده به گوگل الو (Google Allo)می توان به ایجاد پاسخ مستقیم در منو آن اشاره کرد .  زیرا قبلا کاربر فقط قادر به ارسال پاسخ های پیش فرض و پیش بینی شده بود.

اگر خواهان استفاده از این قابلیت های این مسنجر هستید می توانید با دانلود کاملترین آپدیت گوگل الو (Google Allo)از تمام آنها استفاده کنید و از این مسنجر تقریبا جدید شرکت گوگل  کمال استفاده را ببرید.

با گوگل الو(Google Allo) می توانید پیام های خود را روی ساعت اندرویدی خود مشاهده نمایید و در هر مکان و زمانی که هستید به پیام های خود پاسخ دهید.

از دیگر امکانات اضافه شده در این نسخه می توان به تغییر در صفحه کلید گوگل الو (Google Allo) اشاره کرد که در این نسخه توانایی پشتیبانی از گیف را هم اضافه کرده است.

اگر جزو افرادی هستید که از برنامه ها در حالت افقی کار می کنید این برنامه در نسخه جدید خود این امکان را برای شما فراهم آورده است.