تور دبی و اقامت در لوکس ترین هتل های 5 ستاره

تور دبی یکی از شلوغ ترین تورهایی است که می توان در آژانس های هواپیمایی دید. ایرانیان به دلیل نزدیک بودن، مراکز خرید بزرگ و موقعیت تجاری دبی و جاذبه های گردشگری فراوانی که دارد به وفور از این منطقه دیدن می کنند. رشد دبی و تبدیل شدن آن به یک جاذبه ی اقتصادی بزرگ در منطقه و ساخت و سازهای مدرن در آن در مدت کوتاهی باعث شد تا بسیاری از گردشگران را به سمت خود بکشاند. اولین چیزی که در تور دبی باید در نظر گرفت اقامت در یک هتل خوب است تا بتوانید خاطراتی خوب از این سفر داشته باشید. قیمت تور دبی به این بستگی دارد که چه زمانی به آنجا سفر کنید و در چه هتلی اقامت گزینید. حتی می توانید با تور لحظه آخری همراه شوید و خود را در یک زمان مناسب به دبی برسانید؛اما اگر به دنبال یک هتل لوکس برای اقامت خود هستید بهتر است قبل از اقدام برای تور دبی از این هتل ها اطلاعات کسب کنید.

معرفی بهترین هتل های 5 ستاره و لوکس در تورها به مقصد دبی

هنگامی که به دبی سفر می کنید، اولین چیزی که توجه شما را جلب می کند ساختمان های شیک و سر به فلک کشیده است که روز به روز بیشتر چهره ی دبی را تغییر می دهند. این ساخت و ساز هتل ها را نیز شامل می شود و می توانید با تور دبی و اقامت در هتل های شیک خاطرات خوبی را رقم بزنید.

تور دبی و اقامت در هتل جمیرا امارات تاورز

یکی از هتل های 5 ستاره و لوکس دبی که در تمام شهر زیبایی آن به چشم می خورد، هتل جمیرا امارات تاورز است که امکانات بی نظیری دارد. امکاناتی مانند صرافی، رستوران های شیک و با تنوع غذایی بالا از بهترین غذاهای دنیا، استخر، سونا و ... در این هتل می تواند دید. هتل جمیرا امارات تاورز در جاده ی شیخ زاید واقع شده و نزدیک دبی مال است. بسته به این که کدام یک از اتاق ها را برگزینید، قیمت های متفاوتی را پرداخت می کنید.

دبی

تور دبی و هتل سوفیتل داون تاون

حتماً شما هم از برج الخلیفه دبی شنیده اید. هتل فوق در مقابل این برج و نزدیکی سواحل جمیرا واقع شده و دارای دیزاین فرانسوی است. اتاق ها با تم آبی و قهوه ای زیبا و سه رستوران بزرگ و استخر روباز تنها تعداد معدودی از امکانات این هتل بی نظیر و بسیار شیک است. شما در هتل سوفیل داون تاون حتی می توانید سوغاتی های مورد نیازتان را هم خرید کنید.

اقامت در هتل القصر در تور دبی

منطقه ی جمیرا هتل القصر را مانند نگینی در خود گرفته است. اگر دوستدار کنسرت هستید می توانید در این هتل اقامت کنید زیرا کنسرت های معروف دبی در بهترین هتل دبی یعنی القصر دایر می شود. ساحل اختصاصی و امکانات بی نظیر در آن، زمین های بازی و چیدمان عربی و زیبای هتل آن را یکی از بهترین هتل های دبی کرده است که می توانید در تور دبی از آن بهره ببرید.

دبی. هتل قصر

تور دبی و هتل ساحلی جمیرا بیچ

هتل جمیرا یکی از بزرگترین هتل های دبی است که نزدیک برج العرب واقع شده است. این هتل در اکثر اوقات پر از گردشگر است و اگر می خواهید برای تور دبی اقدام کنید باید از قبل این هتل را رزرو کرده باشید. در تورهای لحظه آخری ممکن است نتوانید به راحتی اقامت در این هتل بگیرید. رستوران های زیادی در این هتل قرار دارند که تعداد آن ها از 20 تا بالا می رود. استخر، سونا، جکوزی و زمین های بازی متعدد را می توان در این هتل زیبا و شیک دید.

هتل ساحلی

هتل برج العرب و یک تور دبی لوکس

اتاق های اشرافی و سلطنتی که در این هتل وجود دارد آن را به عنوان یکی از گرانترین هتل های لوکس دنیا معرفی می کند. هر چند اقامت در این هتل بسیار هزینه بر است ولی ارزش دیدن را دارد و هنگام ورود به فرودگاه یک لیموزین از طرف هتل تا درب آن شما را همراهی می کند. این هتل با چشم اندازی زیبا در یک جزیره ی مصنوعی در انتهای خیابان جمیرا واقع شده است. هفت طبقه از این هتل در دریا و به صورت آکواریوم است. البته صاحبان این هتل آن را به عنوان یک هتل 7 ستاره می دانند اما برخی بیشتر از 5 ستاره را برای آن در نظر نگرفته اند.

تور دبی و هتل کرون پلازا 

هتل 5 ستاره کرون پلازا در تفرجگاه ساحلی دبی واقع شده است. دسترسی این هتل به مناطق اطراف و جاذبه‌های گردشگری برای مهمانان عالی است. این هتل 5 رستوران دارد که انواع غذاهای خوشمزه و باکیفیت در منوی آن جای گرفته است. مرکز تناسب اندام، خدمات اسپا، استخر روباز و بار از امکانات رفاهی این هتل هستند. سرویس اتاق، پذیرش 24 ساعته و صرافی از خدمات دیگری است که این هتل ارائه می‌دهد. منطقه این هتل برای خرید برندهای لوکس دنیا  بسیار مناسب است.

اگر به دنبال یک تور ارزان دبی هستید شاید نتوانید از این هتل ها دیدن کنید ولی می توانید در هزینه های دیگر خود صرفه جویی کنید و اقامتی خوب در بهترین هتل های دبی داشته باشید. قیمت تور دبی ممکن است در زمان های متعدد متغیر باشد و بر اساس هتل و امکاناتی که انتخاب می کنید می تواند کمتر یا بیشتر شود.شما مسافرین علاقمند به سفر با تور ارزان دبی میتوایند به سایت توریاب نیز مراجعه نمائید