بهترین روش خرید بلیط هواپیما کدام است ؟

هنگامی که بحث  خرید بلیط هواپیما می‌شود، گزینه‌های مختلفی وجود دارد که مسافران می‌توانند از طریق آن‌ها اقدام نمایند. در گذشته افراد مجبور بودند برای رزرو بلیط هواپیما به سراغ آژانس‌های مسافرتی محلی بروند. اما در عصر دیجیتال، خرید بلیط هواپیما فقط با چند کلیک جادویی در وب‌سایت‌های رزرو آنلاین بلیط انجام می‌شود. لیست مقاصد داخلی یا بین‌المللی در یک چشم برهم‌زدن، جلوی شما ظاهر خواهند شد. در دسترس بودن لحظه‌ای این اطلاعات، به شما کمک می‌کند بلیط سیستمی یا بلیط چارتر موردنظر خود را از هر کجا و در هر زمان رزرو نمایید. به عنوان مثال، اگر در جستجوی پرواز استانبول هستید می‌توانید به راحتی از طریق وب‌سایت‌های خرید آنلاین بلیط هواپیما، پروازهای شرکت های هواپیمایی مختلف را مشاهده کرده و مناسب ترین پرواز را انتخاب و رزرو نمایید. با این حال، این تنها مزیتی نیست که وب‌سایت خرید آنلاین بلیط هواپیما به مشتریان ارائه می‌دهد.

بلیت هواپیما

خرید بلیط هواپیما در کوتاه ترین زمان ممکن

دیگر نیازی نیست از محل کار خود مرخصی بگیرید و به آژانس مسافرتی مراجعه کنید یا به صورت تلفنی از جزئیات پرواز موردنظر خود مطلع شوید. شما می‌توانید از محل کار یا خانه یا هر جایی که به اینترنت دسترسی دارید، در حین نوشیدن یک فنجان چای، بلیط پرواز خود را با خیالی آسوده رزرو نمایید. یک سیستم رزرو آنلاین اجازه می‌دهد تا شما به صورت ۲۴ ساعته و در 7 روز هفته امکان رزرو و خرید بلیط هواپیما را داشته باشید. این نه تنها موجب صرفه‌جویی در وقت شما می‌گردد، بلکه شما حتی این شانس را خواهید داشت تا در پروازهای خارجی، صندلی خود را در جای دلخواه و قبل از اینکه به فرودگاه بروید انتخاب نمایید. با برنامه‌های کاربردی تلفن همراه که برای رزرو بلیط هواپیما طراحی شده اند، شما حتی نیازی به لپ تاپ یا کامپیوتر برای خرید بلیط پرواز خود ندارید. فقط یک ارتباط اینترنتی لازم است و بعد از آن همه چیز برای شما آماده می‌شود تا به مقصد موردنظر خود پرواز کنید.

جزئیات بیشتر برای تصمیم گیری بهتر

پرواز جزء جدایی‌ناپذیر اکثر سفرهای تعطیلاتی است، به همین دلیل افراد می‌خواهند مطمئن باشند که بهترین خرید را انجام می‌دهند. استفاده از خدمات آنلاین خرید بلیط هواپیما، بهترین پیشنهادات را به افراد می‌دهد و گزینه‌های متنوعی پیش روی آن‌ها می‌گذارد. خرید آنلاین پرواز به مشتریان امکان انتخاب بلیط سیستمی و بلیط چارتر را می‌دهد. همچنین گزینه‌های انتخاب فرودگاه، خطوط هوایی و زمان خروج هم روبروی شماست. در دسترس قراردادن این اطلاعات برای مشتریان، ارائه‌دهندگان بلیط‌های آنلاین هواپیما را قادر می‌سازد تا تصویر روشنی از گزینه‌های پیشنهادی خود ارائه نمایند. همچنین با این کار مشتریان می‌توانند، تصمیم‌های آگاهانه‌تری بگیرند و کنترل بیشتری بر جزئیات سفر خود داشته باشند.

خلاص شدن از هزینه های پنهان خرید اینترنتی بلیط هواپیما

رزرو پرواز آنلاین این امکان را برای مشتری فراهم می‌کند تا بهترین پیشنهاد را را برای مقصدی که می‌خواهد به آنجا برود، پیدا کند. شما می‌توانید از فیلترهای خاصی که در وب‌سایت فروش بلیط چارتری هواپیما در نظر گرفته شده برای یافتن پرواز یا خدمات ویژه استفاده نمایند. به این ترتیب شما به راحتی پرواز دلخواه خود را پیدا می کنید. رزرو آنلاین بلیط هواپیما، قیمت کامل را مشخص می‌کند که شامل مالیات و سایر هزینه‌هاست. این یعنی قیمت نمایش داده شده روی صفحه مانیتور، همان مبلغی است که پرداخت می‌شود و مشتری با هزینه های مخفی مواجه نمی‌گردد. هر جا شفافیت باشد اعتماد بیشتر می‌شود و افراد تمایل دارند سراغ جایی بروند که به آن اعتماد بیشتری دارند.

بوک فلایت


صرفه جویی در هزینه های مسافرتی شما

خرید آنلاین بلیط هواپیما به شما این امکان را می‌دهد که فهرست سایت‌های مختلف را بررسی نمایید تا بهترین قیمت های موجود برای شما نمایش داده شود. همچنین می‌توانید بلیط های پرواز را در وب‌سایت‌های مختلف سفر انتخاب کنید و قبل از نهایی‌کردن بلیط، آن‌ها را با هم مقایسه نمایید. با خرید آنلاین بلیط هواپیما، شما فرصتی برای بهره‌مندی از مزایای اضافی از طریق تخفیف‌های شگفت‌انگیز و پیشنهادهای ارزان قیمت مسیرهای دیگر را دارید و همچنین تخفیفاتی در سایر خدمات سفر خواهید گرفت و چه کسی این پیشنهادهای منحصر به فرد را نمی‌خواهد، وقتی که قرار است هزینه کمتری در مقایسه با خرید از آژانس های مسافرتی بپردازد؟

دکمه لغو پرواز در جیب شماست

این موضوع که آیا می‌توانید سفر خود را لغو کنید یا برنامه آن را تغییر دهید، نباید باعث نگرانی شما شود. با خرید از طریق وب‌سایت های فروش بلیط هواپیما، لغو یا تغییر برنامه پرواز شما بسیار آسان‌تر و راحت‌تر خواهد بود. هر موقع نیاز به این کار داشتید، می‌توانید به طور مستقیم به وب‌سایتی که از آن خرید کرده‌اید، وارد شوید و با گزینه های متعدد موجود، به سادگی بلیط خود را تغییر دهید، لغو کنید و یک نفس به راحتی بکشید. البته همه این تغییرات تابع قوانین شرکت هواپیمایی است که از آن خرید کرده‌اید.  بسیاری از وب‌سایت های فروش آنلاین بلیط هواپیما، خدماتی مانند پشتیبانی ۲۴ ساعته مشتری، خدمات متن یا پست الکترونیک خودکار را ارائه می‌دهند و اگر یک پرواز به دلایلی به تعویق بیافتد یا لغو شود فورا به مسافران اطلاع‌رسانی می‌گردد. این کار باعث می‌شود تجربه رزرو بلیط پرواز، متفاوت‌تر از همیشه شود.

در فرودگاه ها زمان را هدر نمیدهید

در پروازهای خارجی شما می‌توانید از طریق اینترنت کارت پرواز خود را دریافت کنید و حتی نیازی به پرینت کارت پرواز خود ندارید. می‌توانید کارت پرواز را بر روی تلفن‌همراه خود داشته باشید و مستقیم به سمت گیت مربوطه بروید. در این صورت شما زمان زیادی را در فرودگاه صرفه‌جویی خواهید کرد، به ویژه اگر با کیف‌دستی و بدون چمدان سفر می‌کنید، دیگر لازم نیست زودتر به فرودگاه بیایید و در صف پذیرش کارت پرواز معطل شوید. اگر پیش از این تجربه انتظار در صف دریافت کارت‌پرواز را داشته باشید، حتما این موضوع برای شما ارزشمند خواهد بود. این امکان معمولا از چند روز پیش از پرواز شما تا چند ساعت قبل از پرواز بر روی وب‌سایت شرکت هواپیمایی فعال می‌شود. آنها معمولا یک ایمیل جهت یادآوری برای شما ارسال می‌کنند، پس این فرصت را از دست ندهید.

پرواز با تاکسی اضافی

خرید بلیط آنلاین هواپیما همچنین به مشتریان امکان استفاده از تعدادی از پیشنهادات دیگر آژانس مسافرتی آنلاین را می‌دهد. برخی از ارائه دهندگان بلیط این امکان را فراهم کرده‌اند که مسافران بتوانند خدمات دیگری که در طول سفر به آن نیاز دارند را از طریق وب‌سایت رزرو کنند. این کار باعث می‌شود فرایند سفر به راحتی مدیریت شود. خدمات می‌تواند شامل مواردی مانند پارکینگ فرودگاه و انتقال از فرودگاه به هتل باشد. بعضی از وب‌سایت‌ها حتی فرصتی برای پیش بینی برخی از فعالیت های تعطیلات مانند تورهای تفریحی که در مقصد برگزار می‌شود را ارائه می‌دهند. به این معنی که مشتریان می توانند قبل از حرکت، تعطیلات خود را دقیق تر با پرداخت هزینه کمتر برنامه‌ریزی نمایند.

استفاده از پکیج تعطیلات مجانی

پیداکردن نرخ بلیط ارزان هواپیما، تنها راه کم کردن هزینه های سفر نیست. برای کمک به کاهش هزینه ها برخی آژانس های هواپیمایی در کنار فروش بلیط پکیج هایی برای مشتریان خود در نظر میگیرند.برای مثال رزرو هتل و بلیط هواپیما را در یک پکیج قرار میدهند و آن را به مشتریان خود عرضه میکنند.