ویزای کاری و تمکن مالی و تولد فرزند و اخذ اقامت

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارائه کننده ی خدمات حقوقی و مهاجرتی از برترین و با سابقه ترین موسسات حقوقی کشور به شمار رفته وبا امکاناتی بی نظیر ودارای شعب متعدد ارائه خدمات کرده و رکورد دار اخذ روادید از کشورهای معتبر دنیا با روشهای مختلف میباشد.جهت اخذ اطلاعات بیشتر به وب سایت موسسه مراجعه نموده و میتوانید اخرین اطلاعات مهاجرتی به روز شده را کسب نمایید.

در این مقاله قصد داریم به روشهای ویزای کاری و اخذ اقامت از طریق تمکن مالی و همچنین اخذ اقامت یا تابعیت از طریق تولد بپردازیم و نکات اساسی آن را تا حدودی بررسی کنیم.

ویزای کاری عمان

ویزاهای کاری بهترین و در عین حال سخت ترین ویزاهای مهاجرتی میباشند چرا که کمتر کشورهایی مستقیما ویزای کاری اعطا میکنند که حتی این میزان از کشورها به تعداد انگشتان دو دست نمیرسند که معتبر ترینهای آن کانادا و استرالیا و نیوزلند و آلمان و اتریش و دانمارک و آفریقای جنوبی میباشند.

البته هستند کشورهای حوزه خلیج فارس هم مانند قطر و عمان نیزکه ویزای کار اعطا میکنند اما اگر کسی به دنبال اخذ اقامت از یک کشور معتبر واقامت کشوری با امکانات بالا باشد، قطعا کشورهای عربی که در انتها اقامت و تابعیت اعطا نمیکنند قطعا گزینه های خوبی به شمار نمیایند.

اگر شخصی بخواهد با عمومی ترین ویزاهای کاری در هر کشوری آشنا باشد، تنها تعریفی که اکثر کشورها درمورد ویزای کار در قوانین مهاجرتی خود گنجانده اند اشاره مستقیم به داشتن یک پیشنهاد کاری برای متقاضی از سوی یک کارفرماست که وجود این مدرک می تواند برای ورود با بهترین نوع ویزا و اقامت یعنی ویزای کار به بهترین کشورها شرایط را بسیار هموار سازد، البته اگر شما دارای سن مناسب یعنی کمتر از سی و پنج سال و همچنین تحصیلات آکادمیک حداقل کارشناسی و سابقه کاری و یا تخصصی حرفه ای باشید نیز می توانید با سایر ویزاهای کار به بهترین کشورها مهاجرت نمائید، ناگفته نماند انتخاب کشورهای مهاجرپذیری که خیلی زود می توان در این کشورها به اقامت و تابعیت دست یافت از اولویت متقاضیان مهاجرتی است که از این حیث کشورهای حوزه خلیج فارس و همچنین کشور خودمان اقامت دائم را برای مهاجران خارجی یا صادر نمی کنند یا سالهای بسیاری زمان خواهد برد تا به این مهم دست یافت. حال اگر شما مشتاق به ورود به کشورهای عربی همچون عمان با اخذ ویزای کار  هستید نیازمند به داشتن یک پیشنهاد کاری و اخذ مجوز کاری در این کشورها هستید، البته اکثر کشورها نیاز به نیروی کار خود را در لیستی هر ساله از سوی اداره مهاجرت اعلام می دارند که می توانید با مراجعه به وبسایت های مرجع و یا مشاوره از وکلای مهاجرتی از لیست مشاغل مورد نیاز برای کار در عمان و سایر کشورها آگاه شوید.

تیتر اول

جهت اخذ اطلاعات در مورد ویزای کاری عمان روی لینک مربوطه کلیک کرده و مقاله ای کامل در این زمینه مطالعه بفرمایید.کشورعمان به دلیل پیروی از نظام حقوقی مهاجر ناپذیری که دارد قطعا برای این مسیر توصیه نمیشود و حتی اخذ ویزای کار آلمان شاید گزینه ای بهتر و راحت تر در این زمینه باشد که در حال حاضر در اکثر مهارت ها مخصوصا در رشته های نظیری مهندسی و علوم پزشکی نیاز به نیروی کار حرفه ای دارد، برای اخذ ویزای جستجوی کار و کارت آبی اتحادیه اروپا و آلمان حداقل نیاز به یک مدرک کارشناسی و سایر شرایط سنی و سابقه کار مرتبط خواهید بود، شما می توانید برای دریافت اطلاعات کامل تر در این باره به مقاله ویزای کار آلمان در همین وبسایت مراجعه نمائید.

اقامت از طریق تمکن مالی

راه دیگری که در یک سال اخیر خیلی باب شده و برخی از موسسات که به شیوه ای غیر انسانی دست به اخذ وجوهی نامعلوم از مشتریان اعتماد کرده کسب میکنند و اصطلاحا آنها را با قراردادی سخت مغموم میکنند و این مسیر را  با دریافت حق الوکاله بالا به عنوان ویزای سرمایه گذاری معرفی میکنند راه اخذ اقامت از طریق تمکن مالی میباشد. یا حتی این مسیر را  با اسمی مجعول و ساختگی به نام خودحمایتی نیز معرفی میکنند و مبالغ هنگفتی از موکلین اخذ کرده و آنها را در این زمینه فریب میدهند در صورتی که درصد موفقیت در روش اخذ اقامت از طریق تمکن مالی زیر یک درصد میباشد و معمولا کشورها در این زمینه محدودیت های بسیار دارند. این نوع اقامت ها هر سال با تعداد محدودی پذیرش مهاجر پیش بینی می شوند که البته انتخاب این مهاجران از سوی اداره مهاجرت صورت می گیرد و بیشتر می توان گفت اتباعی از این نوع اقامت بهره مند می شوند که بتوانند میزان درآمد خود را بر اساس استانداردهای درآمد در اروپا نشان دهند که این موضوع می تواند با توجه به کم ارزش شدن پول کشورمان امری ناشدنی باشد و همچنین با توجه به پذیرش ظرفیت محدود هرساله اتباع کشورهایی در اولویت برای کسب این نوع اقامت هستند که از لحاظ اعتبار پاسپورت دارای وجهه مناسبی باشند که شاید از این حیث متاسفانه اتباع ایرانی از کمترین شانس در بین اتباع سایر کشورها به جهت اعتبار پاسپورت برخوردار است، اما همچنان برخی افراد و موسسات کسب این نوع اقامت را ساده عنوان می کنند، برای کسب اطمینان از این اطلاعات شما می توانید با مراجعه به وبسایت های اداره مهاجرت کشورها از میزان پذیرش هر ساله مهاجران کشورهای مختلف برای این نوع اقامت اطلاعات دقیقی کسب نمائید تا متوجه شوید که بسیاری از کشورهای اروپایی و مخصوصا اتریش و اسپانیا در سال های اخیراین نوع اقامت را به اتباع ایرانی بسیار سخت اعطا کرده اند و تعداد محدودی آن هم با شرایط خاص موفق به دریافت این نوع اقامت شده اند. جهت کسب اطلاعات دقیق در مورد اخذ اقامت از طریق تمکن مالی به لینک مربوطه مراجعه نموده و ازاطلاعات دقیق در این زمینه کسب کنید.

تولد فرزند در کانادا

در صورتی که تمایل دارید اطلاعات کاملی در زمینه ی تولد فرزند در کانادا به دست بیاورید روی لینک مربوطه کلیک کرده و به مقاله معتبر و دقیق تولد فرزند در کانادا دست یابید وبهترین مقاله در این زمینه را مطالعه بفرمایید. به طور کلی نمی توان این مسیر را برای خانواده ای که در حال حاضر در ایران اقامت دارد و در حال بچه دار شدن است مناسب و کارآمد برای کسب اقامت خانوادگی دانست اما راهکارهایی در این برنامه مهاجرتی برای مهاجران نهفته است که خالی از لطف نیست خانواده های جوان در مورد این مسیر بیشتر اطلاعات کسب نمایند، می توان در مورد این مقوله بسیار مختصر گفت که با تولد فرزند در خاک کانادا به پدر یا مادر بچه هیچ گونه اقامتی ارائه نمی شود و صرفا فرزند می تواند به دلیل تولد در خاک این کشور صاحب پاسپورت بسیار ارزشمند این کشور شود.

قوانین حقوقی کشورها به این ترتیب میباشد که کشورها برای اعطای تابعیت از دو مدل یا حتی شاید بتوان گفت سه مدل از اعطای تابعیت تبعیت میکنند. یک مدل که قرار است در این مقاله به آن بپردازیم  اخذ تابعیت از طریق خاک که کشورهای کمتری از طریق خاک اعطای تابعیت میکنند و مدل دوم اینکه از طریق خون که میتوان گفت اکثر کشورهای دنیا از این مدل از اعطلای تابعیت با تولد پیروی میکنند که خود نیز به دو دسته تقسیم میشود.

قانون خاک میگوید چنانچه فردی در خاک کشوری به دنیا بیاید خود به خود تابعیت و پاسپورت آن کشور را کسب میکند.فارغ از اینکه ایا تابعیت کشور دیگری را هم دارد یا خیرو از این حیث کششورهای محدودی دارای شرایط این چنینی هستند که در ادامه به بهترین آنها اشاره می کنیم.

برای مثال کشور کانادا که در چند سال اخیر مورد توجه اقشار مختلف مردم قرار گرفته قوانین مهاجرتی برای اعطای تابعیت به فرزند متولد شده در این کشور از این قرار است که فرد با تولد در خاک کانادا تابعیت این کشور را اخذ میکند.و این برای ایرانیان یک فرصت استثنایی میباشد.چرا که قانون تابعیت ایران میگوید هرفردی که پدر آن ایرانی باشد در هرکجای دنیا متولد شود آن بچه تابعیت ایران را برخوردار خواهد بود.

داخلی

پس یک ایرانی که پدر او ایرانی است با تولد در کانادا به دلیل قانون خاک هم تابعیت کانادا را خواهد داشت و هم تابعیت ایران را به دلیل پدر ایرانی  که به این موضوع میگوند تابعیت مضاعف. البته در مورد کسب تابعیت و پذیرش تابعیت مضاعف در کشورهای متفاوت اطلاعات جزئی تری کسب نمائید.

در مدل تابعیت از طریق خون کشورها دو دسته هستند. مدل اول که اکثرا در اروپا اتفاق می افتد به این شکل که فرزند چه مادرو چه پدر اهل کشوری باشند تابعیت به فرزند نیز منتقل میشود. یعنی در اینجا قانون تابعیت مادر را نیز پذیرفته است. و این موضوع برای یک تبعه ایرانی نیز صادق است که با ازدواج یک زن یا مرد اروپایی بتواند بعد از چند سال زندگی و رعایت اصول مهاجرتی صاحب اقامت شود و فرزند متولد شده از این زوج نیز صاحب تابعیتی به غیر از تابعیت ایرانی شود.

مدل دوم هم که اشاره به پدر دارد و تابعیت خون از طریق تابعیت پدر منتقل میشود.

در این مقاله سعی شد شما را با سه موضوع ویزای کار و اقامت از طریق تمکن مالی و تولد فرزند در کانادا تا حدودی اشنا کنیم. جهت اخذ اطلاعات کاملتر به سایت مجموعه ی سفیران سروش سعادت مراجعه کرده و یا با مشاورین زبده ی این موسسه ارتباط بگیرید.