جاذبه های پاتایا که ایرانیان جستجو می کنند؟

در سال های اخیر، دولت تایلند تلاش کرده است تا خانواده ها را به تورپاتایا جذب کند. شما می توانید از جاذبه های دوست داشتنی آن مانند پارک های آبی و آکواریوم بهره مند شوید. اگر با خانواده مسافرت می کنید یا به دنبال یک مکان باحال تر هستید، از ساحل جامتین یا ناکلوا دیدن کنید. این مناطق گردشگری هستند، اما ساکت تر از مرکز شلوغ شهر می باشند. در ادامه تعدادی از جاذبه های برتر گردشگری پاتایا را به شما معرفی میکنیم.

باغ گیاه شناسی گرمسیری نانگ نات

پارک بزرگ روستای نانگ نات برنامه های مختلفی را برای تمام اعضای خانواده ارائه می دهد. مسیرهای پیاده روی در میان باغ های رنگارنگ، از جمله باغ درخت های تزئینی؛ باغ فرانسوی قرن 17؛ باغ رنسانس اروپایی و گونه های خاص باغ که شامل گیاهانی مانند نخل های گرمسیری، ساکولنت ها و بونسای هستند. نمایش های زنده در تالار فرهنگی تایلند با اجرای رقص های سنتی تایلندی، مبارزه با شمشیر، کیک بوکسینگ تایلندی و نمایش فیل ها می تواند جالب باشد. می توانید یک دوچرخه برای جستجوی مناطق مختلف پارک در هنگام ورود به آن کرایه کنید. با این حال، بهتر است در تور نیم روزی روستای نانگ نات ثبت نام نمایید. این سفر چهار ساعته شامل گشت و گذار در باغ ها و گردش اطراف پاتایا می باشد.

 

باغ گیاه شناسی

محراب حقیقت

این سازه عظیم که به طور کامل از چوب ساخته شده است به عنوان "شکوهی از بهشت بر روی زمین"، می تواند یک مطالعه بر روی سبک های معماری تایلند باشد. هر فضای قابل دسترس با تزئینات پیچیده چوبی ساخته شده است تا به فلسفه های قدیم احترام گذاشته شود. چرخه حیات، اتوپیا و ارتباط انسان با جهان، برخی از موضوعاتی می باشد که در آثار هنری این مکان برجسته شده است. در هنگام بازدید از محراب حقیقت، می توانید از نمایش های فرهنگی تایلندی لذت ببرید و فیل سواری یا اسب سواری کنید.

جزیره مرجانی کوهلان

با یک قایق سواری 30دقیقه ای از پاتایا، کوهلان فضایی آرامش بخش را برای شما فراهم کرده است. سواحل سفید شنی متعدد در حاشیه این جزیره، با امکاناتی چون غرفه های غذایی، حمام و بسیاری از ورزش های آبی از شما استقبال می کنند. پاراسیلینگ، شاتل سواری و پیاده روی دریایی زیر آب از محبوب ترین سرگرمی ها هستند. ساحل تین یکی از زیباترین سواحل است و میمون ها در ساحل نال جست و خیز می کنند. شما می توانید یک موتورسیکلت برای گردش در این جزیره اجاره کنید. همچنین امکان اقامت در استراحتگاه های کنار ساحل برایتان فراهم است. این یک جزیره محبوب خانواده ها است تا بتوانند یک صبح تا غروب را به دور از پاتایا بگذراند.

بازار روز شناور

ین مرکز شلوغ داد و ستد، اولین و تنها بازار شناور در پاتایاست که دارای بخش های مختلف فروش کالا می باشد. انواع سوغات، آثار هنری، صنایع دستی و پوشاک از جمله اقلامی که در اینجا فروخته می شود و همچنین جای خوبی برای خوردن غذاهای محلی است. شما می توانید همه نوع غذا از عقرب گرفته تا جیرجیرک و گوشت تمساح  در اینجا امتحان کنید. یک راه عالی برای جستجو در بازار ها، اجاره یک قایق است. بر خلاف بازارهای شناور معتبر تر، شما برای ورود باید مبلغی را پرداخت کنید.

 

بازار روز

مینی سیام

مینی سیام یک مدل سرگرم کننده برای دیدن شگفتی های تایلند و جهان است که برخی از معروف ترین مکان های بین المللی را نشان می دهد. از جمله نمایش بنای یادبود پیروزی بانکوک و وات آرون (که به نام معبد سپیده دم نیز شناخته می شود)، مجسمه آزادی، پل برج لندن، اپرای سیدنی و لارک دو تریپن در پاریس است. کودکان، از دیدن این سازه های معروف در یک مکان لذت خواهند برد.اما رزرواسیون باید حداقل یک روز قبل انجام شود.

دنیای زیر آب

دنیای زیر آب پاتایا ممکن است به اندازه آکواریوم های دیگر بزرگ نباشد، اما این آکواریوم دارای یک مجموعه قابل توجه از موجودات دریایی در محیط های مختلف زیر آب است. این اولین آکواریوم مدرن تایلند است که شما می توانید به ماهی کیه با بطری غذا بدهید، به کوسه ها و سفره ماهی ها نزدیک شوید، بافت موجودات دریایی را در استخر لمس کنید و بزرگترین مجموعه عروس دریایی تایلند را ببینید. رویدادهای ویژه برای کودکان، مانند کمپ های خوابگاه، به همه این جاذبه ها اضافه می شود.

موزه Anek Kusala Sala

این موزه از دیگر جاذبه‌های دیدنی است که دوستی بین کشور چین و تایلند است. در این موزه بیش از ۳۰۰ قطعه از آثار هنری چینی وجود دارد که بسیاری از آن‌ها مجسمه‌هایی از جنس برنج و برنز هستند. این موزه دو طبقه دارد که در طبقه دوم مجسمه‌های بسیار بزرگی قرار گرفته است که نشان دهنده هنرهای رزمی هستند.

تور تایلند یک انتخاب هوشمندانه برای گذراندن اوقات فراغت است. مردم این کشور با چهره ای خندان و رفتاری دوستانه از شما پذیرایی می کنند. برای همین است که بیشتر بازدیدکنندگان دوست دارند دوباره به این مقصد زیبا و جذاب گردشگری سفر کنند قیمت تور پاتایا در این روزهای سال اقتصادی و مقرون به صرفه است پس اگر به دنبال تور پاتایا ارزان می گردید می توانید با سایت گردشگری توریاب که ارائه دهنده تور لحظه آخری ارزان هست تجربه ای فراموش نشدنی داشته باشید.