ایده های تزئین سبد گل با انواع مختلفی از گل ها

با وجود مشغله های کاری بسیار معمولا افراد فرصت خرید هدیه را ندارند یا عموما ترجیح می دهند از سبد گل یا تاج گل برای هدیه دادن استفاده کنند.

فروشگاه های آنلاین گل به افراد این فرصت را داده است تا به صورت غیر حضوری بهترین سبد گل یا تاج گل را خریداری کنند و به هر کجای که خواستند از همان طریق ارسال کنند.

ایده های تزئین سبد گل با انواع مختلفی از گل ها

گل ها به تنهایی زیبایی خاصی دارند که غیر قابل انکار است، اما چگونگی تزئین آن ها بر زیبایی آن ها می افزاید. ایده های تزئین متفاوتی برای سبد گل و تاج گل ها وجود دارند که با توجه به مناسبتی که قرار است هدیه داده شوند، گل آرایی می شوند.

ایده های مختلف تزئین تاج گل و سبد گل

تزئین سبد گل و تاج گل کاری خلاقانه و هنری است که با فعالیت در این حوزه با گذشت زمان و یا شرکت در کلاس های گل آرایی  می توانید به راحتی یک سبد گل یا تاج گل را تزئین کند.

سبد گل معمولا در مراسم های عرض تبریک مثل تولد یا ابراز عشق و علاقه به طرف مقابل برده می شود، اما تاج گل بیشتر در مراسم های رسمی و عزاداری ها برای عرض تسلیت به کار می رود. تزئین سبد گل و تاج گل ها اصولا بنا بر نوع مراسم است.

اما به طور کلی برای تزئین یک سبد گل بهتر است از چند نوع گل با رنگ های متضاد استفاده شود تا خود را به خوبی نشان دهد. برای تزئین می توان گل ها را دو تا دوتا به صورت قرینه قرار داد و یک نوع گل را مرکز توجه قرار دهید.

با توجه به شکل سبد، گل ها را می توان به صورت مربعی، گرد و مستطیلی چیند و با برگ های مختلف اطراف آن را تزئین کرد. ربان، مروارید، نگین از دیگر وسایل های جانبی در تزئین سبد گل است که در برخی موارد از آن ها استفاده می کنند.

اما در تاج گل ها معمولا به دلیل اینکه از گل های بسیاری استفاده می کنند دیگر نیازی به تزئین با ربان یا وسایل دیگر نیست. تاج گل ها خود به تنهایی به دلیل بزرگ بودن و بکار رفتن تعداد زیادی گل جلوه زیبایی دارد. اما در تاج گل ترحیم بجز ربان مشکی از هیچ چیز دیگری استفاده نمی شود.