مهمانو، پذیرای بیش از 1500رویداد در سال گذشته

1.پذیرایی غیرلوکس و تجملی حامیان طبیعت

2.کسب و کار وفادار به محیط زیست

3.پذیرایی استارت اپ نوپا از تمامی دانشگاه های تهران

مهمانو، پذیرای بیش از 1500رویداد در سال گذشته

شاید اخیرا نام شرکت های پذیرایی زیاد به گوشتان خورده باشد. شرکت هایی که کارشان تسهیل در امور مربوط به پذیرایی از مهمانان در رویدادها و جلسات مختلف است و بسته های مختلفی را مناسب موقعیت های گوناگون تهیه کرده و برای مشتریان در محل رویداد ارسال می کنند. در این مقاله قصد داریم به معرفی استارت آپی بپردازیم که کمی متفاوت از سایرین عمل می کند و در نوع خود، اولین است.

به گفته ی تیم مهمانو، قشر متوسط جامعه از مخاطبان آنها هستند و تنوع بسته ها در کنار قیمت های مناسب و راحتی سفارش، باعث توجه برگزارکنندگان رویدادها به این استارت آپ نوپا شده است. بسته بندی پک های پذیرایی مهمانو ساده، شیک و باکیفیت است و مقوای آن تولید داخلی از کارخانه باخترگستر ایلام می باشد. این بسته بندی ها کاملا با طبیعت سازگار هستند و آسیبی به محیط زیست وارد نمی کنند.

آقای محمد واعظی نژاد که استارت آپ مهمانو را راه اندازی کرده، اشتغال زایی برای نیروی جوان و حمایت جدی از کسب و کار خانگی را از مهمترین اهداف خود می داند که تاحدودی در دست یابی به آنها موفق عمل کرده است. به گفته ی ایشان، تا کنون بیش از پنجاه نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم در تهیه ی بسته های پذیرایی با مهمانو همکاری می کنند.

با وجود اینکه مهمانو یک استارت آپ نوپا به شمار می رود، عملکرد بسیار موفقی را در سال گذشته از خود نشان داده و تا کنون از تمامی دانشگاه های مطرح در تهران پذیرایی انجام داده است. پذیرایی در دانشگاه ها غالبا مربوط به جلسات دفاع پایان نامه بوده و دانشگاه تهران، دانشگاه الزهرا، دانشگاه شریف، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاه هنر تهران، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله، دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی و... از مشتریان مهمانو بوده اند.

در میان مجموعه های استارت آپی، خانه نوآوری، باشگاه کارآفرینی تیوان، شتاب دهنده دیموند و پارک فناوری پردیس و بانک های ملت، سامان، آینده، رسالت و... از مشتریان مهمانو هستند