مدیر عامل هوآوی و معرفی اولویت‌های این شرکت در سال پیش رو

ریچارد یو، مدیر عامل شرکت هوآوی، در نامه ای سرگشاده‌ از لیست اولویت‌های هوآوی در سال 2019 و همچنین از برنامه‌های 5 تا 10 سال آینده و مشکلات پیش رو پرده برداشت. او همچنین به موفقیت شرکتش در فروش 200میلیون گوشی هوشمند در سال 2018 اشاره کرد؛ موفقیتی که هوآوی را به دومین تولیدکننده گوشی های هوشمند در سطح جهانی تبدیل کرده است.

به گفته ریچارد یو 100 میلیون دستگاه دیگر که شامل کامپیوترهای شخصی، تبلت‌ها، گجت‌های پوشیدنی و ... می شود نیز در سال 2018 به فروش رسیده است. پس از سامسونگ و اپل، این سازنده چینی به سومین تبلت‌ساز بزرگ دنیا تبدیل شده است.

لازم به ذکر است از دیگر برنامه‌های مهم سال 2019 این برند، حفظ اعتماد مصرف‌کنندگان نسبت به هوآوی می باشد. 

این شرکت همچنین قصد دارد با سرمایه‌گذاری بیشتر روی تحقیق‌وتوسعه از جمله اینترنت G5 و هوش مصنوعی، اکوسیستمی ایجاد کند که به «تجربه‌ای هوشمندانه در هر سناریو برای مصرف‌کننده» ختم شود. ریچارد یو همچنین گفت که هوآوی به قدرت هوش مصنوعی ایمان دارد وخود را نسبت به استفاده از این تکنولوژی در جهت اعمل انسان دوستانه از جمله کمک به کودکان ناشنوا متعهد می داند. 

در انتها لازم است به مطابقت صد در صدی فعالیت این شرکت با حریم خصوصی چارچوب‌هایفناوری کشور های مختلف در جهان اشاره کرد که به نوعی بیانگر آمادگی این برند در جهت ایجاد روابطی ایمن و در عین حال سازنده است.