فروش فوری محصولات سایپا با کد ملی و کد پستی از فردا برای کنترل قیمت ها

به گزارش اخبار اقتصادی شهرخبر، عبدالله بابایی، نماینده ویژه مدیرعامل سایپا در فروش و خدمات پس از فروش گفت: برای کنترل قیمت ها در بازار و حمایت از مشتریان بازار شب عید، فروش فوری محصولات گروه خودروسازی سایپا از از فردا 30 بهمن آغاز خواهد شد و هر مشتری با کد ملی و کد پستی می تواند یک خودرو خریداری کند. سایپا با مجوز وزارت صنعت، معدن و تجارت ۲۰ درصد از ظرفیت تولید خود را با قیمت اعلامی سازمان حمایت در این طرح به فروش میرساند.

 طبق اخبار قیمت خودرو ها در بازار روند صعودی دارد به طوریکه در بازار خرید و فروش خودرو قیمت پراید 111  به 47 میلیون تومان رسیده است. همچنین پژو206 صندوق‌دار با قیمت 97 میلیون تومان ، پژو 206 تیپ 2 با قیمت  80 میلیون تومان و  پژو206 تیپ 5 با قیمت 93 میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.همچنین سمند EF7  با قیمت 87 میلیون تومان، چانگان با قیمت 157 میلیون تومان و دنا با قیمت 110 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

همچنین معاون مدیرعامل ایران‌خودرو تاکید کرد: همزمان با عرضه خودروهای تولیدی و با فروش فوری در روزهای آینده، حباب قیمت خودرو ها دربازار شکسته خواهد شد. شرکت ایران‌خودرو با تمام توان خود به ایجاد بهبود وضعیت تولید تلاش می‌کند به طوری که در حال حاضر تحویل این شرکت به حدود روزانه ۱۵۰۰ دستگاه رسیده است.

 

اخبار اقتصادی را از سایت شهر خبر دنبال کنید.