چگونه از وبسایت های چینی خرید کنیم؟

چگونه از وبسایت های چینی خرید کنیم؟ خرید از چین

مصرف کنندگان در گذشته به هیچ وجه به خرید آنلاین اطمینان نداشتند. اما تجارت الکترونیک آرام آرام به زندگی افراد وارد شد و صاحبان وب سایت ها که نیاز مشتری های آنلاین را برآورده می کردند توانستند اعتماد کاربران را به خود جلب کنند. محصولات با برچسب قیمت بالا و مواردی که فاسد می شوند، از انواع سخت ترین اقلام برای فروش آنلاین هستند. این روزها در ایران، از  چین رونق بسیاری یافته است؛ زیرا علاوه بر قیمت های پایین این محصولات نسبت به سایر رقبا، قابلیت ارسال کالا به ایران را نیز دارند.

 پس اگر از روش های خرید کالا از  وبسایت های ALIBABA و TAOBAO و TMALL و ALIEXPRESS  آگاهی ندارید در ادامه با ما همراه باشید. در این مقاله می خواهیم در ابتدای امر توضیح دهیم که این سایت ها چگونه کار می کنند و روند خرید از آنها به چه صورتی است.

 

3

سایت ALIBABA

 

2

آیا تا به حال با سایت ALIBABA  آشنا شده اید؟ شرکت ALIBABA  یک شرکت تجارت الکترونیکی است که البته از دسته شرکت های چینی محسوب می شود. مدیریت این شرکت با آقای ” جک ما ” است.  در این سایت امکان خرید محصولات به صورنت آنلاین فراهم شده است و خدمات پس از فروش این آن نیز بسیار عالی است. به طور میانگین وب سایت ALIBABA  از سال ۲۰۱۲ بسیار مشهور شده است یکی از ۲۰ وب سایت های برتر در دنیا محسوب می شود.

این سایت برای افرادی طراحی شده است که قصد دارند یک کالا را به صورت اینترنتی از یک منبع خارجی خریداری کنند. خرید کالا از ALIBABA و ALIEXPRESS  می تواند انتخابی امن و آسان محسوب شود.

سایت ALIEXPRESS

 یکی دیگر از فروشگاه های خرده فروش آنلاین محسوب می شود که در سال ۲۰۱۰ توسط سیستم ALIBABA  به صورت جدی راه اندازی شده اند و امروزه رتبه بالایی از نظر محبوبیت به خود اختصاص داده است.

ALIEXPRESS   یک پلت فرم تجارت بسیار عالی است که به صورت الکترونیکی فعالیت می کند و در این طریق فروشندگان می توانن محصولات خود را به صورت مستقیم عرضه کرده و مشتریان نیز بتوانند بدون اینکه درگیر هزینه های اضافی شوند خرید اینترنتی داشته باشند.

مزایای خرید کالا از ALIBABA و ALIEXPRESS

تا به اینجای کار سعی کردیم اطلاعات لازم در خصوص خرید کالا از ALIBABA و ALIEXPRESS  را ارائه دهیم اما باید بدانیم که خرید اینترنتی از سایت های اعلام شده دارای مزایای خاصی هستند. یکی از مهم ترین مزایای خرید کالا از ALIBABA و ALIEXPRESS  ارسال کالا به صورت رایگان است، رایگان بودن محصول سبب می شود که افرادی بیشتری علاقمند به خرید از این سایت ها شوند. از دیگر مزایای موجود می توان به سرعت ارسال محصول اشاره کرد. در نظر داشته باشید که قیمت نهایی محصول در خرید کالا از ALIBABA و ALIEXPRESS  به نسبت سایر سایت های خرید بسیار ارزانتر است.

در انتخاب فروشنده دقت کنید، در واقع فروشندگان انتخاب شده باید دارای شرایط قابل قبولی باشد و از اعتبار خاصی بر خوردار باشند در سایت بخشی قرار داده شده است که مدال های هر فروشنده را مشخص می سازد به این ترتیب می توانید فروشنده قابل قبول را انتخاب کنید و از فروشندگانی که دارای اقلام غیر معتبر هستند دوری کنید. در بخش پایینی صفحه نیز بخشی از نظرات و امتیازدهی ها وجود دارد که در خصوص کالا و قیمت ان است و این موضوع خرید کالا از ALIBABA و ALIEXPRESS  را آسانتر می کند. اگر مایلید که اطلاعات بیشتری در زمینه نحوه خرید از این وب سایت ها داشته باشید می توانید به مقاله ای با نام خرید کالا از ALIBABA و ALIEXPRESS  مراجعه کنید.

 

معرفی سایت TAOBAO  و خرید از آن

سایت TAOBAO  بزرگترین فروشگاه آنلاین در چین محسوب می شود. در این وبسایت تنوع اقلام بسیار زیاد است.

در سال ۲۰۱۵ TAOBAO  طبق اساس رتبه بندی زیر رتبه الکسا قرار گرفت و از نظر بازدید رتبه دوم را دارا است. سایت TAOBAO  به دلیل عدم دریافت کمیسیون برای مبادلات و همینطور ارائه خدمات در وضعیت پرداخت رایگان دارای طرفداران زیادی است.

به طور دقیق تر سایت TAOBAO  زیر شاخه ای از سایت بزرگ علی بابا است و فروشنده های زیادی در سایت TAOBAO  اجناس خود را می فروشند. در این سایت می توانید انواع لباس و پوشاک، لوازم خانگی و همینطور لوازم برقی را با قیمتی بسیار ارزان خریداری کنید.

 معرفی سایت TMALL

تی مال بخشی از سایت تائوبائو است، که پلت فرم فروش آنلاین در چین است. این سرویس به۵۲۷ میلیون کاربر اینترنت در چین خدمت رسانی میکند. این فقط جمعیت اینترنتی چین نیست که بزرگ است بلکه اندازه جغرافیایی آن نیز مهم است: این منطقه دارای ۹٫۶ میلیون کیلومتر مربع است – دو برابر اندازه اروپای غربی و سه برابر اندازه هند است.

مزایای خرید کالا از TAOBAO و TMALL

با خرید کالا از TAOBAO و TMALL درگیر واسطه نخواهید بود. به صورت مستقیم با فروشنده ارتباط می گیرید و می توانید سوالات خود را بپرسید.

خرید کالا از TAOBAO و TMALL سبب می شود که هزینه های اضافی سرشکن شده و حتی هزینه ارسال نیز برای شما رایگان خواهد بود.

وقتی از سایت های مذکور خرید می کنید اطلاعات دقیق کالا برای شما فراهم می شود و این موضوع سبب می شود که افراد بتوانند انتخابی دقیق و جامع داشته باشند.

خرید کالا از TAOBAO و TMALL دارای سقف مشخصی نبوده و فرد می تواند هر آنچه را که نیاز دارد به هر تعدادی خریداری کند.

در بررسی های اخیر مشخص شده است که تعرفه های خرید کالا از TAOBAO و TMALL به صورت دوره ای تغییر کرده و در جدول قیمت بندی مشخص می شود که کدام کالا در دسته اقلام ارسان قیمت قرار گرفته است.

اینطور که مشخص شده است افرادی که قصد دارند خرید کالا از TAOBAO و TMALL داشته باشند می توانند از حراج خای فصلی نیز بهرمند شوند.

شما می توانید در بخش نظرات محصولی که مدنظرتان است اما در سایت مانند آن را پیدا نکرده اید اعلام کنید،

نظر شما به گوش بزرگترین فروشندگان و تولیدکنندگان خواهد رسید و شرایطی فراهم می شود تا به سرعت بتوانید به محصول مورد نظر دسترسی داشته باشید.

این سایت دارای شرایط خرید قابل قبول برای تمامی طبقه های مختلف جامعه است و هزینه های برآورد شده برای محصولات تنوع بسیاری دارد. اگر مایلید که اطلاعات بیشتری در زمینه نحوه خرید از این وب سایت ها داشته باشید می توانید به مقالهای با نام خرید کالا از TAOBAO و TMALL مراجعه کنید.