نکات تاثیر گذار بر قیمت دوربین مدار بسته

یکی از مهمترین المان های تاثیر گذار بر روی تصمیم به خرید دوربین مدار بسته قیمت آن میباشد، این موضوع که شما قبل از خرید دوربین مدار بسته جهت مکان مورد نظرتان چه بودجه ای در نظر گرفته اید و آیا این بودجه کفاف پوشش کامل هزینه های شما را میدهد یا نه یک چالش مهم پیش روی خریداران است.

در این مقاله متخصصین شرکت الکامپ با توجه به سالها تجربه نصب دوربین مدار بسته در شرکت ها، کارخانجات، مجتمع های مسکونی و... سعی خواهند نمود تا دید شما را نسبت به هزینه های لازم در هنگام نصب دوربین مدار بسته روشن تر نمایند.

خرید پکیج دوربین مدار بسته

طی چند سال گذشته بیشتر خریداران سیستم های مدار بسته روی به خرید بسته های کامل دوربین مدار بسته آورده اند که بسیار نکته مثبتی است، با این نوع خرید تا حد زیادی خیال مشتریان از تهیه بیشتر اقلام لازم به صورت یکجا راحت میشود، اما این نوع خرید نیز چالش های خود را دارد به عنوان مثال در این نوع خرید با توجه به اینکه میزان کابل و داکت کشی مشخص نشده و بر روی پکیج متراژ محدودی کابل وجود دارد پس هزینه پرداخت شده برای پکیج قطعا افزایش خواهد داشت، پس باید دقت کنید که بعد از انتخاب پکیج شرکت مورد نظر با یک کارشناسی دقیق یک پیش فاکتور مناسب برای شما صادر نماید.

دیگر نکته قابل توجه این است که بعد از نوسانات قیمت دلار تقریبا تمامی شرکت ها هارد دیسک را از پکیج های خود حذف نمودند تا قیمت پکیج هایشان را بتوانند با توجه به داشته های خود در ثبات نگه دارند اما در این میان عده ای سودجو با استفاده از هارد های بی کیفیت و یا حتی دست دوم به مقدار زیادی به خریداران این سیستم ها ضرر رساندند، پس حتما سعی کنید از شرکت مورد نظرتان تقاضای فاکتور و گارانتی هارد نوی خریداری شده را داشته باشید.

کیفیت دوربین مدار بسته و ضمانت نامه معتبر

بسیاری از خریداران این حوزه به دنبال برند های خاص میروند و میتوان گفت هزینه ای بیشتر فقط بخاطر نام برند پرداخت میکنند، ما به شما روشی کاربردی تر برای انتخاب دوربین مدار بسته مناسب نشان خواهیم داد تا بتوانید انتخابی هوشمندانه تر و به صرفه تر داشته باشید.

در هنگام خرید دوربین مدار بسته شما باید به دو نکته توجه داشته باشید، اول نوع چیپست دوربین مدار بسته و دوم میزان ضمانت ارائه شده توسط شرکت دوربین مدار بسته، در حال حاضر بهترین چیپست های موجود در بازار ابتدا چیپست سونی بوده و پس از آن چیپست آپتینا بهترین چیپست ها هستند.

به عنوان مثال برند اصلی شرکت الکامپ pelcotech بوده که مستقیما توسط ما وارد میشود و بدون هیچ واسطه ای به دست مشتریانمان میرساند که همین باعث شده تا قیمت دوربینهای مداربسته شرکت با توجه به کیفیت استثنایی این برند کاملا رقابتی بوده و هنگامی که شما تصمیم به خرید دوربین مدار بسته داشته باشید میتوانید این دوربین را با کیفیت های مشابه خود کاملا مقایسه نمایید و از انتخاب خود مطمئن شوید.

دوربین مداربسته پلکوتک به دلیل اینکه چیپست فوق العاده با کیفیت سونی را در قلب خود دارد از لحاظ کیفیت تصویر جزء بهترین دوربین های مداربسته میباشد، چیپست هر دوربین مدار بسته مهمترین و قسمت اصلی تشکیل دهنده آن میباشد و اگر در یک دوربین از برند های متفرقه استفاده شود بعد از مدتی خواهید دید که کیفیت تصویر افت شدیدی خواهد داشت.

اما با توجه به اطمینان ما به برندی که وارد کرده ایم و همچنین چیپست قدرتمند این دوربین مداربسته شرکت الکامپ بر روی تمامی محصولات پلکوتک ضمانت نامه 60 ماهه الکامپ سیستم ارائه میدهد که بالاترین میزان ضمانت یک سیستم مداربسته در ایران میباشد، این اعتماد به محصول را در هیچ شرکت دیگری نخواهید دید و ما ضمانت میکنیم که دوربین های ما با همان کیفیتی که روز اول و هنگام نصب به شما تحویل داده شده تا روزی که نیاز های شما ادامه داشته باشد با همان کیفیت به کار خود ادامه خواهد داد.

الکامپ

با توجه به وجود نیاز های متفاوت در حوزه سیستم های امنیتی حفاظتی شرکت الکامپ برای بودجه های مختلف دارای پکیج های مناسبی میباشد و شما میتوانید با توجه به نیاز ها و حساسیت های خود یکی از این پکیج ها را تهیه نمایید:

پکیج طلایی:

این پکیج دوربین مدار بسته ها که با برند پلکوتک میباشند پکیج های فوق حرفه ای شرکت میباشند و با توجه به کیفیت خیلی بالا و ضمانت 5 ساله این محصولات قیمت مناسبی هم دارند، این پکیج ها از 2عدد دوربین مدار بسته تا 16 عدد متفاوت میباشد و شما بنا به نیاز خود میتوانید یکی از پکیج ها را تهیه نمایید.

پکیج نقره ای:

این پکیج کاملا اقتصادی میباشد و با توجه به اینکه 2 سال ضمانت مشمول آن میشود قیمت کاملا به صرفه ای هم دارد، برند این پکیج UNIMO میباشد و بر اساس تعداد دوربین موجود در پکیج قیمت های متفاوتی دارد و شما میتوانید بر اساس نیاز خود یکی از پکیج ها را تهیه نمایید.

الکامپ1

جهت دریافت مشاوره از متخصصین شرکت الکامپ فقط کافیست با شماره های ذیل تماس گرفته و از مشاوره و بازدید رایگان کارشناسان این شرکت بهره مند شوید،الکامپ نامی درخشان در صنعت سیستم های امنیتی با سابقه ای 15 ساله و بیش از 3000 پروژه موفق.

شماره های تماس : 88517900 و 88519200