راه هایی برای انتخاب بهترین کاندوم| چه کاندومی بهتر است؟

کاندوم که قبلا به عنوان، داروی پیشگیر شناخته شده است؛ ساده ترین روش جهت پیشگیری از بارداری محسوب می شود اما خرید آن به نوعی میتواند دلهره آور باشد. برای مثال ده ها نوع کاندوم و مارک وجود دارد، شما باید تصمیم بگیرید که از کدام یک برای داشتن یک رابطه جنسی امن و لذت بخش استفاده کنید!

طبیعی است که هنگام خرید کاندوم مناسب سردرگم شوید، اما نگران نباشید با خواندن این نوشتار به راحتی میتوانید یک خرید مطمئن و مناسب برای زندگی جنسی خود داشته باشید.

برای خرید کاندوم چه بگوئیم؟

موقع خرید کاندوم ممکن است خجالت بکشید و فقط بخواهید بدون توجه به اینکه واقعاً به چه نوعی کاندومی نیاز دارید، آن را بخرید و سریع محل را ترک کنید!

بعد از گرفتن کاندوم عجله ایی در رابطه جنسی متوجه خواهید شد که کاندوم مناسب نقش شایسته ای در لذت رابطه جنسی دارد. بنابراین قبل از رفتن به فروشگاه یا شروع به خرید آنلاین کاندوم، راهنمایی خرید و مصرف کاندوم را بررسی کنید و دقیقا همان کاندومی که نیاز دارید را پیدا کنید.

ما به شما جهت داشتن رابطه جنسی سرشار از لذت کمک خواهیم کرد!

اگر برای داشتن یک رابطه جنسی محافظت شده، جلوگیری از بارداری ناخواسته و همچنین بیماری های منتقله از راه جنسی برنامه ریزی می کنید، تبریک می گویم! به بهترین جا برای دانستن نکات لازم آمده اید:

از آنجا که کاندوم جهت جلوگیری از بارداری بسیار موثر است، نباید انتظار داشت که به همان اندازه جهت جلوگیری از عفونت موثر است.

در واقع کاندوم می تواند ورود بیماری های عفونی را تا حد قابل توجهی کاهش دهد. زمانی که حرف عفونت های مقاربتی به میان می آیند کاندوم لاتکس شما را حیرت زده می کند.

لاتکس از درختان خاصی بدست می آید و اکثر کاندوم ها دارای یک لایه لاتکس می باشند، در زمینه حفاظت در مقابل بیماری های مقاربتی و جلوگیری از بارداری بسیار عالی می باشد.

بهترین نوع کاندوم

کاندوم

انتخاب کردن یک کاندوم از بین این همه کاندوم با رنگ، شکل و طعم های مختلف می تواند کار جالبی باشد . حتی میتوانید برای انخاب کاندوم مناسب میتوانید به داروخانه  مراجعه کنید که میتوانید علاوه بر خرید کاندوم از خدمات خرید اسپری تاخیری هم استفاده کنید .

 برخی بر این باور اشتباه هستند به دلیل کشسانی بودن کاندوم، می توان از آن برای هر آلت تناسلی استفاده کنند. در واقع بسیاری از مردم نمی دانند که اگر کاندوم از آلت تناسلی کوچک تر باشد، احتمال پاره شدن آن در طول رابطه جنسی زیاد است.

حتی برعکس نیز ممکن است که کاندوم از آلت تناسلی بزرگتر باشد و در طول رابطه جنسی در بیاید، چنین اتفاقی ممکن است باعث بارداری ناخواسته و یا حتی بیماری های عفونی شود.

اندازه کاندوم با طول و قطر آلت مشخص می شود ولی اندازه کاندوم مناسب برای شما زمانی که آلت تناسلی شما برخاسته شده است، مشخص می شود.

اندازه کاندوم برای آلت

برای اندازه گرفتن اندازه واقعی آلت تناسلی خود، زمانی کار های ذیل را انجام دهید که آلت تناسلی شما بطور کامل برخاسته باشد:

برای گرفتن اندازه دقیق طول آلت جنسی، یک طرف خط کش یا نخ را در قسمتی که آلت به شکم متصل شده است قرار دهید و خط کش یا نخ را تا نوک آلت جنسی بکشید.

برای گرفتن اندازه دقیق قطر آلت، کافی است آن را دور آلت تناسلی خود ببندید.

هنگامی که این اندازه گیری ها را انجام دادید می توانید از جدول اندازه کاندوم استفاده کنید و کاندوم متناسب با آلت جنسی خود انتخاب کنید.

ضخامت یکی از مهم ترین پارامتر ها بعد از طول و قطر آلت تناسلی می باشد؛ توجه کنید هنگامی که دور آلت جنسی بالاتر از حد متوسط باشد، نمی توانید از کاندوم های استاندارد استفاده کنید چرا که ممکن است تنگ باشد و برعکس هنگامی که دور آلت تناسلی پایین تر از حد متوسط باشد، کاندوم ممکن از سر بخورد.

دانستن ضخامت و شکل کاندوم:

امروزه کمتر کسی هست که با کاندوم های شیاردار و دارای بافت خاص آشنا نباشد. از آنجا که بسیاری از مردان از اینکه وقتی با کاندوم رابطه جنسی برقرار می کنند از لذت کافی بهره نمی برند، شکایت می کنند؛ انواعی از کاندوم به شکل های متفاوت طراحی شده اند تا لذت بیشتری به مردان بدهند. در مورد شکل باید گفته شود که تماما به سلیقه شما و شریک جنسی شما بستگی دارد.

برخی از مردان ترجیح می دهند از کاندوم نازک استفاده کنند و برخی به سراغ کاندوم های نسبتا ضخیم می روند، این مورد نیز سلیقه ای می باشد فقط توجه کنید که از استفاده همزمان از دو کاندوم روی هم اجتناب کنید زیرا احتمال پارگی هر دو افزایش می یابد