خرید فالوور اینستاگرام چه مزیتی برای پیج های اینستاگرامی دارد؟

امروزه اینستاگرام به یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی در خارج و داخل ایران تبدیل شده است اینستاگرام با داشتن بیش از 20 میلیون کاربر ایرانی بستری مناسب برای تبلیغات کسب و کار های مختلف است . اما کسب و کار هایی که به تازگی در اینستاگرام شروع به فعالیت می کنند  به دلیل نداشتن فالوور زیاد ممکن است در روز ها و حتی ماه های اولیه نا امید شوند و رو به خرید فالوور بیاورند اما ممکن است در این راه گیر افرادی سود جو بیافتند که یا با کلاه برداری هیچ فالووری برای آن ها ارسال نکنند یا اگر هم ارسال کنند فالوور ها بسیار بی کیفیت خواهد بود و پس از مدتی ریزش خواهد کرد .

یکی از دلایل اصلی دیگر پیج های اینستاگرامی برای خرید فالوور اینستاگرام بحث اعتماد کاربر است ، بگذارید با مثالی توضیح دهم فرض کنید که وارد پیجی برای خرید کفش می شوید و مشاهده میکنید که پیج مورد نظر فقط 500 عدد فالوور دارد آیا از به این پیج با این تعداد فالوور اعتماد می کنید ؟ جواب حتما خیر است اما در عوض وارد پیجی می شوید که 50 هزار فالوو دارد صد در صد شما به این پیج اعتماد خواهید کرد .

راهنمایی هایی جهت خرید بهتر فالوور اینستاگرام

اگر قصد خرید فالوور اینستاگرام را دارید حتما به این نکات توجه کنید :

توصیه می شود از کانال ها و افرادی که در داخل پیام رسان ها فعالیت میکنند فالوور نخرید اگر هم قصد خرید داشتید حتما شماره تلفن و در صورت نیاز مشخصات دیگر فرد را بگیرید زیرا که کلاه برداری ها در این پیام رسان ها زیاد شده است .

سعی کنید از وب سایت ها خرید کنید

حتما از وب سایت های با دامنه .ir خرید کنید زیرا که این وب سایت تایید هویت شده اند و تقریبا خرید از این وب سایت ها امنیت بیش تری دارد .

در ابتدا تعداد کم مثل 1000 عدد را برای تست خریداری کنید و اگر راضی بودید تعداد بیش تری را بخرید .

امیداوارم که این مقاله برای شما عزیزان مناسب بوده باشد . یا حق