مقایسه ردیاب خودرو و دزدگیرهای معمولی

ردیاب خودرو چیست؟

ردیاب خودرو کمک می کند به صورت لحظه ای از موقعیت دقیق خودرو اطلاع پیدا کنید و یا موقعیت خودرو یا هر وسیله نقلیه دیگر را ردیابی کنید.

وسیله ای است کاملا کوچک که هرگز بعد از نصب٬ افراد نمیتوانند موقعیت آن را در داخل خودرو تشخیص دهند. محل نصب مشخصی ندارد و به همین دلیل پیدا کردن آنها بسیار پیچیده و عملا ناممکن است.

آیا میدانید ردیاب خودرو چطور کار میکند؟

دو تکنولوژی در ردیاب ها وجود دارد به نام سیمکارت و جی پی اس! ردیاب خودرو به وسیله جی پی اس طول و عرض جغرافیایی خودرو را محاسبه میکند ٬ سپس این اطلاعات از طریق یک سیمکارت برای مالک خودرو ارسال می شود.

با پیشرفت تکنولوژی نیاز است امنیت خودرو یا هر وسیله نقلیه را بروز کنیم ٬ دزدگیرهای معمولی و قدیمی محدودیت های زیادی دارند ٬ و بدترین آنها عدم ردیابی خودرو پس از سرقت است. در واقع اگر دزدگیر به هر دلیل از کار بیفتد ٬ مالک خودرو هرگز محل خودرو را نمیتواند پیدا کند.

اما با کمک سیستم ردیاب خودرو بدون محدودیت زمانی و جغرافیایی ٬ محل دقیق خودرو کاملا قابل رصد شدن است و عملا سرقت خودروهایی که به ردیاب مجهز هستند امکان پذیر نیست.

دزدگیرهای معمولی فقط یک هدف را دنبال میکند و آن ایجاد هشدار(صدا) در مقابل ضربه یا باز شدن درب خودرو است.

ردیاب

اما ردیاب خودرو علاوه بر ردیابی چه مزیت های دیگری دارد؟

۱-امکان شنود صدای داخل کابین ۲- باز و بستن درب خودرو٬ با این ویژگی راننده از هر فاصله می تواند با یک پیامک درب خودرو را باز و بست کند. ۳- خاموش کردن خودرو با موبایل  ۴-   ارسال  اطلاعات  مسیر  حرکت در زمانهای روشن بودن خودرو و عدم ارسال اطلاعات در  زمانهای  خاموش بودن  خودرو ۵- قابلیت  پرینت نقاط توقف , زمانهای توقف, آدرس محل توقف ۶- کنترل سرعت و ارسال اس ام اس در صورت سرعت غیر مجاز ۷- و  گزارشات  متنوع دیگر ...

هشدارهای ردیاب خودرو

۱- زمان حرکت خودرو ۲-روشن و خاموش شدن خودرو ۳-باز و بستن درب ها ۴-تصادف خودرو ۵-هشدار در زمان سرعت غیر مجاز ۶-قطع شدن ارتباط ردیاب با خودرو ۷-ورود به منطقه ی خاص تعریف شده و ...

آیا ردیاب خودرو با ارزش تر از سیستم فرسوده دزدگیرهای معمولی نیست؟

هشدار: آیا میدانید ردیاب های تقلبی از دزدگیرهای معمولی هم بی کیفیت تر هستند و به هیچ عنوان کارایی لازم را ندارند؟

 آیا میدانید به خاطر نبودن اطلاعات کافی در زمینه ردیاب ٬ فروش ردیاب های تقلبی بیشتر از ردیاب های اصلی است؟

آیا میدانید ردیاب هایی که بدون پشتیبانی و گارانتی های لازم در بازار وجود دارد عملا یکبار مصرف است؟

چگونه بهترین ردیاب را با قیمت مناسب خریداری کنیم؟

گروه  پیام جی پی اس معتقد است مشتریان باید بر اساس نیاز ٬ ردیابی خریداری کنند که هدف آنها را کاملا مرتفع سازد. در واقع ردیاب ها امکانات بیشماری دارند و باید بر اساس نیاز ( اینکه از ردیاب چه توقعاتی دارید) بهترین و هدفمندترین ردیاب را خریداری کنید تا برای امکاناتی که نیاز ندارید هزینه ای پرداخت نکنید.

گروه نرم افزاری پیام جی پی اس به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی و ارایه مشاوره های تخصصی در زمینه فروش – نصب – پشتیبانی  انواع ردیاب است.

تلفن های پشتیبانی :  09307465151 ، 66859409 021

تلفن های واحد فروش :  09050641300، 66940935- 021

 

محصولات گروه نرم افزاری پیام جی پی اس

ردیاب و دزدگیر خودرو TS700

 

ردیاب خودرو و موتور سیکلت

ردیاب آهنربایی ۳۵ روز شارژ

ردیاب آهنربایی 20 روز

ردیاب خودرو آهنربایی 10 روز

ردیاب جی پی اس شخصی دو روز شارژ

 

گروه نرم افزاری پیام جی پی اس٬ آسایش – امنیت – کنترل را برای وسایل نقلیه شما به ارمغان می آورد.

هم اکنون با ما تماس حاصل فرمایید:  09124909053

payamgps.com