قیمت موبایل و خودرو در سال جدید

قیمت‌ها در بازار خودرو و موبایل در سال جدید با کاهش نسبی نسبت به اسفند ماه آغاز شده‌اند. به ویژه قیمت موبایل به طور متوسط 10 درصد نسبت به اسفند ماه کاهش داشته‌ است. برای اطلاع از قیمت گوشی و خودرو و هر کالایی در بین صدها فروشگاه معتبر می‌توانید از اپلیکیشن و وبسایت ترب استفاده کنید و ارزان‌ترین فروشنده بازار برای کالای مورد نظر خود را پیدا کنید. کافی هست اسم محصول مورد نظر را در ترب بنویسید و مقایسه قیمت فروشگاه‌ها برای آن محصول را یکجا ببینید.

علاوه بر جست‌وجو بر اساس نام محصول، می‌توانید از دسته‌بندی ترب استفاده کنید و قیمت محصول مد نظر خود را پیدا کنید. ترب همانند گوگل یک موتور جست‌وجو هست با این تفاوت که ترب فقط قیمت را جست‌وجو می‌کند!

مثلا برای اطلاع از قیمت گوشی سامسونگ ، می‌توانید قیمت انواع مختلف این گوشی در فیلترهای مختلف را در بین فروشندگان در ترب مقایسه کنید..

از امکانات جالب ترب، نمایش نمودار قیمت روزها و ماه‌های گذشته محصولات در بازار است. برای مثال اگر قصد خرید مدل خاصی از یخچال دارید، می‌توانید به کمک نمودارهای ترب ، از قیمت انواع یخچال در بازه‌های زمانی مختلف در بازار مطلع شوید و برای زمان مناسب خرید تصمیم بگیرید.

برای مثال نمودار تغییرات قیمت گوشی هواوی مدل آنر 8x در بازار را در روزها و هفته‌های گذشته می‌بینید( تصویر 2)

نمودار

در صورتی که از تخفیف‌های آینده محصول خاصی می‌خواهید اطلاع داشته باشید، در اپلیکیشن ترب با فعال کردن آیکون زنگ، ترب شما را از تخفیف‌های فروشگاه‌ها برای محصول مورد نظر باخبر خواهد کرد.

 

لینک دانلود اپلیکیشن اندروید

لینک دانلود اپلیکیشن IOS