دو مدل جدید با امکانات بیشتر به ساعت هوشمند HUAWEI WATCH GT اضافه شد

این روزها تعداد قابل توجهی از مردم به سلامت و تناسب اندام‌شان توجه می‌کنند و گجت‌های پوشیدنی در همین راستا به گزینه معقولی برای آن‌ها در جهت پیگیری و بهبود فعالیت‌های جسمانی تبدیل شده.

هوآوی یکی از شرکت‌های تولیدکننده گجت‌های پوشیدنی است که محصولاتی متنوع با دامنه قیمت متفاوت را در این زمینه تولید می‌کند. HUAWEI WATCH GT یکی از این مدل گجت‌هاست که این غول چینی سال گذشته از آن رونمایی کرد؛ ساعتی که ظاهری شبیه به ساعت‌های کلاسیک دارد، دو هفته باتری‌اش عمر می‌کند و توانایی ردیابی صحت و سلامت کاربر را دارد.

در مراسم امسال پاریس که عمده آن به رونمایی از HUAWEI P30 اختصاص پیدا کرده بود، هوآوی دو مدل جدید از HUAWEI WATCH GT را به نام‌های اکتیو (Active) و الگنت (Elegant) معرفی کرد؛ ساعت‌های هوشمندی که طراحی شده‌اند تا در کنار حفظ عمر باتری شگفت‌انگیزشان، قابلیت‌های بیشتری از این مدل گجت‌ها را ارائه دهند.

2019-04-11 08_19_48+00_00 (1)

 دو گزینه برای انتخاب شما

علاوه بر جنس فوق‌العاده بند و بدنه، این دو مدل جدید نیز در اندازه قاب ساعت هم ارتقاء یافته‌اند، به نحوی که بهترین انتخاب برای کسانی است که مرتبا به سفر می‌روند یا در فضای باز دست به ماجراجویی می‌زنند.

صفحه مدل Active همان صفحه 46 میلی‌متری مدل‌های WATCH GT Classic  و  WATCH GT Sport است، درحالی‌که نسخه Elegant دارای صفحه‌ای است کوچک‌تر به اندازه 42 میلی‌متر و از جنس سرامیک که برای خانم‌ها مناسب‌تر است. حالا تمام گزینه‌ها روی میز شما قرار دارند.

2019-04-11 08_19_48+00_00 (3)

متریال عالی، تجربه‌ای فوق‌العاده

بیشتر پوشیدنی‌های هوشمند، از مچ دست تا مچ پا، برای نظارت بر ضربان قلب بهتر، وضعیت پوست، تناسب اندام و ردیابی سلامتی هستند. اما یک ساعت فوق‌العاده می‌تواند تجربه‌ای بی‌نظیر در زمینه گجت‌های پوشیدنی برای شما رقم بزند آن هم در حالی که عمر باتری شگفت‌انگیزی دارد و دیگر خبری از حساسیت پوست به خصوص در هنگام ورزش، نیست.

دستبندی از جنس فلوئوروکربن در مدل‌های HUAWEI WATCH GT Active  وElegant  نه تنها ترکیب کلی ساعت را بهبود می‌بخشد، بلکه تجربه طولانی‌تر و راحت‌تری هنگامی که ساعت را به دست بسته‌اید، ایجاد می‌کند.

2019-04-11 08_19_48+00_00 (2)

حالت جدید Triathlon برای تمرین‌های حرفه‌ای

دویدن، شنا کردن و دوچرخه‌سواری به خاطر ویژگی‌های منحصربه‌فردشان (کمک به مردم در طول ورزش) محبوب هستند.  HUAWEI WATCH GT حالت Triathlon (ورزش سه‌گانه) را به عنوان یکی از ویژگی‌های جدید به خود اضافه کرده تا تجربه بهتری از ورزش کردن به شما منتقل شود.

در حالت Triathlon، از سه نوع ورزش از جمله شنا در آب‌های آزاد، دوچرخه‌سواری و دویدن در فضای باز پشتیبانی می‌شود. این ساعت هوشمند می‌تواند تمام فعالیت‌ها و تمام دستاوردهای ورزش سه‌گانه، از جمله زمان عبور از منطقه گذار را ثبت کند. اطلاعات مربوط به شنا، دویدن و دوچرخه‌سواری به خوبی ثبت می‌شوند و سپس با تجزیه و تحلیل این اطلاعات به شما کمک می‌شود تا موثرتر و کارآمدتر ورزش کنید.

2019-04-11 08_19_48+00_00

HUAWEI WATCH GT به تمام کاربران کمک می‌کند تا داده‌های فعالیت‌های جسمانی خود را بدون اتلاف وقت ببینند و پیشنهاداتی علمی برای بهبود اوضاع ارائه می‌دهد.

سلامت مقدمه‌ای برای لذت بردن از زندگی با کیفیت است، درحالی‌که تناسب اندام یک رویکرد حیاتی برای حفظ سلامتی است. در طول ورزش HUAWEI WATCH GT برای شما راحتی و تجربه‌ای بهتر به ارمغان می‌آورد، درحالی‌که وظایف شگفت‌انگیز دیگری هم برعهده دارد. این ساعت مطمئنا یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما در همه موارد است!

نظر بعضی رسانه‌ها درباره این محصول:

T3 Active: عمر باتری طولانی‌ای به مدت دو هفته دارد که کاملا چشمگیر و از رقبای خود طولانی‌تر است. مدل Elegant هم یک هفته باتری‌اش دوام می‌آورد که مشخصا از Active کوتاه‌تر است اما با این حال بهتر از رقبایش عمل می‌کند.

GSMARENA: هوآوی تا به اینجا (اولین رونمایی) بیش از یک میلیون Huawei Watch GT فروخته تا بهترین فروش سات هوشمند را برای خود رقم بزند. حالا این خانواده برای فروش بیشتر خیز برداشته است.

Wearable: منصفانه است که بگوییم Huawei Watch GT ما را شگفت‌زده کرده است.

AndroidCommunity: سری Huawei Watch GT محبوب‌ترین ساعت هوشمندی است که می‌توان پیشنهاد داد.

AndroidAuthority: قاب مدل جدید، مشکی با نقاط نارنجی است که کاملا با کلیت به‌روز شده آن هم‌خوانی دارد.

T3: بهترین ساعت هوشمند سال 2019 از نگاه این مجله.

ZDNet: ماه گذشته ما بررسی کاملی از Huawei Watch GT را منتشر کردیم و هنوز یکی از محبوب‌ترین ساعت‌های هوشمندی است که می‌شود با قیمت مناسب 200 دلار تهیه کرد. نسخه‌های Active و Elegant، خط تولید این ساعت هوشمند را ارتقاء داده‌اند. حالا با توجه به تنوع مدل‌ها، برای همه حق انتخابی وجود دارد.