کلید سازی سیار و ۲۴ ساعته

هیچ کس نمیتواند ادعا کند که هرگز کلیدی را فراموش یا گم نکرده است ٬ یکی از تکراری ترین وسایلی که روزانه با آن سر و کار داریم (کلید) است. کلید منزل٬ محل کار ٬ کلید گاو صندوق سویچ خودرو و ...

با آنکه همیشه کلیدی همراه ما است اما بازهم امکان دارد در مواقعی به دلایل مختلف از جمله عجله – خستگی و .. کلیدهایمان را فراموش یا گم کنیم ...!

خیلی از قفل‌های بسته‌ای که ما پشت آن‌ها می‌مانیم به معنای واقعی امنیت بالایی دارند و فقط یک کلید ساز حرفه‌ای و باتجربه می‌تواند آن‌ها را باز کند.

بنابراین نیاز به کلیدساز حرفه‌ای ممکن است در هر ساعت از شبانه‌روز برای ما وجود داشته باشد ٬ و هیچ کس نمیتواند ادعا کند که هرگز به خدمات کلیدسازی احتیاجی ندارد.

شاید با خودتان بگویید ممکن است سالی یکبار کلیدی را فراموش یا گم کنم٬ در آن موقع به دنبال کلیدساز میگردم ...

اما تصور کنید که اگر در نیمه های شب یا در اوج سرما و گرما پشت قفل بسته ای بمانید چه میکنید؟ ۹۸ درصد کسب و کارهای خدماتی فقط روزها کار میکنند و شب ها عملا خدماتی ارایه نمیکنند آیا باید تا صبح منتظر آنها باشید؟

ممکن است در نتایج جستجو گوگل به دنبال کلید سازی سیار باشید ٬ آیا در آن شرایط میتوانید  کلیدساز را احراز هویت کنید یا از صداقت آنها اطمینان حاصل کنید؟ آیا یک خانوم میتواند به هر کلیدسازی که صرفا یک سایت دارد اعتماد کند؟

بدون شک در هر لحضه ممکن است پشت قفل بسته ای بمانیم چرا که زندگی شهرنشینی از ما یک انسان فراموش کار ساخته است ...

راه حل چیست؟

بهتر است برای چنین شرایطی از قبل آمادگی داشته باشید٬یعنی هم اکنون یک گروه کلیدساز معتبر و مجوزدار را شناسایی کنید که حرفه ای باشند – قیمت های مناسبی داشته باشند – سرعت عمل بالایی داشته باشند و از همه مهم تر شبانه روزی باشند (۲۴ساعته)

گروه الوکلید با شماره تماس ۱۷۶۳ با مجوز رسمی اتحادیه تعمیرکاران قفل و کلید فعالیت می‌کند می‌تواند گزینه‌ای برای یاری رسانی عزیزانی باشد که در هر ساعت از شبانه روز با قفل بسته مواجه می شوند!

الو کلید٬ مجموعه‌ای از کلیدسازان موتور سوار را در تمام مناطق تهران مستقر کرده است، تمام همشهریان عزیز تهرانی کافیست  با شماره ۱۷۶۳ تماس گرفته تا همان لحظه کلیدساز موتور سوار به محل شما اعزام شود. در واقع هفت روز هفته و ۲۴ ساعته بدون هیچ‌گونه تعطیلی!

آیا میدانید؟

تمام کلید سازهای موتور سوار گروه الوکلید احراز هویت شده‌اند و سو پیشینه آن‌ها بررسی شده است و همه این افراد متاهل هستند.

برای کلیدسازان با تجربه و متخصص الوکلید هیچ قفلی نیست که غیر قابل باز شدن باشد!

الوکلید استارتاپی خدماتی است که در حال گسترش خدمات خود به شهرهای مختلف ایران عزیز است. هم اکنون بزرگ ترین کلید سازی اصفهان با برند الوکلید درخدمت همشهریان عزیز اصفهانی است! شبانه روزی برای قفل های بسته به الوکلید اعتماد کنید.

کلید سازی شبانه روزی تهران ۱۷۶۳

 

لطفا هم اکنون چند ثانیه وقت بگذارید و شماره تماس گروه کلیدسازی الوکلید را در موبایل تان ذخیره کنید تا در شرایط بحرانی ٬ الوکلید به شما نزدیک تر از همیشه باشد.

www..کلیدسازیcom