صفرتا صد تبلیغات پاپ آپ

شاید تا امروز اسم پاپ آپ را نشنیده باشید ٬ اما بدون شک اگر کاربر عادی اینترنت هم باشید با این نوع تبلیغات برخورد داشته اید ٬ زمانی که در یک سایت در حال وبگردی هستید به یکباره یک صفحه جدید باز می شود که حاوی اطلاعاتی تبلیغاتی است!

تعجب نکنید این نوع تبلیغات به محض کلیک شما روی سایت های که پاپ را فعال کرده اند ٬ باز میشود.

پاپ آپ چیست؟

نوعی از تبلیغات اینترنتی است که مدیران سایت ها برای کسب درآمد از آن استفاده میکنند و آگهی دهنده ها با هدف های افزایش بازدید سایت – کاهش رتبه الکسا  - فروش محصول و خدمات و ... از آن بهره میگیرند.

این نوع تبلیغات به صورت پنجره ای مجزا در مرورگر کاربران به نمایش گذاشته میشود که تعداد آن میتواند توسط مدیر سایت تنظیم شود ( چه تعداد پاپ آپ برای کاربر باز شود)

تا زمانی که کدهای پاپ آپ در یک سایت قرار نگیرد٬ پاپ آپ فعال نمیشود!

تنوع نمایش تبلیغات به صورت پاپ آپ در حال افزایش است ٬برخی در یک پنجره جدید باز می شوند،  نوعی دیگر در یک پنجره کوچک در گوشه ای از صفحه باز شده ٬ و یا در یک زبانه تازه در همان پنجره مرورگر باز می شود.

برخی نیز روی صفحه سایت به محض بالا آمدن سایت نمایان شده و مثلا فیلد عضویت از طریق ایمیل را نمایش می دهند و ...

اما بیشترین هدف آگهی دهنده ها از این نوع تبلیغات کاهش رتبه الکسا است!زمانی که رتبه الکسا کاهش پیدا میکند مدیران سایت ها میتوانند تبلیغاتی زیادی را دریافت کنند و درنتیجه درآمدشان بیشتر میشود.

رتبه الکسا زمانی کاهش پیدا میکند که بازدیدها افزایش پیدا کند ٬ خرید پاپ آپ انبوه به مدیران سایت ها کمک میکند با هزینه کم ٬ بی نهایت کاربر را به سمت سایت شان هدایت کنند و درنتیجه رتبه الکسا سایت شان کاهش پیدا میکند.

کاربردهای پاپ آپ

به راحتی میتوانید با پاپ آپ  ممبرهای شبکه های اجتماعی را افزایش دهید . میتوانید به سرعت بازدیدهای واقعی سایت را افزایش دهید . میتوانید محصولات و خدمات تان را به بی نهایت کاربر بک سایت نمایش دهید ٬ با دیدن شدن زیاد به برندسازی شما این نوع تبلیغات کمک میکند. افزایش بازدید در نتیجه کاهش رتبه الکسا را در پی دارد ...

تبلیغات پاپ آپ ارزان است و میتواند اهداف بزرگی را برای آگهی دهندها محقق کند!!!

1

خدمات گروه پاپ گذر

چند سالی است با معرفی فناوری پاپ آپ سایت هایی که بازدید کننده مناسبی دارند از این فناوری به عنوان روشی برای کسب درآمد بهره می برند و سایت های دیگر نیز برای تبلیغات از نمایش پاپ آپ خود در این سایت ها استفاده می کنند و به سفارش پاپ آپ اقدام می کنند. سایت پاپ گذر دقیقا حلقه وصل این دو دسته به همدیگر است.

 

 در حقیقت صاحبان سایت ها می توانند با ثبت سایت خود در پاپ گذر و قرار دادن کد نمایش پاپ آپ در قالب وب سایت خود از نمایش پاپ آپ برای بازدید کنندگان سایتشان درآمد به دست بیاورند. صاحبان آگهی نیز می توانند از همین پلتفرم برای خرید پاپ آپ و نمایش تبلیغات خود در هزاران سایت برتر کشور استفاده نمایند.

 

پاپ گذر در حقیقت با خدمات خود به تبلیغ دهنده ها، افزایش بیننده سایت، بهبود رتبه الکسا و افزایش فروش را برای این عزیزان رقم زده و همچنین برای صاحبان سایت های میزبان تبلیغ نیز درآمد پایدار مهیا می نماید.

پاپ گذر کاملا هدفمند  است ٬ آگهی دهنده ها میتوانند تعداد نمایش پاپ آپ روزانه را مشخص کنند و دقیق تر از آن مشخص کنند پاپ آپ برای کاربران موبایلی یک سایت باز شود یا کاربران پی سی!

سیستم ضد تقلب و هوشمند گروه پاپ گذر امنیت را به معنای واقعی در دنیای رنگارنگ تقلب به ارمغان آورده است!

اگر مدیریک سایت پربازدید هستید برای درآمدزایی اتوماتیک و پایدار به سایت پاپ گذر مراجعه کنید !  اگر به دنبال نمایش محصولات و خدمات تان هستید به صورت ارزان – اگر به فکر رتبه الکسا سایت تان هستید  که کاهش پیدا کند – اگر برای بازدید سایت تان به مشکل برخوردید ...

کارشناسان پاپ گذر برای رهایی از بن بست ها برای شما مسیری ارزان و سریع را طراحی کرده اند!

یادمان باشد ٬ تبلیغات پاپ آپ همیشه مفید نیست! باید اصولی و حرفه ای از این نوع تبلیغات انبوه و ارزان استفاده کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید!!!

واسطی امن برای خرید و فروش پاپ آپ با کیفیت در ایران

popgozar.com