دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس جدیدترین تکنولوژی رفع موهای زائد

رفع موهای زائد از اهمیت ویژه ای در میان عموم مردم برخوردار است و این مساله از زمان های دوردست مورد توجه بوده است که انسان ها به شیوه های سنتی و با استفاده از ابزارهای کلاسیک قدیمی برای حفظ و افزایش بهداشت بدن اقدام به زدودن موهای زائد خود می نمودند.

طبیعتاً از دیرباز برای رفع این نیاز انسان متوسل به استفاده از ابزارهای متفاوتی شده است که سهولت و اثر بخشی بهتر را در انجام فرآیند مو زدائی برای او به ارمغان بیاورد. اگر بخواهیم به روش های سنتی بپردازیم باید لیست بلندی از شیوه های حذف موهای زائد را برای شما ذکر کنیم که از حوصله این مقاله خارج است و در صورت نیاز در آینده اقدام به نگارش و نشر آن خواهیم کرد. اما نکته ای که اکنون حائز اهمیت است پیدا کردن و استفاده از بهترین و کارآمدترین روش حذف موهای زائد است که راساً به آن می پردازیم.

از بین بردن موهای زائد به وسیله ی دستگاه لیزر موی زائد بهترین، موثرترین و کاربردی ترین شیوه ای است که تا کنون برای انجام این فرآیند به کار گرفته می شود. لیزر موهای زائد شیوه ای است که در آن با تاباندن اشعه ی لیزر به سطح پوست و محل رویش موهای زائد انجام می شود. لیزر پس از تابش به سطح پوست به عمق پوست نفوذ کرده و ریشه ی مو را هدف قرار می دهد؛ آنجا با تبدیل انرژی لیزر به انرژی گرمایی در اثر حرارت ریشه ی مورد هدف سوزانده می شود و موی زائد مورد نظر از بین می رود.

کیفیت دستگاه های لیزر موی زائد و عملکرد آنها با یکدیگر بسیار متفاوت است به طوری که اگر یک جستجوی ساده در فضای مجازی داشته باشید با انواع مختلفی از مدل های متنوع دستگاه های لیزر مو رو به رو خواهید شد. دستگاه های لیزر موهای زائد با توجه به تکنولوژی استفاده شده در آنها، موارد استفاده و کاربری های متنوع تقسیم بندی می شوند و شامل تنوع بسیاری هستند. با گذر زمان و به تدریج کارآیی و تاثیر آنها به مراتب بیشتر شده و عوارض ناشی از لیزر کاهش پیدا کرده است.

همانطور که ذکر شد، دستگاه های لیزر موی زائد دارای انواع مختلفی هستند که عمده ی تفاوت آنها را می توان به طول موج ساطع شده از هر کدام نسبت داد. عمده ی دستگاه های لیزر موی زائد از سه طول موج 755، 808 و 1064  نانومتر بهره می برند که به طور کلی طول موج 755 نانومتر را الکس، 808 نانومتر را دایود و 1064 را ان دی یاگ می نامند. هر یک از این طول موج ها برای تیپ های پوستی مختلف به کار گرفته می شوند و عمق نفوذ و طول موج برای موها و پوست های مختلف و به نسبت آنها تعریف می شود.

طبیعی است مقدار عمق نفوذ و نوع موی هر نقطه از بدن با سایر نقاط نیز متفاوت است و با توصیفات فوق استفاده از یک دستگاه برای حذف موهای زائد تمام نقاط بدن شاید موثر واقع نگردد. اما اکنون به معرفی تکنولوژی می پردازیم که مجموع این سه طول موج را دارا می باشد و توان ساطع کردن هر 3 طول موج را به صورت همزمان دارد. دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس با در اختیار داشتن هر 3 طول موج الکس، دایود و ان دی یاگ و قابلیت ساطع کردن هر سه طول موج با هر بار تابش لیزر موثرترین و برترین دستگاه حذف موهای زائد تا کنون می باشد. با توجه به توضیحات فوق شما با استفاده از دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس در واقع 3 طول موج مجزا را در اختیار دارید و علاوه بر این می توانید این سه طول موج را به صورت همزمان استفاده کنید تا موهای زائد را با هر مقدار عمق نفوذ در سطح پوست و مناسب با هر تیپ پوستی از بین ببرید و نیازی به درمان طولانی مدت و پر هزینه که به خاطر تعدد دفعات تکرار جلسات لیزر می باشد، نخواهید داشت.

دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس پس از ورود به بازار مورد توجه کلینیک های برتر و پزشکان متخصص و نام آشنا در این حوزه قرار گرفت. این سیستم با بهره گیری از سیستم خنک کننده ی پیشرفته که برای هندپیس یا قبضه ی دستگاه طراحی شده است، میزان عوارض ناشی از فرآیند لیزر موهای زائد را به حداقل رسانده و تا کنون گزارشی از آسیب یا عارضه ی ناشی از کار با این دستگاه گزارش نشده است. عوارضی مانند درد و سوختگی نواحی لیزر شده و کبودی پوست حین عملیات لیزر جزء پر بسامدترین انواع صدماتی است که حین استفاده از دستگاه های غیر استاندارد و بی کیفیت رخ می دهد و علاوه بر این عملکرد خوبی نیز در نهایت مشاهده نمی شود. سیستم خنک کننده هندپیس که در دستگاه پلاتینیوم پلاس تعبیه شده است باعث می شود دمای هندپیس در حین ساطع کردن و تابش اشعه لیزر کنترل شود و حین استفاده و تماس بر سطح پوست از بروز عوارض سوختگی و درد جلوگیری می نماید؛ همچنین با متعادل نگه داشتن دمای هندپیس عملکرد نهایی دستگاه را در حالت عادی  حفظ کرده و باعث عدم اختلال در عملکرد قبضه یا هندپیس به علت دمای بالا می شود.

دستگاه پلاتینیوم پلاس علاوه بر سیستم خنک کننده هندپیس، به یک چیلر خنک کننده مجزا مجهز شده است که در هیچ یک از نمونه های مشابه دیده نمی شود. این چیلر خنک کننده برای افزایش قدرت حفاظتی و مراقبتی دستگاه طراحی شده است و با خنک نگه داشتن کل سیستم باعث بهبود عملکرد تمام اجزای دستگاه شده و طبیعتاً عمر مفید دستگاه را نیز افزایش می دهد. نکته ی قابل توجه درباره چیلر خنک کننده این است که با وجود این سیستم در دستگاه پلاتینیوم پلاس، شما می توانید عملیات لیزر را برای دفعات متعدد و زمان های استفاده طولانی بدون نگرانی انجام دهید و سیستم نیازی به استراحت برای خنک سازی ندارد.

کاربری آسان یکی از مهمترین نکاتی است که باید در حین خرید دستگاه لیزر مو به آن توجه داشت. سیستم عامل و کاربری بسیاری از دستگاه های لیزر موی زائد به گونه است که پزشک یا اپراتور حداقل برای مدتی در هنگام کارکردن با این تجهیزات دچار دشواری می گردند و بسیاری نیز از از تمام امکانات دستگاه بی اطلاع می مانند. همچنین عدم تسلط بر سیستم کاربری و اپراتوری دستگاه لیزر موی زائد می تواند سبب عدم حصول نتایج مطلوب گردد. سیستم نرم افزاری در دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس به طوری طراحی شده است که کاربری و استفاده از آن را ساده می نماید و باعث گمراهی یا سردرگمی اپراتور نمی گردد. همچنین ارتقا نرم افزاری و اضافه شدن امکانات جدید و متعدد از مزیت های بارز این سامانه می باشد.

تمام تجهیزات سخت افزاری دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس از پیشرفته ترین و معتبرترین کیفیت های موجود بهره گرفته است. به همین دلیل بی راه نیست که دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس در زمره برترین تجهیزات حذف موهای زائد قرار گرفته است.

در هنگام خرید دستگاه لیزر مو زائد باید نکات بسیاری را مد نظر داشت. از این حیث که اگر عدم دقت شما منجر به تهیه یک دستگاه نامرغوب شود، ضررهای ناشی از این خرید اشتباه، فقط ضرر مالی نیست، بلکه امکان بروز حوادث جانی و تهدید سلامتی افراد نیز متصور می باشد که قطعاً جبران ناپذیر خواهد بود. از این رو ما در تمامی نوشتارهای خود تأکید داریم که در هنگام تهیه تجهیزات پزشکی به خصوص دستگاه های لیزر موی زائد دقت کافی را داشته باشید و آنها را تنها از مراجع و مراکز معتبر فروش و توزیع به همراه اطمینان از صحت کیفیت کالا و تأیید استانداردهای لازم تهیه فرمایید.

خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد. اگر چه انحصار تولید و توزیع این دستگاه در اختیار یک شرکت نام آشنا می باشد ولی با توجه به سو استفاده افراد کلاهبردار با ترفندهای مختلف امکان وجود انواع غیر اصل نیز در بازار محتمل است از این رو ما به شما توصیه می کنیم اگر قصد خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس را دارید آن را فقط از مرجع رسمی تولید و توزیع این دستگاه یعنی شرکت تجهیزات پزشکی طاهر تاج پارس تهیه فرمایید و ضمن اخذ مشاوره های لازم و رویت استانداردهای مختلف از خرید خود اطمینان حاصل کنید.

شما همینطور می توانید از پشتیبانی بلند مدت محصولات خریداری شده خود از شرکت طاهر تاج پارس بهره مند شوید. آموزش نحوه استفاده از تجهیزات خریداری شده به شما رایگان می باشد و برای هر مدت که نیاز داشته باشید کارشناسان فنی مجموعه آموزش ها و مشاوره های لازم را به شما ارائه می کنند. گارانتی محصولات تضمین دهنده ی اصالت کیفیت است که از سوی این شرکت برای هر یک از محصولات خود صادر می کند. فروش دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس تنها از طریق شرکت طاهر تاج پارس مورد تأیید است و این دستگاه و بسیاری از دستگاه های لیزر موی زائد در انحصار این مجموعه می باشند.

شما برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین مشاوره برای خرید هر نوع از دستگاه های لیزر موی زائد می توانید با شرکت طاهر تاج پارس تماس گرفته و از مشاوره کارشناسان رسمی فروش مجموعه بهره مند شوید.

خانم مهندس فرهادپور: 09127753429

خانم مهندس شریعتی: 09127793645

آدرس وب سایت: ttp.ir