واکنش محسنی اژه‌ای به توییت مهناز افشار

به گزارش اخبار سیاسی شهر خبر و بر اساس آخرین خبر حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای در حاشیه تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید سازمان ثبت اسناد و املاک کشور که صبح امروز برگزار شد در جمع خبرنگاران در رابطه با خبر حواشی ایجاد شده در فضای مجازی توسط یکی از سلبریتی‌ها و اینکه آیا باید به این افراد تذکراتی داده شود یا خیر اظهار کرد:چنانچه مسائلی که جنبه تهمت یا شایعه پراکنی داشته باشد اگر جنبه خصوصی داشته باشد شاکی خصوصی می‌تواند مدعی شود و در غیر این صورت حتماً مدعی العموم باید ورود کند و اجازه ندهد فضای سالم و امن کشور با حرفهای بعضاً بی پایه که گاهاً جنبه تهمت و افترا دارد و هم گاهاً به عنوان دستمایه‌ای برای جریان های ضد انقلاب و خارج استفاده می‌شود آسیب ببیند.

به گزارش اخبار سیاسی شهر خبر و بر اساس آخرین خبر سخنگوی قوه قضاییه در ارتباط با پست های اخیر مهناز افشار در توئیتر گفت: آنچه که از طریق مرجع قضایی اتخاذ شود ما اعلام می کنیم و تا امروز در رابطه با این فرد تصمیم خاصی گرفته نشده است. بر اساس این خبر سخنگوی قوه قضاییه در ارتباط با پست های اخیر مهناز افشار در توئیتر گفت: آنچه که از طریق مرجع قضایی اتخاذ شود ما اعلام می کنیم و تا امروز در رابطه با این فرد تصمیم خاصی گرفته نشده است.

به گزارش اخبار سیاسی شهر خبر و بر اساس آخرین خبر معاون اول رئیس‌جمهوری با بیان این‌که آمریکا دروغ می‌گوید که واردات دارو و مواد غذایی را تحریم نکرده است، گفت: مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور می‌توانند هم در کاهش واردات و هم در افزایش صادرات غیرنفتی نقش موثری ایفا کنند. طبق این خبر اسحاق جهانگیری در جلسه "هم اندیشی تبیین راهکارهای مشارکت مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در گذر از شرایط تحریم و برنامه ریزی در سال رونق تولید" در جزیره کیش اظهار کرد: واردات اقلام ضروری به هر میزان که لازم باشد باید انجام شود اما واردات کالاهای غیر ضروی باید متوقف شود. اولویت واردات تامین کالاهای اساسی و دارو است و آمریکا دروغ می گوید که واردات دارو و مواد غذایی تحریم نشده چرا که اتفاقاً آمریکایی‌ها در روند تامین و واردات همین کالاها بیشترین اخلال را ایجاد می کنند.

به گزارش اخبار سیاسی شهر خبر و بر اساس آخرین خبر حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به چهار وزیر کابینه دستور داد تا اقدامات لازم و موثر در زمینه توزیع کالا‌ها و مقابله با گران فروشی انجام شود. بر اساس خبر شهر خبر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، « حسن روحانی» رئیس جمهور به وزرای صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و کشور دستور داد تا به منظور کنترل و نظارت بر قیمت کالاها و خدمات، اقدامات لازم و موثر را در توزیع، عرضه و فروش کالاها با قیمت مناسب به عمل آوردند. همچنین حسن روحانی به وزیر دادگستری دستور داد تا سازمان تعزیرات حکومتی با گران فروشان مطابق با قوانین و مقررات برخورد کند.

به گزارش اخبار سیاسی شهر خبر و بر اساس آخرین خبر حسن روحانی رئیس‌جمهور ایران روز سه شنبه در مراسم هفته کارگر بیان داشت: تشکل‌های کارگری باید در برابر وزارت کار و کارفرما بایستند و بتوانند حقوق خود را بهتر بگیرند. محضر کارگران عزیز عرض می‌کنم که دولت با همه توان و امکان خود کنار شما کارگران است. طبق این خبر روحانی گفت: کارگران، مردان و زنان غیور ما نخواهند گذاشت آمریکا پیروز شود و ما آمریکا را به‌زانو در خواهیم آورد.

به گزارش اخبار سیاسی شهر خبر و بر اساس آخرین خبر حسام‌الدین آشنا مشاور رئیس جمهوری در واکنش به ویدئویی منتسب به ابوبکر البغدادی که روز گذشته در فضای مجازی منتشر شد، در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «ویدئوی جدید منتسب به ابوبکر البغدادی حکایت از ورود داعش به فاز جدیدی از جهانی سازی تروریسم دارد. طبق این خبر حسام‌الدین آشنا نوشت:  بغدادی از نبرد با صلیبیون آغاز می‌کند و در پایان به کشورهای اسلامی می‌رسد. او با یاد کردن از ۹۲ عملیات مهم؛ عربستان و خراسان را عرصه خلافت خودخوانده خود می‌داند. داعش هنوز خطری جهانی است.»

به گزارش اخبار سیاسی شهر خبر و بر اساس آخرین خبر وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفر به لرستان، از وضعیت واحدهای صنعتی، معدنی و صنفی آسیب دیده از سیل پل دختر و شهرستانهای استان بازید و آنها را مورد بررسی قرار داد. بر اساس این خبر  برنامه های «رضا رحمانی» وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفر به لرستان،  بازدید و بررسی وضعیت واحدهای صنعتی، معدنی و صنفی آسیب دیده از سیل پل دختر و شهرستانهای استان، شرکت در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و شورای گفت و گوی بخش خصوصی  و دولت  است.  همچنین در این سفر طرح تولید کاغذ از سنگ الیگودرز که با مشارکت ایمیدرو اجرایی خواهد شد با حضور رحمانی و سایر مسئولان کلنگ زنی می شود.

اخبار را از سایت شهر خبر دنبال کنید.