تور کیش و مقایسه هتل های 3 ستاره

جزیره کیش از جاذبه های فوق العاده ایران میباشد. این جزیره که در آب های نیلگون خلیج فارس  قرار گرفته ،از ساحل های مرجانی تشکیل شده است.  برای اقامت در هتلهای 3 ستاره  کافیست که قیمت تور کیش  را از سایت معتبر کیش لندیار ملاحظه کنید.اکنون به مقایسه هتل های 3 ستاره میپردازیم تا به راحتی شما بتوانید حق انتخاب داشته باشید.

هتل 3 ستاره آرامش در مقایسه با هتل 3 ستاره جام جم

هتل 3 ستاره آرامش  با فراهم کردن لوازم های رفاهی و تمیز بودن اتاق هایش یکی از انتخابها شایسته هتل در کیش است. هتل 3 ستاره جام جم با فضای لوکس و خدمات رفاهی مناسبی که در اختیار مهمانان خود قرار میدهد میتواند گزینه مناسبی باشد. بین این 2 هتل کیش  نمیتوان  مقایسه قابل توجهی انجام داد زیرا هر کدام بهترین شرایط و امکانات را به مهمانان گرانقدر خود ارائه میدهند.

هتل 3 ستاره سان رایز در مقایسه با هتل رویان قائم

هتل سان رایز کیش هتلی با فضای باز و اتاق های بزرگ میباشد که مشتریان خود را  به نحو احسن پذیرایی میکند. با قیمت گرفتن تور کیش ارزان از سایت معتبر کیش لند یار و سفر به جزیره کیش و اقامت در این هتل های 3 ستاره میتوانید تفاوت آن ها را حس کنید. هتل رویان قائم هتل 3 ستاره تاپ میباشد که  در حال رسیدن به هتل 4 ستاره است، با اتاق هایی با فضای باز و خدمات رفاهی عالی و کیفیت غذای مناسبی که به مهمانانش ارائه میدهد از بهترین گزینه ها میباشد. مهمترین تفاوتی که بین این 2 هتل کیش به چشم میخورد ترانسفر فرودگاهی هتل ریان قائم است که به موقع و سر وقت به استقبال  مهمانان در فرودگاه کیش میروند و هتل سان رایز  فاقد این آپشن برای مهمانانش میباشد.

سان رایز

هتل سیمرغ و مقایسه هتل تعطیلات

وقتی که با تورکیش به هتل سیمرغ میروید میتوانید فضای عالی و چشم گیری را ببینید. جدا از امکانات معمولی که همه هتل ها در اختیار دارند نکته مثبت ساحل اختصاصی  هتل سیمرغ است. شما با رزرو  تور کیش  و اقامت در این هتل کیش میتوانید از تفریحات آبی که در ساحل اختصاصی  وجود دارد استفاده کنید. تنها  نقطه ضعفی که هتل سیمرغ دارد این است که  استقبال فرودگاهی برای مهمانانش انجام نمیدهد. اما هتل تعطیلات کیش  که  یکی دیگر از هتل های 3 ستاره در کیش میباشد که  با خدمات رفاهی مناسب و فضای بی نظیرش آماده پذیرایی از مهمانان با ارزش خود است. نقطه ضعف این هتل ،نبود ساحل اختصاصی میباشد که ، در عوض با ترانسفر فرودگاهی  این نقطه ضعف خود را پوشش میدهد.

هتل سیمرغ

 مقایسه هتل آنا و هتل گاردنیا

هتل گاردنیا هتلی 3 ستاره با امکانات خوب و مناسب پذیرای مهمانان تور کیش است. این هتل کیش که از فضای سبز مطلوبی برخوردار میباشد و با سرو  انواع غذاهای سنتی و فرنگی با بهترین کیفیت  خدمات مطلوبی  را ارائه میدهند. ترانسفر فرودگاهی ،سالن بیلیارد ،گشت روزانه از خدمات اضافه این هتل کیش محسوب میشود. در این طرف، هتل آنا 3 ستاره قرار دارد که با چیدمان مدرن و به روز توجه بیشتر خانم ها را به خود جلب کرده است. در محوطه هتل آنا  وجود  گلهای رز قرمز که در میان مخمل های سبز خودنمایی میکند بسیار چشم نواز است.این هتل کیش ترانسفر فروگاهی دارد  اما  مانند هتل گاردنیا فاقد سالن بیلیارد و گشت روزانه است.

اکنون که با تفاوت هتل های 3 ستاره آشنا شدید به راحتی میتوانید تور کیش ارزان خود را  رزرو کنید و با مراجعه به سایت معتبر  کیش لندیار و بازدید قیمت تور کیش ارزان  بهترین انتخاب را انجام دهید .