7 جاذبه‌ی گردشگری مهم در کانادا/ تصاویر

پس از دریافت ویزای کانادا، کوله‌بارتان را برای شرکت در تور کانادا می‌بندید و عازم کشوری خواهید شد که دیدار از آن آررزوی بسیاری از مردم جهان است. در تور کانادا فرصت دیدار از جاذبه‌های طبیعی و فرهنگی بسیاری را خواهید داشت و می‌توانید با فرهنگ‌ها و اقوام گوناگون نیز آشنا شوید. آژانس مسافرتی ستاره ونک که از اوایل دهه شصت خورشیدی، فعالیت‌هایش را در صنعت گردشگری آغاز کرده و سوابق بسیار درخشانی در دریافت ویزای تضمینی کانادا و برگزاری تور کانادا دارد، در این مطلب برایتان از 7 جاذبه‌ی گردشگری جذابی می‌گوید که برای دیدار از آنها می‌توانید در تور کانادا ستاره ونک شرکت کنید.

 

  1. قصر کازالوما کانادا

    در شمالی‌ترین نقطه تورنتو در بالای یک تپه، قصری قرار دارد که در سال 1911 توسط «سر هنری میل پلات»، به سبک قلعه‌های اسرارآمیز اروپایی ساخته شده است. نام این قصر کازا لوما است و از سال 1938، کاربری‌اش به موزه تغییر کرده و سالانه هزاران گردشگر را به سمت خود جذب می‌کند. آژانس ستاره ونک به کسانی که در تور کانادا شرکت می‌کنند و به دیدار این قصر می‌روند، توصیه می‌کند حتما از کتابخانه‌ی بزرگ، سالن پرورش گیاهان و گلخانه، سرستون‌های زیبا، چلچراغ‌های چوبی، گذرگاه‌های مخفی و بیش از 30 حمام این بنای باستانی دیدن کنند. کازالوما علاوه بر موارد ذکر شده دارای محوطه‌های وسیعی برای تیراندازی و بولینگ است و اطلاعات بسیار جالبی را درباره تاریخ کانادا در اختیارتان می‎گذارد.

2

  1. پارک مونت رویال مونترال

تا به حال شده دلتان بخواهد روی یک آتشفشان خاموش قدم بزنید، از پستی و بلندی‌های آن دیدن کنید و حتی روی ناهمواری‌هایش اسکیت سوار شوید؟ اگر دوست دارید به دیدار چنین جاذبه‌ی خاص و عجیبی بروید، می‌توانید با آژانس ستاره ونک تماس بگیرید و با بخش مشاوره رایگان ویزای کانادا گفتگو کنید. ستاره ونک با سال‌ها تجربه به شما می‌گوید که این جاذبه نامش «پارک مونت رویال» است، در شهر مونترال کانادا قرار دارد و در حدود 125 میلیون سال قبل، کوه آتشفشانی بوده که حالا گدازه‌هایش سرد شده‌اند. ضلع شرقی پارک مونت رویال به احترام رییس قبیله سرخپوستی که از بومیان کانادا بوده‌اند و با آمریکایی‌ها صلح می‌کنند، نام‌گذاری شده و در بخشی دیگر از پارک یک قبرستان بسیار قدیمی وجود دارد. پارک مونت رویال دارای سه قله بلند است که برفراز بلندترین آن، یک صلیب نورانی نصب شده است. این پارک دارای دریاچه‌های زیبایی نیز می‌باشد که در فصل یخبندان مردم روی آنها اسکی می‌‌کنند.

  1. باغ وحش تورنتو

در حدود 35 کیلومتر دورتر از شمال شرق تورنتو، بزرگترین باغ وحش کانادا قرار دارد. باغ وحشی که بیش از 280 هکتار، وسعت دارد و در حدود سال 1880 افتتاح شده است. در سال‌های ابتدایی، حیوانات در این باغ وحش وضعیت مناسبی نداشتند و از آنها در شرایط بدی نگه‌داری می‌شد اما به مرور اوضاع تغییر کرد و در سال 1963 باغ وحش تورنتو چهره‌ای جدید به خود گرفت. امروزه اگر همراه با تور کانادا ستاره ونک به این باغ وحش سفر کنید، شاهد شبیه‌سازی 7 اقلیم خواهید بود که برای محافظت از حیوانات و گیاهان طراحی شده است. برای بازدید از باغ وحش قوانین خاصی وجود و حفظ سلامت و جان حیوانات بسیار اهمیت دارد. با دریافت ویزای تضمینی کانادا از ستاره ونک، به دیدار حیواناتی خواهید رفت که شاید فقط در کشتی نوح اینگونه دور هم جمع شده باشند.

  1. آبشارهای نیاگارا

سه آبشار افسانه‌ای نیاگارا، جاذبه‌ی دیگری است که با دریافت ویزای کانادا از ستاره ونک، می‌توانید به دیدارش بروید. آبشارهای نیاگارا در واقع سه آبشار در مرز آمریکا و کانادا هستند که بلندترین آن حدود 50 متر ارتفاع دارد. زمین‌شناسان معتقدند احتمالا آبشارهای نیاگارا در زمان عصر یخبندان شکل گرفته‌اند و به دلیل سرعت بالایی که در فرسایش زمین ایجاد می‌کنند تا چند هزار سال دیگر، اثری از آنها باقی نخواهد ماند. نیاگارا در تاریخ، ادبیات و داستا‌ن‌های کانادایی و جهان، نقشی پررنگ داشته است. درصورتی که می‌خواهید به دیدار نیاگارا بروید، از دیدن رنگین‌کمان‌های آن لذت ببرید و تجربه‌هایی ناب داشته باشید، با بخش مشاوره رایگان ویزای کانادا در آژانس ستاره ونک گفتگو کنید و مراحل دریافت ویزای کانادا خود را با خیالی آسوده به این آژانس گردشگری بسپارید.

3

  1. جزایر تورنتو

در جنوب سرزمین تورنتو، جزایری قرار دارند که با سفر به هر کدام از آنها، می‌توانید شاهد یک ماجراجویی منحصر به فرد باشید. در این جزایر پارک‌های محلی، باشگاه‌های قایق‌رانی، سواحل و پیست‌های دوچرخه‌سواری قرار دارد و گردشگران با کشتی و تاکسی‌های آبی خودشان را به آنها می‌رسانند. برای دیدن جزایر زیبا و دوست‌داشتنی تورنتو فقط کافی است تلفن را بردارید، با آژانس ستاره ونک تماس بگیرید و برای دریافت ویزای کانادا و شرکت در تور کانادا ستاره ونک اقدام نمایید.

  1. موزه سلطنتی اونتاریو

برای دیدن بیش از 6000 شی باارزش که از سرزمین‌های گوناگون در شهر تورنتو و استان اونتاریو دور هم جمع شده‌اند، حاضرید؟ موزه‌ای که در آن آثاری با ارزش، از تمدن‌های گوناگون، از جمله ایران، چین، مصر، خاورمیانه، کانادا، آسیا و... موجود است و محلی مناسب برای شناخت فرهنگ‌های مختلف تلقی می‌شود. این موزه، بزرگترین موزه کاناداست و بنیان‌گذار آن، ابتدا کارش را با جمع‌آوری فسیل‌ها آغاز کرده است و امروزه نیز فسیل‌ موجودات گوناگونی در آن قرار دارد. برای بازدید از موزه‌ی سلطنتی اونتاریو ابتدا باید ویزای کانادا بگیرید. در نتیجه برای دریافت ویزای تضمینی کانادا، می‌توانید روی خدمات ویزای کانادا ستاره ونک حساب کنید و همراه با تور کانادا به دیدار موزه سلطنتی اونتاریو بروید.

  1. باغ گیاهشناسی مونترال

در سال 1930 میلادی، باغ گیاهشناسی مونترال با هدف شناساندن گونه‌های گوناگون، حفاظت و آموزش تاسیس شد. این باغ گیاهشناسی دارای ده گلخانه است که در آنها انواع گیاهان از جمله گل‌های شیپوری، بگونیا و بونسای نگه‌داری می‌شود. علاوه بر این‌ها، انواع بنفشه، سرخس‌ها، ارکیده‌ها و کاکتوس‌ها در باغ گیاهشناسی مونترال به نمایش گذاشته شده‌اند که در کنار فضاسازی‌های بی‌نظیر و افسانه‌ای اوقاتی خوش به گردشگران هدیه می‌کنند. آژانس ستاره ونک که سوابق بسیار درخشانی در امر دریافت ویزای کانادا دارد، پیشنها می‌کند برای دیدن این باغ گیاهشناسی، اقدام به دریافت ویزای کانادا کرده و از سفری استثنایی لذت ببرید.

4

در صورتی مایل هستید ویزای کانادا خود را با ستاره ونک بگیرید و یا از خدمات مشاوره رایگان ویزای کانادا استفاده کنید، می‌توانید با تلفن‌های 42309 -021 و 88880000- 021 تماس بگیرید و یا حضوری تشریف ببرید به میدان ونک، نرسیده به چهارراه جهان کودک، پلاک ۵۳، از خدمات مشاوره رایگان ویزای کانادا استفاده کنید و تمام مراحل دریافت ویزای تضمینی کانادا را به آژانس ستاره ونک بسپارید.

 

متای توضیحات: آژانس ستاره ونک در این مطلب برایتان از دیدنی های کانادا می گوید و شرایط دریافت ویزای کانادا برای دیدن کانادا و شرکت در تور کانادا با بهترین قیمت و شرایط

کلمات کلیدی: ستاره ونک, ویزای کانادا, دیدنی های کانادا, آبشار نیاگارا, مشاوره رایگان ویزای کانادا, ویزای تضمینی کانادا, جاذبه های کانادا, آژانس ستاره ونک