خدمات حمل و نقل با کیفیت با شرکت سعادت رنت

درزمینه حمل و نقل، خدمات اجاره ماشین جز آن دسته از خدمات به نسبت نوپایی است که بسیاری از نیاز های مسافران را برطرف کرده است و به همین دلیل توانسته به سرعت رشد کند و جایگاه مهمی در این دسته از خدمات پیدا کند. اگر بخواهیم درباره تاریخچه ی پیدایش خدمات اجاره ماشین بدانیم، باید به بیش از یک قرن پیش به آمریکا و انگلیس برگردیم که جرقه ی این صنعت زده شد و اولین شرکت های اجاره خودرو در این کشور ها تاسیس شدند.

پس از آن این شرکت ها به تدریج گسترده تر شدند و در شهر های مشترک و بعد از آن در کشور های مختلف شعب متعددی زدند و به برند های جهانی تبدیل شدند. اما اگر بخواهیم سابقه ی اجاره خودرو در ایران را بررسی کنیم، باید به تقریبا به بیش از یک دهه ی پیش باز گردیم. به همین دلیل است که می گوییم این خدمات در ایران نو ظهور هستند و بسیاری از افراد هنوز با خدمات اجاره خودرو به طور کامل آشنا نیستند.

شرکت سعادت رنت به عنوان یکی از با سابقه ترین و معتبر ترین شرکت های اجاره خودرو در ایران با شعب متعدد در شهر های  بزرگ ایران به ویژه تهران، در این مقاله قصد دارد که شما خوانندگان عزیز را به طور کامل با خدماتی که شرکت های اجاره خودرو باید به مشتریان خود ارائه دهند آشنا کنند. پس با ما همراه باشید.

اجاره خودرو بدون راننده

اجاره خودرو بدون راننده را می توان اصلی ترین و گسترده ترین خدماتی دانست که تمامی شرکت های اجاره خودرو به مشتریان خود ارائه می دهند. شرکت سعادت رنت با ناوگانی از ماشین های ایرانی و خارجی با کارکرد کم و مدل سال های اخیر، آماده خدمات رسانی در این زمینه برای متقاضیان خود در سراسر ایران است.

اگر به دنبال سفر های بین شهری هستید و یا می خواهید برای مدتی در شهری به گشت و گذار بپردازید، اجاره ماشین بدون راننده گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

اجاره خودرو با راننده

بسیاری از افراد اجاره خودرو با راننده را همان ترانسفر تشریفاتی سران کشور ها و یا اشخاص مهم دولتی و یا افراد مشهور ومهم در زمینه بیزینس و... می دانند. با این که ترانسفر تشریفات و فرودگاهی هم زیر مجموعه خدمات اجاره خودرو با راننده قرار می گیرد اما بسیار گسترده تر از این ها است. شما می توانید برای استقبال از مهمانان خاص خود از این دسته از خدمات شرکت های اجاره خودرو استفاده کنید که این مهمان شما می تواند یک شریک کاری مهم یا یک نماینده ی خاص باشد. به هر حال این دسته از خدمات بهترین گزینه برای حمل و نقل آن ها در سطح شهر می باشد.

اجاره ون

خدمات اجاره ون یکی از خدماتی است که بیشتر برای سفر های داخلی و سفر های زمینی خارجی مورد استقبال متقاضیان قرار می گیرد. اگار قصد سفر های گروهی با خانواده و دوستان خود دارید، اجاره ون و اجاره اتوبوس های مسافرتی گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. هم چنین شرکت سعادت رنت در همکاری با آژانس های هواپیمایی که قصد برگزاری تور های گروهی را در داخل ایران دارند، خدمات اجاره ون و اجاره اتوبوس های مسافراتی را به آن ها ارائه می دهد.

اجاره ماشین عروس

نمی توان از این موضوع چشم پوشی کرد که در ایران خدمات اجاره خودرو بیشتر در زمینه اجاره ماشین عروس شناخته می شود. شرکت سعادت رنت آماده خدمات رسانی به زوج های جوانی است که می خواهند برای مراسم عروسی ،خودروی رویایی خود را سوار شوند و شبی خاطره انگیز داشته باشند. علاوه بر این که شما می توانید خودرو های مدرن و یا حتی کلاسیک را اجاره کنید، می توانید با گل آرایی آن، زیبایی شب خود را چندین برابر کنید.

دیگر خدمات شرکت سعادت رنت

لازم به ذکر است که شرکت سعادت رنت در کنار تمامی خدماتی که تقریبا تمامی شرکت های معتبر اجاره خودرو به مشتریان خود ارائه می دهند، خدماتی چون فرودگاه امام cip ، برگزاری تور های خصوصی و گروهی ،رزرو هتل و بلیط وسایل حمل و نقل مسافرتی هم چون هواپیما، قطار و اتوبوس و هم چنین گرفتن بیمه مسافرتی برای مسافران داخلی و خارجی که قصذ گردش در ایران را دارند و بسیاری از خدمات دیگر در زمینه حمل و نقل و گردشگری را به متقاضیان خود ارائه می دهند.