روحانی: مقابل ایران عده‌ای سیاست‌مدار کم تجربه هستند/ جنگ «امید» و «اراده‌»‌، اساس جنگ بدخواهان با ماست

رئیس‌جمهور «ترمینال-گالری سلام» در شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)، که در مساحت ۴۰ هکتار ساخته شده است، را افتتاح کرد.حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور روز سه شنبه ضمن افتتاح «ترمینال-گالری سلام» شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، از بخش‌های مختلف این ترمینال بازدید کرد.

به گزارش اخبار سیاسی شهر خبر رئیس‌جمهور با بیان اینکه امروز اساس جنگ بدخواهان با ما «جنگ امید» و «جنگ اراده‌» هاست، گفت: دشمن می‌خواهد ملت ایران را از آینده توسعه کشور ناامید کند و در مقابل ملت بزرگ ما هم متقابلا می‌خواهد امید و سرزندگی خود را نشان دهد و دشمن را نسبت به اهداف شومش ناامید کند. طبق این خبر  وی ادامه داد: در شرایطی که دشمن می‌خواهد بگوید مردم ایران به آینده کشور ناامید شدند، هنوز شاهد تحرک تازه در اقتصاد و حرکت بزرگ اجتماعی در ایران هستیم و ان‌شاالله همچتان خواهیم بود.

به گزارش اخبار سیاسی شهر خبر رئیس‌جمهور با بیان اینکه پایان این نبرد پیروزی ملت خواهد بود چون طرف مقابل ما ملت‌ها نیستند گفت:  ما با هیچ ملتی نمی‌جنگیم، طرف مقابل ما یک عده سیاستمدار کم تجربه هستند اما این طرف داستان، گروهی از مسئولان کشور ما نیستند بلکه تمام ملت ایران یکپارچه در این مبارزه حضور دارند. آنها هم دشمنی‌شان علیه فرد فرد ملت ایران است اما در این مبارزه موفق نخواهند بود.

به گزارش اخبار سیاسی شهر خبر وی با اشاره به کارشکنی دشمنان در مسیر خرید هواپیما گفت: امروز آمریکا برخلاف همه مقررات بین‌المللی در برابر ملت ما ایستادگی می‌کند باید از همه آنهایی که صنعت هواپیمایی ما را سلامت نگه داشتند، از خلبانان و همه آنهایی که در مسیر سلامت هوایی تلاش می‌کنند و همچنین از نیروهای امنیتی از نیروی انتظامی و سپاه پاسداران و وزارت راه شهرسازی تشکر کنیم که همه دست به دست هم دادند تا این مسیر را به خوبی ادامه دهیم.

به گزارش اخبار سیاسی شهر خبر معاون اول رئیس جمهور در بدو ورود به زنجان در جمع اصحاب رسانه گفت:‌در این سفر چندین طرح صنعتی، کشاورزی و عمرانی افتتاح خواهد شد و با مسئولان و نخبگان استان در مورد مسائل، محدودیت‌ها و مشکلات استان زنجان و راهکارهای مرتفع کردن آن گفتگو خواهم کرد. طبق این خبر جهانگیری با بیان این که اگر مردم و فعالان اقتصادی به صورت دقیق در جریان مسایل کشور قرار گیرند می توانیم از این مقطع عبور کنیم تصریح کرد: راهکارهای خوبی در این زمینه تدوین شده است و امیدواریم بتوانیم با موفقیت این مرحله حساس را پشت سر بگذاریم.

بنا بر این خبر در این سفر وزیر دفاع پشتیبانی و نیروهای مسلح، معاون مناطق محروم و توسعه روستایی ریاست جمهوری، معاون رییس جمهور و رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور جهانگیری را همراهی می کنند.

به گزارش اخبار سیاسی شهر خبر امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» در بازدید از مرکز آموزش توپخانه نیروی زمینی ارتش در اصفهان در جمع فرماندهان و اساتید این مرکز با اشاره به اهمیت توجه مربیان و اساتید یگان‌های آموزشی ارتش به ارتقای سطح دانش و مهارت‌های دفاعی مورد نیاز نیروهای مسلح، اظهار داشت: بهره‎گیری از روش‌های نوین آموزشی همگام با پیشرفت علم و فناوری، مطالعه و بروز کردن دانش، مهارت در تدریس و ارائه مناسب آموزش‌ها به دانشجویان از جمله نکات مهمی است که باید مورد توجه فرماندهان و اساتید یگان‌ها و مراکز آموزشی قرار گیرد.

به گزارش اخبار سیاسی شهر خبر امیر سرتیپ «عزیز نصیرزاده» فرمانده نیروی هوایی ارتش روحیه جهادی، عزت نفس و آمادگی روحی و جسمانی بالای کارکنان نیروی هوایی ارتش را رموز موفقیت این نیروی الهی دانست. طبق این خبر  وی افزود: امروز این روحیه و نشاط سینه به سینه منتقل و به عنوان یک میراث ماندگار به شما رسیده است.بر اساس این خبر فرمانده نهاجا نسل امروز نیروی هوایی ارتش را یک نسل پای کار و آماده خواند و تصریح کرد: روحیه جهادی، عزت نفس و آمادگی روحی و جسمانی بالای کارکنان نهاجا، شاخصه های مهمی است که امروز نیروی هوایی به آن می بالد و از رموز موفقیت این نیروی الهی است.

به گزارش اخبار سیاسی شهر خبر نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز حمل و نقل خودروها و وسایل نقلیه موتوری فرسوده در کلان شهرها را ممنوع کردند. طبق این خبر بر اساس ماده ۹ حمل بار و مسافر توسط وسائط نقلیه موتوری پس از رسیدن به سن فرسودگی در کلان شهرها ممنوع استهمچنین بنابر تبصره ۲ این ماده تولید کنندگان خودرو و موتور سیکلت در داخل کشور موظفند که به ازای تولید هر چهار دستگاه خودرو یا موتور سیکلت، گواهی اسقاط خودرو یا موتور سیکلت معادل را از مرکز اسقاط دریافت کنند. شماره پذاری خودروها و موتور سیکلت منوط به ارائه گواهی اسقاط توسط خودرو سازان و موتورسیکلت سازان معادل ۲۵ درد تولید ماهانه است.