استقلال ستاره تکنیکی لیگ برتر را به خدمت گرفت

محمد بلبلی وینگر تکنیکی فصل گذشته سپیدرود رشت امروز با حضور در باشگاه استقلال با قراردادی 4 ساله به این تیم پیوست.

به گزارش خبر ورزشی شهر خبر محمد بلبلی وینگر تکنیکی فصل گذشته سپیدرود رشت امروز با حضور در باشگاه استقلال با قراردادی 4 ساله به این تیم پیوست. طبق اخبار شهر خبر  بلبلی در پست هافبک تهاجمی بازی می‌کند و بیست و یک ساله سن دارد. طبق این خبر قرارداد بلبلی با استقلال حواشی زیادی را تجربه کرد از سویی باشگاه فولاد مدعی شده بود با این بازیکن قرارداد بسته و از سوی دیگر سپیدرودی‌ها او را بازیکن خود می‌پنداشتند.

به گزارش خبر ورزشی شهر خبر وریا غفوری با صحبت‌های کامران منزوی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال راضی به تمدید قرارداد خود با آبی پوشان به مدت ۲ سال شده است با این وجود این بازیکن در استقلال ماندنی شده و قرار است امروز در صورتی که مشکلی پیش نیاید قرارداد خود را رسمی امضا کند و با حضور در ایفمارک به تمرینات استقلالی‌ها ملحق شود. بنا بر این خبر البته در این میان وریا غفوری قبل از امضای قرارداد بخشی از قرارداد خود را دریافت می‌کند تا در آن صورت امضای خود را پای برگه عقد قرارداد به جای بگذارد

بر اساس اخبار شهر خبر پیش از غفوری، حسین حسینی دروازه بان جوان استقلالی‌ها نیز قرارداد خود را تا سال ۱۴۰۰ تمدید کرد و وی نیز با امضای قراردادش و با حضور در ایفمارک در تمرینات آبی‌ها حضور پیدا می‌کند.

به گزارش خبر ورزشی شهر خبر باشگاه استقلال که بابت حضور بازیکنانش در جام جهانی مطالباتی از فیفا دارد که به دلیل تحریم های بانکی موفق به وصول آن نشده و در قبال آن نیز بدهی هایی دارند که در صورت عدم پرداخت به موقع منجر به کسر امتیاز و حذف از لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد، برای حل این مشکل به وزیر امور خارجه متوسل شد.طبق این خبر استقلالی‌ها نامه‌ای به محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه نوشتند و از وی درخواست کردند تا با دیپلماسی مشکل وصول مطالبات این باشگاه از فیفا حل شود تا آنها بتوانند بدهی های بین المللی شان را پرداخت کنند.

به گزارش خبر ورزشی شهر خبر عضو هیات مدیره استقلال نسبت به پیامدهای اولتیماتوم فیفا به این باشگاه هشدار داد و گفت: اگر نتوانیم پول پروئیچ را پرداخت کنیم هم از آسیا حذف می‌شویم و هم پنجره نقل و انتقالات بسته می شود. بر اساس این خبر منزوی یادآور شد: اگر تا ۱۸ روز دیگر وجه شکایت پروئیچ را ندهیم، هم از آسیا حذف می شویم، هم پنجره نقل و انتقالاتمان بسته می شود و هم در داخل با خطر کسر امتیاز مواجه می شویم  این مسئله حیات باشگاه استقلال را تهدید می کند. اگر نتوانیم از مطالباتمان استفاده کنیم، به جایی نمی رسیم و مشکلات زیادی را ایجاد می کند.

سرمربی تیم استقلال روز گذشته در گفتگوی تلویزیونی درخصوص دلایلی که باعث شد او سرمربیگری آبی‌پوشان را قبول کند صحبت کرد. بنا بر این خبر  استراماچونی گفت: اولین دلیل حضورم در استقلال خوش‌آمد گویی واقعی و حقیقی از سوی مردم ایران بود. بعد از ورود به هر کشوری به شما خوش آمد می‌گویند اما مردم ایران از قلبا مهربان هستند و با تمام وجود به شما محبت می‌کنند. طبق اخبار وی ادامه داد: دومین دلیل هوای ایران بود

بر اساس این خبر استراماچونی  گفت من فکر می‌کردم نمی‌توانم از گرما نفس بکشم اما اینگونه نبود. سومین علت غذای ایران بود؛ ما ایتالیایی هستیم و فرهنگ غذایی غنی داریم. برای ما سخت است که غذای کشورهای دیگر ما را جذب کند اما غذای ایران خوب و دلچسب است. اینجا ترافیک زیاد است که با توجه به جمعیت، نرمال است.

بر اساس خبر ورزشی شهر خبر  وی  افزود ولاسکو کلید قبول کردن من برای این قرارداد بود. فکر نمی‌کردم به ایران سفر کنم و در ایران کار کنم زیرا در اروپا زندگی می‌کردم. یک مکالمه جذاب با ولاسکو داشتم؛ یک مکالمه طولانی. او اطلاعات کاملی در مورد مردم خوب ایران و مهربانی آنها داد. همسر من نیز با همسر ولاسکو صحبت کرد. این اطلاعات ارزشمند خیلی به قبول پیشنهاد استقلال کمک کرد.

به گزارش خبر ورزشی شهر خبر ستار همدانی در خصوص حضور استراماچونی به عنوان سرمربی جدید آبی پوشان گفت: به اعتقاد من او پتانسیل این را دارد که برای استقلال مثمر ثمر باشد. طبق اخبار وی تاکید کرد: فتحی باید مراقب حاشیه‌ها باشد و آنها را از بین ببرد. در استقلال یک اتفاق بزرگ رخ داده و آن این است که این تیم بیشتر از داخل باشگاه ضربه می‌خورد تا از بیرون باشگاه. بر اساس این خبر  وی افزود: متأسفانه برخی در باشگاه هستند که خود را همه کاره می‌دانند و اجازه نمی‌دهند روال کاری باشگاه در یک چارچوب منطقی صورت بگیرد و این مسئله باعث شده تا استقلال آسیب پذیرتر شود.

اخبار ورزشی را از سایت شهر خبر دنبال کنید.