برای مذاکره با جانشین برانکو؛ مدیران پرسپولیس به ترکیه رفتند

مدیرعامل و دو عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس صبح امروز برای مذاکره با نامزدهای مربیگری این تیم راهی ترکیه شدند.

به گزارش خبر ورزشی شهر خبر مدیرعامل و دو عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس صبح امروز برای مذاکره با نامزدهای مربیگری این تیم راهی ترکیه شدند.

طبق این خبر در حالی که چاچیچ تا روز گذشته گزینه نهایی پرسپولیسی‌ها بودطرفین روی مبلغ 750 هزار یورو به توافق رسیدند اما صبح دیروز چاچیچ در ایمیلی اعلام کرد که قبل از سفر به ترکیه کلیه موارد مالی به صورت شفاف مشخص شده باشد اما از آنجایی که این اتفاق رخ نداد و پرسپولیسی‌ها موارد مالی را مشخص نکردند به همین دلیل چاچیچ اعلام کرد به ترکیه نمی‌آید.

بر اساس اخبار نوزدهمین دوره رقابت ‌های فوتبال لیگ برتر درحالی از مردادماه آغاز خواهد شد که از بین شانزده تیم حاضر در این مسابقات سه تیم هنوز تکلیف سرمربی خود را مشخص نکرده‌اند و در حال مذاکره هستند.

به گزارش خبر ورزشی شهر خبر جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس، شوک بزرگی برای هواداران و حتی مدیران این تیم بود؛ مربی‌ای که طی ماه‌های گذشته هیچ‌گاه شائبه جدایی از پرسپولیس را تایید نکرد و حتی بارها با گفتن اینکه "با پرسپولیس قرارداد دارم، هواداران نگران چه چیزی هستند؟ " یا "من با پرسپولیس قرارداد دارم؛ می‌خواهید من را از تیم بیرون کنید؟ " دل هواداران را قرص کرد اما واقعیت این بود که سرمربی کروات پرسپولیس نه تنها می‌دانست که در ایران نمی‌ماند بلکه فرصت بزرگ انتخاب سرمربی را از قهرمان فوتبال ایران گرفت. بر اساس این خبر رفتن ناگهانی برانکو از پرسپولیس، نگاه‌ها را به سمت مشهد و همکاری با یحیی گل‌محمدی به عنوان یک مربی با دانش و به روز منعطف کرد ولی قرارداد سفت و سخت او با پدیده نتوانست بر اصرار پرسپولیس و خودش برای جدایی از پدیده پیروز شود و یحیی حداقل برای دو سال دیگر از این تیم دور خواهد ماند و معلوم نیست چه زمان دیگری فرصت حضور مربی مدنظر هواداران پرسپولیس فراهم می‌شود.

طبق خبر ورزشی شهر خبر پرسپولیس به همراه دو تیم نفتی و خوزستانی صنعت نفت و نفت مسجد سلیمان هنوز مربی ندارند و ۱۳ تیم دیگر صاحب مربی و کادر فنی هستند. طبق این خبر در بین ۱۳ تیم صاحب مربی تنها استقلال، تراکتورسازی و گل گهر سیرجان از مربی خارجی استفاده می‌کنند. در صورت استفاده پرسپولیس و صنعت نفت آبادان از مربی خارجی که احتمال آن هم زیاد است، تعداد مربیان خارجی لیگ برتر به ۵ نفر خواهد رسید.

طبق اخبار شهر خبر منافی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره نحوه انتخاب کادرفنی سرخپوشان برای فصل آینده افزود: مدیران پرسپولیس زمان را از دست داده اند. امروز و فرداهای بیهوده کردند که هیچ تاثیری در بهبود شرایط آماده سازی تیم قهرمان ندارد. طبق این خبر وی ادامه داد: کسی نمی داند در پرسپولیس چه خبر است. پیشکسوتان باشگاه نگران این وضعیت هستند. مربی جدید هر کس باشد کار خیلی سختی دارد چون وقت کافی نخواهد داشت. عملکرد مربی جدید قطعاً با برانکو مقایسه می شود. باید بگویم این تیم با مشکلات فراوان روبروست و کار سختی در فصل آینده دارد.

به گزارش خبر ورزشی شهر خبر مایلی کهن پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: بهترین گزینه برای پرسپولیس کریم باقری است. این صحبت‌های سرمربی سابق تیم ملی درحالی است که باقری چند روز پیش در مصاحبه‌ای تأکید کرد صلاحیت سرمربیگری پرسپولیس را ندارد. طبق این خبر حاجی مایلی در این خصوص گفت: «این بزرگی کریم باقری را نشان می‌دهد وگرنه چه کسی بزرگ‌تر از او. او مدرک مربیگری A آسیا را گرفته و ۵ سالی است که در پرسپولیس مربیگری می‌کند. او کاپیتان تیم ملی و یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ما بوده. همیشه هم کمترین حاشیه را داشته. کریم در عین رفاقت با بچه‌ها، صلابت لازم را هم دارد. یعنی هم بچه‌ها دوستش دارند و هم به نوعی از او حساب می‌برند و لازمه یک مربی بزرگ همین چیزهاست. کریم مثل کف دستش پرسپولیس را می‌شناسد.»

بر اساس اخبار شهر خبر مایلی‌کهن پیشکسوت پرسپولیس صحبت‌هایش را این گونه ادامه داد: وقتی باقری همه شاخصه‌ها را دارد، ما دنبال چه کسی می‌گردیم؟ استقلال، استراماچونی را با رقم بالایی به خدمت گرفته است. وقتی دولت با مشکلات مالی مواجه است، ما چرا این کارها را می‌کنیم. این درست که دنیا ما را تحریم کرده ولی ما دچار خودتحریمی هم شده‌ایم. وقتی خودمان مربی داریم، برای چه دنبال مربی دیگر می‌گردیم؟ برانکو مربی خوبی بود و شخصیت لازم را داشت اما وقتی جایی یک مبلغ بیشتر به او پیشنهاد دادند، بلافاصله رفت. حقش هم بود. اما اینکه می‌گویند ایران، وطن اول و دوم من است، درست نیست. وطن اول و دوم همان پول است.»

به گزارش خبر ورزشی شهر خبر علیرضا بیرانوند بعد از عملکرد درخشانش در جام جهانی روسیه، مورد توجه بسیاری از تیم‌های خارجی قرار گرفته است، امسال هم پیشنهاداتی از کشورهای دیگر از جمله اسپانیا، ژاپن و بلژیک داریافت کرده است.این دروازه‌بان ملی‌پوش کشورمان که همچنان با پرسپولیس قرارداد دارد، از کشور یونان و تیم المپیاکوس هم پیشنهادی را دریافت کرده است؛ هرچند که در این وضعیت مشخص نیست باشگاه پرسپولیس با جدایی او موافقت کند یا خیر، اگر لژیونر شود قطعا می‌تواند سود خوبی به سرخ‌های پایتخت برساند.

اخبار ورزشی  را از سایت شهرخبر دنبال کنید.