هیچ می دانستید می توانید، در یک هفته بدون سپرده گذاری وام بانکی دریافت کنید ؟

با گسترش انواع تعاملات در دنیای امروز، دسترسی به اطلاعات مربوط به انواع و اقسام محصولات به راحتی امکان‌پذیر شده است. وام ازدواج که یکی از انواع تسهیلات بانکی به منظور تسهیل امر ازدواج به زوجین اعطا می‌شود؛ یکی از امتیازات قابل واگذاری توسط صاحب آن است. صاحبان امتیاز وام ازدواج که به هر دلیلی قصد استفاده از وام خود را ندارند، می‌توانند با تعیین شرایط قانونی و معقول، طبق معاهده‌ای، امتیاز وام خود را به غیر واگذار نمایند. در حالت معمول برخورد صاحب امتیاز وام ازدواجی که قصد واگذاری وام خود را دارد با فردی که خواهان چنین امتیاز وامی است، بسیار بعید و امکان‌ناپذیر بوده و مواجهه این دو، چیزی شبیه به معجزه است؛ اما اینترنت بستری مناسب برای به وقوع پیوستن غیرممکن‌هاست! طراحان فضای مجازی، بنگاه‌های معاملاتی را به این فضا کشانده و با حذف هزینه‌های اضافه، زمینه آشنایی صاحبان امتیاز وام ازدواج و متقاضیان این وام را به نحو شایسته‌ای فراهم نموده‌اند. وام‌چی از جمله بسترهایی است که در زمینه عرضه و تقاضای وام ازدواج، حضور فعالی در اینترنت دارد. معماری اطلاعات در وام‌چی به گونه‌ای است که متقاضی و صاحب امتیاز وام به راحتی قادر به یافتن یکدیگر بوده و با صرف کمترین وقت و انرژی امکان آشنایی با یکدیگر را خواهند داشت. تنها کافیست که متقاضی وام، وارد پلتفورم آگهی وام چی شده و از لیستی که وام چی در خصوص خرید و فروش وام در اختیار این افراد گذاشته، استفاده کند. بدین ترتیب امکان آشنایی طرفین معامله در اسرع وقت و با پرداخت کمترین میزان زمان و انرژی، فراهم می‌شود. تیم مشاوره وام‌ چی، حامی ابهامات و پرسش‌های حقوقی متقاضیان و فروشندگان وام ازدواج است و به این ترتیب امنیت معاملات وام را برای طرفین افزایش می‌دهد.

ازدواج

وام مسکن

وام مسکن که به منظور بهره‌مندی افراد از مسکن اعطا می‌شود؛ از جمله وام‌های بسیار کار راه‌انداز اعطایی از سوی بانک‌هاست. همه ساله بخش عمده نیازهای متقاضیان در بخش وام، مربوط به وام مسکن است. ساخت و تعمیر مسکن از جمله اهدافی است که برای واگذاری وام مسکن در نظر گرفته شده و بانک‌ها ساز و کار مالی مشخصی برای اعطای این وام دارند. در بخش تعمیر لازم است تیم بازرسی بانک برای تعیین مقدار وجه لازم جهت تعمیرات به محل سکونت متقاضی وام مراجعه نموده و ارزیابی‌های لازم جهت مشخص نمودن سقف وام را انجام دهند. قرار گرفتن در صف انتظار جهت تخصیص وام مسکن و نیز پروسه تعیین اعضای تیم بازرسی، فرایندی بسیار زمان‌بر است. تدبیر وام‌چی به منظور کاهش فاصله دریافت وام مسکن، مواجه نمودن متقاضیان وام مسکن و فروشندگان امتیاز وام مسکن است. این مواجهه در بستر وام ‌چی صورت می‌پذیرد. وام‌چی مانند بنگاهی الکترونیکی بی واسطه عمل نموده و بدون ایجاد فضایی تنش‌آور و طاقت فرسا؛ دو طرف معامله را با یکدیگر رو در رو می‌نماید. تصمیم‌گیری در فضای وام‌ چی بسیار ساده‌تر از تصمیم‌گیری در فضای واقعی بانک جهت دریافت وام است. دامنه اختیارات دو طرف معامله جهت انتخاب آگهی مطلوب،‌ بسیار گسترده بوده و امکان دسترسی آسان به آگهی ها برای کلیه کاربران فراهم شده است. راهنمای جامعی که به منظور آشنایی با معاملات وام توسط تیم حقوقی مجرب تدوین شده، کمک بزرگی برای بهره‌مندی از یک معامله امن در فضای ناامن اینترنت است. انواع وام‌های مسکن که از سوی بانک‌ها و سایر ارگان‌های مؤدی امور مالی به متقاضیان اعطا می‌شود؛‌ در صورت عدم نیاز یا انصراف صاحب امتیاز وام؛ قابل ارائه به افرادی است که خواهان چنین وام‌هایی هستند، می باشد. امکان درج آگهی‌های دوسویه توسط متقاضیان و صاحبان امتیاز وام مسکن در وام‌ چی؛ یکی از امکانات وام ‌چی برای کاربران بوده و امکانات دیگری نیز مثل ارائه ی انواع مختلف وام های بانکی و همچنین ارائه ضمانت و سرمایه از سایر امکانات این پلتفورم می باشد.

مسکن

وام فوری؛ صرفه‌جویی در زمان

وام فوری اصطلاحی است که برای تهیه آسان و سریع انواع وام به کار می‌رود. تهیه انواع تسهیلات و وام در قالب وام‌های مسکن، ازدواج، اشتغال، قرض‌الحسنه، جانبازی، وام صندوق بازنشستگی و سایر انواع وام در حالت معمول، نیازمند صرف وقت زیادی است. پروسه درخواست تا دریافت انواع وام، پروسه‌ای زمان‌بر بوده و گاه اشخاص برای دریافت یک وام به خصوص، یکی دو سال منتظر رسیدن نوبت هستند. وام‌چی راه حل این مشکل را به گونه‌ای دیگر حل نموده است؛‌ چنانچه متقاضیان وام فوری، امکان برخورد و آشنایی با صاحبان انواع امتیاز وام را در فضایی مطمئن داشته باشند؛ تعامل میان این دو دسته بسیار آسان‌تر خواهد شد. دوران دلالی خیابانی به سر آمده و امروزه به کمک تکنولوژی، این آشنایی در فضای اینترنتی به سهولت میسر شده است. فضای وام‌چی با بهره‌گیری از متخصصین IT و تیم حقوقی مجرب، امنیت معاملات این فضا را افزایش داده است. دسترسی آسان به شبکه اطلاعاتی گسترده‌ای از انواع آگهی های خرید و فروش وام، انجام معاملات وام را تسهیل نموده است. تجهیز وبسایت وام چی به تیم مشاورین بانکی و تیم حقوقی زبده، از امکاناتی است که وام‌چی برای کاربران خود فراهم نموده است. آموزش‌های متعددی که وام‌چی در زمینه اطلاعات هر وام تدوین نموده؛ بخشی از نیاز کاربران به شناخت وام‌ها را برطرف و تصمیم‌گیری نسبت به خرید و فروش انواع وام را تسهیل می بخشد.