ایده آل ترین هتل های کیش برای تفریحات آبی کدامند؟

تابستان قدم های نخستین خود را برداشته و سیل مسافران تابستانی نیز در راه است؛ مسافرانی که فرار از گرمای هوا و فراغ بال بهانه ای به آنها می دهد تا بار سفر ببندند. برخی راه جنوب را در پیش می گیرند و دل به آبی خلیج می بندند و بعضی دیگر هم از فرصت استفاده کرده و راهی شمال و شمال شرق ایران می شوند. مقصد هر کجا که باشد، اینکه شب را در کجا به صبح می رسانید، اهمیت زیادی دارد. بهترین کار این است که از اول برای هتل محل اقامت خود فکری کنید تا سفر به کامتان شیرین تر شود. رزرو آنلاین هتل در یک سایت جامع می تواند قدم خوبی باشد چرا که همه کارها در سریع ترین زمان و به ساده ترین شیوه ممکن انجام می شود.

بهترین هتل های شمال از نگاه مسافران

شمالِ خوش آب و هوا با منظره های سبز و آبی و امکانات مدرن گردشگری خود، در فصل گرم تابستان کعبه گردشگران است. تله کابین و بام سبز رامسر، جاده چالوس، چشمه های باداب سورت، دیگر دیدنی های این منطقه، بهترین بهانه برای سفر به شمال هستند. حالا که تصمیم به سفر به شمال کشور را گرفته اید، اقامت در بهترین هتل ها را هم چاشنی برنامه خود کنید تا خاطره انگیزترین گردش عمرتان را رقم بزنید.

بهترین هتل های شمال هتل هایی هستند که امتحان خود را نزد میهمانان به خوبی پس داده اند؛ چه از حیث امکانات رفاهی و چه از حیث نزدیکی به جاذبه های گردشگری. برای مثال هتل سالارده ساری با پنجره هایی که به روی سرسبزی محض باز می شوند؛ هتل بام سبز رامسر با منظره مسحور کننده و تله کابین مهیجش؛ هتل پارسیان خزر چالوس با ساحل و پلاژ اختصاصی و تفریحات آبی و هتل آپارتمان وستا تنکابن با استخر روباز و بالکن دیدنی اش در لیست محبوب ترین هتل های شمال شهر قرار دارند.

کدام هتل های کیش، بهشت تفریحات آبی هستند؟

هتل های کیش در فصل تابستان ایده آل ترین مکان برای آنهایی هستند که به تفریحات آبی علاقه خاصی دارند. از همین رو بسیاری از مسافران این جزیره زیبا، در رزرو هتل کیش به دنبال آنهایی می گردند که استخر یا حتی حوضچه های آب سرد دارند. بنابراین شما می توانید گشتی در جزیره زده و برای فرار از خستگی و گرمای هوا، تنی به آب بزنید. بعضی از هتل های کیش در این زمینه گوی سبقت را از بقیه ربوده اند. برای مثال هتل میراژ، هتل پارمیس، هتل داریوش، هتل ویدا و هتل مارینا کیش را می توان بهترین هتل های کیش با بهترین استخرها دانست.

هتل های پنج ستاره و مجللی که در بالا به آنها اشاره شد، خود به تنهایی جزیره ای مملو از تفریحات آبی هستند. در هتل ویدا، استخر مخصوص بانوان و آقایان و رایگان است. در هتل داریوش هم می توانید شنا کنید، هم آفتاب بگیرید و هم از غواص اختصاصی و ماساژ تایلندی لذت ببرید. در هتل مارینا نیز جت اسکی انتظارتان را می کشد.

نزدیک ترین هتل های قشم به مراکز خرید کدامند؟

مسافران قشم بیشتر به هوای خرید راهی این جزیره می شوند. البته نمی توان انکار کرد که زیبایی و اسرار آمیز بودن جاذبه هایی چون دره ستارگان، جنگل های حرا و قلعه پرتغالی ها هم از نظر آنها دور نمی ماند. اگر هدفتان از سفر به قشم را از پیش، روی خرید متمرکز کرده اید، بهتر است در رزرو هتل قشم به سراغ آنهایی بروید که فاصله کمتری تا مراکز خرید دارند. برای مثال بازار بین المللی ستاره، بازار قدیم و سنتی و سیتی سنتر از محبوب ترین مراکز خرید قشم هستند و نزدیک ترین هتل ها به این مراکز، هتل های سه ستاره رویال، بهشت، مارینا2، ریحان، آرام، آرتا، آسمان و آپادانا می باشند که کمتر از 5 دقیقه با آنها فاصله دارند.

کدام هتل های مشهد به حرم نزدیک تر هستند؟

سفر به مشهد فصل و زمان خاصی نمی شناسد. تابستان هر چند گرم است، اما مدت هاست که به فصل تعطیلات و گردش معروف شده است. مسافران مشهد هم عمدتا به هوای زیارت حرم اما رضا(ع) راهی این شهر می شوند. بنابراین تعجبی ندارد که در رزرو هتل به نزدیکی به حرم رضوی توجه ویژه ای داشته باشند. خوشبختانه هتل های اطراف حرم از نظر تعداد و هم تنوع خدمات کم نیستند. پس می توانید با توجه به بودجه خود نیز هتل مورد نظرتان را رزرو کنید.

هتل مجلل درویشی، هتل پنج ستاره مدینه الرضا، هتل های چهار ستاره جواد، اترک و الماس، هتل های سه ستاره هاترا، سهند، جواهر شرق، حیات شرق و اطلس و بالاخره هتل های دو ستاره و هتل آپارتمان های بشری، ادریس، قصر شمس و پرهام با امکانات مجلل تا معمولی در فاصله نزدیکی از حرم قرار دارند و ایده آل ترین اقامتگاه برای زائران به شمار می روند.

رزرو هر یک از هتل های بالا را که بخواهید انجام دهید، سایت جااینجاس با پروسه ای کاملا آنلاین، پشتیبانی از مشتریان خود در هنگام رزرو و دریافت واچر آنی بهترین سایت به شمار می رود. در این سایت هتل های بالا به صورت کامل معرفی شده و موقعیت مکانی آنها نسبت به جاذبه های شهر آورده شده است. از این رو با آگاهی کامل دست به انتخاب خواهید زد. ضمن اینکه تخفیف هایی که مشمول خرید آنلاین می شوند هم امکان رزروارزان هتل را به شما می دهند.