تور پرسپولیس برای شکار این ستاره ؛ اولین بمب سرخپوشان فعال می شود

کی روش استنلی سوارز، مهاجم برزیلی تیم فوتبال سپاهان اصفهان که توانست آقای گل لیگ هجدهم شود، در فهرست خرید پرسپولیس قرار دارد و این احتمال وجود دارد تا استنلی برای فصل جدید در تهران توپ بزند.

به گزارش اخبار پرسپولیس سایت شهر خبر کی روش استنلی سوارز، مهاجم برزیلی تیم فوتبال سپاهان اصفهان که توانست آقای گل لیگ هجدهم شود، در فهرست خرید پرسپولیس قرار دارد و این احتمال وجود دارد تا استنلی برای فصل جدید در تهران توپ بزند. به گزارش اخبار بخش ورزشی شهرخبر با توجه به جدایی احتمالی علی علیپور و عدم بازگشت مهدی طارمی، جذب استنلی سوارز که دیگر قراردادی با اصفهانی ها ندارد می تواند اتفاق خوبی برای مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر باشد.

به گزارش اخبار پرسپولیس سایت شهر خبر علی علیپور در طول چند وقت گذشته بارها از علاقۀ خود به حضور در اروپا و انتقال به تیمی دیگر صحبت کرد و کاملاً نشان داد قصد جدایی از سرخ‌پوشان و حضور در خارج از ایران را دارد. اکنون با توجه به قبول پیشنهاد تیم بلژیکی این آرزوی علیپور به واقعیت می‌پیوندد. طبق اخبار بخش ورزشی شهر خبر باشگاه وارخم بلژیک با پرسپولیس به توافق رسیده است که در ازای پرداخت 700هزار دلار مجوز حضور علی علیپور در این تیم بلژیکی صادر شود. طبق این خبر وارخم تا دهم تیر وقت دارد این مبلغ را واریز کند تا این انتقال نهایی شود

به گزارش اخبار پرسپولیس سایت شهر خبر مهدی طارمی که پس از کلی سروصدا سرخ‌های پایتخت را ترک کرد و راهی الغرافه شد، تنها دو فصل در این تیم قطری دوام آورد و خیلی زود این باشگاه را ترک کرد. حالا وی که در هیچ تیمی عضویت ندارد، بسیاری از باشگاه‌ها خواهان وی هستند که البته زمزمه‌های حضورش در پرسپولیس بیش از پشی به گوش می‌رسید. طبق اخبار بخش ورزشی شهر خبر طارمی که از دو تیم اروپایی پیشنهادات مالی متوسطی دارد به مسئولان باشگاه پرسپولیس با صراحت اعلام کرد، قصد دارد لژیونر شود و فعلاً به فکر بازگشت به فوتبال ایران نیست.

به گزارش اخبار پرسپولیس سایت شهر خبر رامین رضاییان، مدافع ایرانی تیم فوتبال  الشحانیه قطر که شایعات زیادی درخصوص جدایی‌اش از این تیم به گوش می‌رسد، مدنظر دو باشگاه هلندی  وترکیه‌ای قرار گرفته است. بنا بر این خبر رضاییان از دو تیم ایرانی نیز پیشنهاد دارد و باید منتظر ماند و دید که در نهایت راهی اروپا خواهد شد یا به لیگ ایران بازخواهد گشت.

طبق اخبار بخش ورزشی شهر خبر پرسپولیس و تراکتورسازی دو تیم ایرانی هستند که مشتری جدی رضاییان بوده و البته سایر تیم‌ها نیز بدشان نمی‌آید که از وجود وی استفاده کنند اما قیمت بالای این بازیکن باعث شده تا تنها تراکتور و پرسپولیس برای خرید او پا پیش بگذارند و شنیده می شود در صورت مهیا شدن شرایط قید اروپا را به خاطر پرسپولیس خواهد زد.

به گزارش اخبار پرسپولیس سایت شهر خبر در روز‌هایی که مدیران پرسپولیس درگیر جذب سرمربی خارجی برای جانشینی برانکو هستند، باشگاه تراکتور در ادامه تلاش خود برای تقویت بنیه دفاعی‌اش به محمد انصاری مدافع سرخپوشان پیشنهاد داد. طبق این خبر  حدود ظهر دیروز، انصاری متنی در استوری اینستاگرامش منتشر کرد که نشان پیام خداحافظی داشت و به نظر می‌رسید جدایی او از پرسپولیس قطعی است.

طبق اخبار بخش ورزشی شهر خبر اما همین اقدام او  و البته محبوبیت او نزد هواداران ، مدیران پرسپولیس را به تقلای شدیدی انداخت تا در نهایت با او قراردار دوساله ای را امضاء کردند.

به گزارش اخبار پرسپولیس سایت شهر خبر برانکو ایوانکوویچ و دستیاران کرواتش در شرایطی با باشگاه پرسپولیس قطع همکاری کردند که بخش زیادی از قرارداد فصل گذشته خود را از این باشگاه طلبکارند. حتی ایگور پانادیچ نیز در روز‌های اخیر در 3 مرحله برای باشگاه پرسپولیس نامه زد که مطالبات آنها را قبل از اینکه کار به فیفا بکشد پرداخت کنند. طبق اخبار بخش ورزشی شهر خبر از همین رو باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به وکیل برانکو از وی خواست که برای حل این مشکل، جلسه‌ای بین طرفین برگزار شود. در واقع باشگاه پرسپولیس این کار را انجام داد تا مشکلات بوجود آمده به صورت مسالمت‌آمیز حل شده و کار به شکایت در فیفا کشیده نشود.

اخبار پرسپولیس را از سایت شهر خبر دنبال کنید.