هر هفته با رویداد "یک عمر با هوآوی"

هوآوی با هدف ارائه خدمات بهتر و متفاوت‌تر به مشتریان، هفته گذشته از کمپین «یک عمر باهوآوی» رونمایی کرد. در این کمپین کسانی که در تاریخ‌های مشخص شده به فروشگاه‌هایبرگزیده مراجعه و محصولات هوآوی را خریداری کردند، در قرعه‌کشی جوایز هیجان انگیز این رویداد در سراسر کشور شرکت کردند و خبر خوب اینکه این کمپین هفته جاری نیز ادامه پیدا خواهد کرد. 

این کمپین پنجشنبه 6 تیرماه 97 در تهران و 14 شهر دیگر مانند ارومیه، تبریز، رشت، شیراز، اصفهان، مشهد، اهواز و.... برگزار و با استقبال خوبی مواجه شد. کسانی که در این کمپین شرکت کردند علاوه بر خرید گوشی هوآوی با قیمت مناسب، توانستند خدمات نرم افزاریرایگان نیز دریافت کنند. این کمپین فقط برای خریداران گوشی نبود و کسانی که در حال حاضر کاربر گوشی‌های هوآوی هستند، می‌توانستند با مراجعه به این فروشگاه‌ها خدمات نرم افزاری رایگان نظیر به‌روزرسانی سیستم عامل گوشی به جدیدترین نسخه منتشر شده، برطرف کردن ایرادهای نرم افزاری، کالیبراسیون صفحه نمایش و سنسورهای دریافت‌کننده، بهینه‌سازی تنظیمات گوشی، تهیه نسخه پشتیبان و بازیابی اطلاعات دستگاه را دریافت کنند. 

به علاوه هوآوی این خدمات را به کاربرانی که گارانتی دستگاه‌شان به پایان رسیده است نیز ارائه کرد. همچنین بین شرکت‌کنندگان در این کمپین قرعه کشی برگزار و برندگان دوره اول کمپین  مشخص شدند.

با توجه استقبال زیاد از این کمپین و اینکه عده‌ای از مراجعان نتوانستند خدمات نرم‌افزاری مد نظر خود را دریافت کنند، هوآوی این کمپین را تمدید کرده‌ و این هفته نیز کمپین «یک عمر با هوآوی» با داشتن قرعه‌کشی و اهدای جوایز برقرار است. 

1

پنج شنبه این هفته نیز هم خریداران گوشی های جدید هوآوی و کاربران فعلی گوشی های هوآوی بدون قرعه کشی می توانند خدمات مختلفی دریافت کنند و البته در قرعه کشی جوایز ارزشمند هوآوی نیز شرکت کنند. 

این رویداد در مراکز رسمی ارائه خدمات پس از فروش محصولات هوآوی برگزار می‌شود. در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 42000 تماس حاصل فرمایید.