معرفی برلیانس ۳c کراس اوور چینی

در سال ۱۹۹۱ شرکت خودروسازی برلیانس در چین توسط یانگ رونگ تاسیس شد؛ برلیانس در سال ۲۰۰۲ به جمع بزرگ‎ترین خودروسازان چین راه پیدا کرد. در ابتدای تاسیس این شرکت، خودروهای کلاس بدنه ون و مینی‌ون تولید می‌شدند و از سال ۲۰۰۰ سایر کلاس‌های بدنه هم توسط این شرکت طراحی و تولید شدند. برلیانس c3 که در واقع مدل کراس اوور برلیانس ۳۲۰H است توسط پارس خودرو وارد بازار ایران شد.

 آزمایش رانندگی

کابین این خودرو عایق بندی شده و بنابراین صدای موتور به داخل کابین نفوذ نمی‌کند بنابراین کابینت تقریباً ساکت و آرام خواهید داشت اما دور موتور که بالا می‎رود صدای موتور داخل کابین شنیده می‎شود که به خاطر حجم کم موتور است. از ویژگی‌های مثبت رانندگی با این خودرو می‌توان به: فرمان سبک، گیربکس با ضریب دنده سبک، ترمزهای خوب، سیستم تعلیق ساده، شتاب و کشش خوب اما نه خیلی قدرتمند اشاره کرد. از نظر هندلینگ این خودرو راحت و گوش به فرمان است و برای استفاده شهری خودروی خوبی است. ترمزهای این خودرو در هر چهار چرخ دیسکی است از مزیت‌های این خودرو به حساب می‌آید. اگر بخواهید با استفاده از تیپ ترونیک رانندگی پرشتابی انجام دهید به خاطر اینکه تعویض دنده در این خودرو به گونه‌ای طراحی شده که مصرف سوخت به حداقل برسد و فشار بسیار کمی به موتور وارد شود در دور موتور های زیر ۳۰۰۰ به شما اجازه معکوس کشیدن می‌دهد چون در غیر این صورت دور موتور خیلی بالا رفته و فشار بسیاری به آن وارد می‌شود.

ابعاد خودرو

ابعاد این خودرو شامل: ۴۲۱۰ میلی‎متر طول، ۱۷۹۰ میلی‎متر عرض، ۱۵۱۲ میلی‎متر ارتفاع و فاصله بین دو محور ۲۵۸۰ میلی‎متر می‎شود. وزن خودرو ۱۲۴۰ کیلوگرم است و مصرف سوخت ترکیبی آن در هر ۱۰۰ کیلومتر ۶.۵ لیتر می‎باشد.

 امکانات رفاهی

 از امکانات رفاهی خودرو برلیانس c3 می‎توان به: سانروف برقی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، کامپیوتر سفری، سیستم صوتی، سنسور دنده عقب، کروز کنترل، فرمان برقی، ورود بدون کلید خودرو، تنظیم الکتریکی آینه‎های جانبی، چراغ مه شکن جلو و سقف مشکی جدا از بدنه اشاره کرد.

 مزایا و معایب خودرو

 مزایای این خودرو به شرح زیر است: سیستم بلوتوث این خودرو بدون مکث و قطع شدن به تلفن همراه وصل می‎شود و سیستم صوتی آن از خودروهای داخلی بهتر عمل می‎کند. دیگر اینکه ترمزهای این خودرو بسیار خوب و سریع عمل می‎کند و در چاله‌های مسیر سیستم ترمز ضد قفل (ABS) آن باعث قفل شدن خودرو نمی‎شود.

 معایب این خودرو شامل موارد زیر می‎شود: موتور خودرو برای مصارف شهری بسیار خوب عمل می‎کند؛ اما برای رانندگی در مسیرهای جاده‎های ناهموار مناسب نمی‌باشد. حجم فضای صندوق عقب چندان زیاد نیست.

طراحی مدرن، امکانات رفاهی خوب، کیفیت قابل قبول، رانندگی خوب، فنربندی بالا، رینگ‎های اسپرت و جعبه دنده اتوماتیک باعث شده که خودرو برلیانس ۳c در بین رقبای خود حرفی برای گفتن داشته باشد.

 با توجه به اینکه سایت دیوار هم اکنون بزرگ‎ترین بسته درج آگهی رایگان خودرو به شمار می‌رود برای خرید و فروش خودرو برلیانس c3 به آگهی‎های بخش خرید خودرو مراجعه کنید.

 

 

 

رپورتاژ آگهی ویرلن