راه در جهان یکی است*و آن راه راستی هست/
خرید و فروش ویلا در شمال و مازندران

فاصله نسبتاً کمی که شهرهای شمالی با تهران دارند، رفت و آمد پایتخت نشینان به این شهرها را زیادتر کرده است. به طوری که برخی از کوچک‌ترین فرصت استفاده کرده و تعطیلات یکی دو روزه خود را راهی شمال می‌شوند. رفت و آمد زیاد به این شهرها باعث شده افراد به فکر تهیه یک مسکن مناسب برای خود بیفتند تا در هر بار مراجعه بتوانند از آن استفاده کنند.

2019-08-04 08_40_40+00_00 (2)

دسته‌ی دیگری هم کلاً قید زندگی در شهرهای شلوغ را زده و ترجیح می‌دهند دوران بازنشستگی‌شان را در یک محیط آرامش بخش سپری کنند.

برخی دیگر هم به دلیل حفظ سلامتی مجبور می‌شوند از دود و ترافیک فرار کرده و به یک مکان با آب و هوای سالم مهاجرت کنند.

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که فکر خرید ویلا در شمال ، خرید ویلا در مازندران به ذهنتان خطور کرده، نکاتی که در ادامه ذکر می‌شود را در نظر بگیرید.

ویلا

انتخاب شهر مناسب

شما در ابتدا باید مشخص کنید که در کدام شهر قصد خرید ویلا را دارید. مقاصد پر طرفدار در شمال بابلسر، سرخرود محمودآباد کلوده، ایزدشهر خرید ویلا درنوشهر نور و رویان آمل چمستان چالوس و … هستند که شما می‌توانید با توجه به بودجه‌ای که دارید یکی از این مناطق را انتخاب کنید. چنانچه قصد استفاده از ویلا در ایام تعطیلات را دارید باید نزدیک بودن آن به تهران را در مد نظر قرار دهید. اما اگر قصد اقامت دایم دارید باید به دنج بودن، امکانات مناسب شهری و… توجه نمایید.

2019-08-04 08_40_40+00_00 (1)

تخصیص بودجه

اینکه شما چه میزان بودجه در اختیار دارید نقش تعیین کننده‌ای دارد. از طرف دیگر دانستن پایه قیمت در هر منطقه می‌تواند شما را از جستجوی بیهوده خلاص کند. برای آگاهی از قیمت‌ها می‌توانید به یک مشاور املاک مجرب مراجعه کرده و بهترین انتخاب را داشته باشید.

مراجعه به مشاورین املاک

2019-08-04 08_40_40+00_00

با توجه به اینکه شما وارد یک شهر جدید می‌شوید طبیعی است که آشنایی درستی با منطقه نداشته باشید. مراجعه به یک مشاور املاک مطمئن و متعهد می‌تواند نتایج بسیار مثبتی را برای شما به همراه داشته باشد.

گروه مشاوران املاک جهان با سال‌ها سابقه قادر خواهند بود بهترین انتخاب را پیش روی شما قرار دهند.

وب سایت جهان سنتر  با دارا بودن امکانات متنوع برای جستجوی ویلای مورد نظرتان آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیز است.

مراجعه به وب سایت جهان سنتر : www.jahancenter.com

املاک جهان چهار شعبه اصلی در مناطق شمالی کشور دارد دفتر مرکزی این مجموعه در مازندران

شعبه بابلسر: بابلسر-جنب هتل ارغوان-املاک جهان

شعبه سرخرود: سرخرود-سر ورودی درویش آباد-املاک جهان

شعبه نوشهر: نوشهر-منطقه ونوش-روبروی مجتمع تفریحی رفاهی شهید همت-املاک جهان

شعبه آمل: آمل-خیابان نور-فرهنگ شهر-دور میدان شهید احسانی-املاک جعفری