آموزش زبان انگلیسی از رویا تا واقعیت

آیا فکر می کنید برای درک صحیح از پیشرفت های معاصر زبان مادری می تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد؟ آیا تا کنون برای آموزش زبان انگلیسی از روش های نوین آموزشی استفاده کرده اید؟ تا چه اندازه با این متدها آشنایی دارید؟ بگذارید پاسخ تمام این سوالات را اینطور خلاصه کنیم که آموزش زبان انگلیسی با استفاده از اسلوب های نوین آموزشی نسبت به گذشته بسیار ساده تر شده است. در نظر بگیرید شما برای دسترسی به یک آموزشگاه معتبر مجبور بودید تا هر روز مسیرهایی که مسافت طولانی را داشتند طی کنید. همچنین غیر از هزینه های ایاب و ذهاب شهریه یا هزینه آموزش در این آموزشگاه ها نیز بالا بود. تازه آن هم به شرطی که یک آموزشگاه که بر اساس معیارها و استانداردهای بین المللی آموزش زبان انگلیسی را در دوره های مختلفی برگزار می کرد در شهر شما وجود داشت. گاهی هم  لازم بود تا به دلیل تکمیل ظرفیت دوره ها تا ماه ها منتظر بمانید. تمام اینها را صرفا به این دلیل مطرح کردیم که به شما بگوییم امروز دیگر با سایت ها و منابع معتبری که در این زمینه کار می کنند دیگر لازم نیست حتما در آموزشگاه حضور داشته باشید. این بار دیگر آموزشگاه را به خانه شما می آوریم. در واقع متدهای نوین آموزشی کار را برای شما راحت کرده اند.

 

فناوری های آموزشی و نقش آنها در آموزش زبان انگلیسی

تصور کنید شما در حالی که مشغول استراحت هستید یا روی کاناپه به راحتی نشسته اید همزمان در یکی از کلاس های آنلاین نیز حضور دارید. شاید هم ترجیح می دهید در کنار دوره های مجازی یا آنلاین از روش های دیگر آموزش زبان انگلیسی و نیز دوره های  تقویت مهارت های چهارگانه  این زبان استفاده کنید. باز هم نیازی نیست تا دچار دردسرهای روزمره شوید. به شما پیشنهاد می کنیم در خانه بمانید و از سایت های آموزش زبان انگلیسی که در آنها سعی شده است از صفر تا صد آموزش زبان انگلیسی  به شما آموزش داده شود استفاده کنید. توصیه می کنیم سایت همیار زبان را در اولویت قرار دهید و مطمئن هستیم وقتی به این سایت مراجعه کردید دیگر لزومی به استفاده از سایر وب سایت های مرتبط ندارید.

  • ارائه مقالات  روزآمد در حوزه آموزش زبان های مختلف از جمله زبان انگلیسی
  • فیلم ها و کلیپ های ویدیویی کوتاه آموزشی
  • مرجع آزمون ها و دوره های آنلاین زبان از قبیل آزمون های آیلتس، تافل و بسیاری از آزمون های معتبر بین المللی
  • فروشگاه تخصصی کتاب های آموزش زبان انگلیسی
  • بهره مندی از فایل های شنیداری یا پادکست های مختلف و رادیو همیار زبان  
  • محیط کاربر پسند و جذاب
  • تقویت مهارت های چهارگانه زبان انگلیسی
  • ارائه دوره های مقدماتی، میانه و پیشرفته به صورت ترمیک، فشرده و بسیار فشرده

در واقع موارد فوق فقط بخشی از فعالیت های وب سایت آموزش زبان انگلیسی همیار زبان می باشد. ما با مراجعه به وب سایت همیار زبان همچنین می توانید ضمن ثبت نام و تعیین سطح از مقالات به روز و رایگان نیز در ایمیل خودتان مطلع شوید. بدین منظور فقط کافیست تا از سایت آموزش زبان انگلیسی و سایر زبان های خارجی همیار زبان بازدید نماید و تفاوت را احساس کنید.

3

فناوری های آموزشی و نقش آنها در آموزش زبان انگلیسی

 

اگر از اساتید آموزش زبان انگلیسی یا سایر زبان های خارجی معتبر هستید

می توانید به خانواده بزرگ همیار زبان بپیوندید و ضمن ارائه خدمات آموزشی تجربیات ارزنده خودتان را در اختیار علاقه مندان و زبان آموزان این زبان محبوب و کاربردی قرار دهید. برای آشنایی بیشتر با سایر فعالیت های همیار زبان  در زمینه آموزش زبان های دیگر از شما دعوت می کنیم که با ما همراه باشید.

اگر آموزشگاه زبان انگلیسی را ترجیح می دهید

باز هم برای شما برنامه داریم. در واقع همیار زبان یک آموزشگاه بزرگ و تخصصی در زمینه آموزش زبان های مختلف از قبیل زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسه، ترکی، عربی، روسی، چینی، هلندی و اسپانیایی برشمرده می شود. برخی از مهمترین ویژگیها و مزیت های آموزشگاه زبان انگلیسی همیار زبان عبارتند از:

-بهره مندی از دوره های پیشرفته و روزآمد

-استفاده از تجارب اساتید تخصصی زبان انگلیسی بومی یا native  و فارغ التحصیلان زبان انگلیسی دانشگاه های معتبر اروپا و آمریکا

-ارائه منابع معتبر و کتاب های کاملا تخصصی در این زمینه

-قیمت های منصفانه شهریه و هزینه های آموزشی دیگر

-ارائه خدمات آموزشی با قیمت بسیار مناسب

-ارائه جدیدترین روش ها و متدهای آموزشی استاندارد همزمان با سایر آموزشگاه های معتبر جهان

د واقع شما می توانید هم به صورت شرکت در دوره های حضوری آموزشگاه زبان انگلیسی همیار زبان را انتخاب کنید و همچنین در صورتی که تمایل داشته باشید می توانید از خدمات آنلاین و غیر حضوری نیز مانند دوره های مهارت افزایی در زمینه های speaking، writing، listening   و reading نیز استفاده کنید.

برای مکالمه زبان انگلیسی شما هم برنامه داریم

مکالمه زبان انگلیسی شما زمانی می تواند موفقیت آمیز باشد که از برنامه ها و دوره های تقویتی مناسبی برخوردار باشد. از همین رو شما به یک همیار مناسب برای مکالمه زبان انگلیسی نیاز دارید. همیار زبان همان چیزی است که شما دنبالش هستید. استفاده از دوره های بحث و گفتگوی آزاد و مکالمه گروهی یکی از راه های پیشنهادی و دوره های تقویتی در این آموزشگاه می باشد. همچنین در هر مرحله می توانید از طریق فیلم های آموزشی، سریال ها و انیمیشن های موجود با زیرنویس در این زمینه نیز مهارت خودتان را افزایش دهید. برای تقویت مکالمه در هر دوره لازم است تا ضمن بهره گیری از راهنمایی های مشاوران مجرب در این آموزشگاه با روش های مدرن آموزشی نیز آشنا شوید. تیم تخصصی این آموزشگاه می تواند مکالمه و زبان آموزی شما را در این زمینه تقویت کند. پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات آموزشی همیار زبان است. شما فقط انتخاب کنید.

آموزش زبان فرانسه به صورت تخصصی با همیار زبان

این موسسه آموزشی ضمن ارائه بهترین متدهای آموزش زبان فرانسه و معرفی جدیدترین منابع و راه های یادگیری این زبان پر طرفدار توانسته است در این زمینه کارنامه درخشانی را از خود برجای بگذارد. شما می توانید با بهره گیری از اساتید زبده و کارآمد در زمینه آموزش زبان فرانسه از منابع و مقالات موجود در سایت نیز استفاده کنید. ضمن این که در هر مرحله می توانید به منظور تقویت مهارت های زبان فرانسه خودتان از مشاوره رایگان نیز بهره مند شوید. برگزاری دوره های مختلف آموزش زبان فرانسه از سطح پایه تا پیشرفته و آزمون های سطوح مختلف در رده های کودکان تا بزرگسالان از جمله فعالیت های این آموزشگاه در زمینه آموزش زبان فرانسه می باشد. شاید یکی از دلایل گرایش علاقه مندان به آموزش زبان فرانسه زیبایی ها و ظرافت های زبانی خاص آن است. قطعا همیار زبان این حساسیت ها را در نظر گرفته و در کلیه مراحل آموزش این زبان سعی کرده است تا استانداردهای آموزشی بین المللی را رعایت کند. بنابراین اگر قصد دارید قبل از مهاجرت به فرانسه به منظور اشتغال یا ادامه تحصیل شانس خودتان را با همیار زبان محک بزنید. همیار خودتان را در زمینه آموزش زبان فرانسه فراموش نکنید.

 

2

آموزش زبان فرانسه به صورت تخصصی با همیار زبان

 

فرانسه؛ مستقیم

برای آموزش زبان فرانسه عجله نکنید. بهتر است از یک موسسه آموزشی معتبر استفاده کنید. یقینا آموزشگاه ها نقش برجسته ای در آموزش و نتایج مورد نظر شما بازی می کنند بنابراین پیشنهاد می کنیم قبل از این که لیست طولانی و گیج کننده ای را از آموزشگاه های مختلف جمع آوری کنید ابتدا سری به سایت آموزشی همیار زبان بزنید. در صورتی که تمایل داشتید می توانید آموزش را از همان لحظه آغاز کنید. خوش آمدید شما هم اکنون عضوی از جامعه بزرگ همیار زبان هستید.

 

 

آموزش زبان آلمانی را با همیار زبان امتحان کنید

زبان آلمانی زبان علم و هنر و تجارت است. زبان آلمانی برای کسانی که قصد دارند در اروپا به اشتغال، ادامه تحصیل یا سرمایه گذاری بپردازند در کنار زبان انگلیسی به یک ضرورت تبدیل شده است. در واقع بخشی از کشورهای اروپا یا بهتر است بگوییم بخش اعظمی از اتحادیه اروپا از این زبان استفاده می کند و بنابراین در سالیان اخیر موج بزرگی از علاقه مندان آموزش زبان آلمانی به سمت آموزشگاه های مختلف در سطح کشور رفته و در این مراکز ثبت نام می کنند. در انتخاب آموزشگاه مناسب به منظور آموزش زبان آلمانی شرایط متعددی از قبیل در اختیار داشتن فضای آموزشی و امکانات آموزشی روزآمد نقش بسزائی در یادگیری زبان آموزان دارد. همیار زبان نیز با بهره گیری از بهترین متدهای آموزشی همگام با سایر آموزشگاه ها و موسسات آموزشی تراز اول کشور فعالیت چشمگیری را در این زمینه آغاز کرده است. این موسسه آموزشی برای تقویت زبان آلمانی ضمن بهره گیری از خدمات اساتید بومی و تحصیل کرده در این حوزه منابع معتبری را نیز ارائه می کند که جزو معروفترین منابع زبان آلمانی به شمار می روند. شاید فکر کنید این روند بیش از حد معمول طولانی و خسته کننده است. با این همه به شما پیشنهاد می کنیم که برای یادگیری دقیق زبان آلمانی کمی حوصله به خرج دهید. همیار زبان به شما پیشنهاد می کند آلمانی را طوری یاد بگیرید که در برلین سرگردان نشوید. دغدغه اصلی همیار زبان کیفیت آموزشی و ارتقای آن است. از همین رو لازم است تا در یادگیری این زبان به همیار زبان اعتماد کنید. همیار زبان قطعا  همیار شما در آموزش زبان آلمانی است؛ با ما باشید.

1

 

آموزش زبان آلمانی را با همیار زبان امتحان کنید