لنگردهکده‌ی فیل‌ها پاتایا در تور های تایند

دهکده‌ی فیل‌ها پاتایا یکی از بخش های اصلی گردشگری ر پایاتا است که همواره در تور تایلند گنجانده می شود شما در این دهکده ی باشکوه می توانید به فیل سواری و همچنین تماشای حمام فیلم و فوتبال فیلم بپردازید و از طبیعت بکر آن لذت ببرید

دهکده‌ی فیل‌ها پاتایا یکی از پربازدید ترین بخش ها در  پاتایا در تایلند می باشد . در نظر داشته باشید که این دهکده با توجه به داشتن زیبایی های فوق العاده همواره در تور تایلند گنجانده می شود . اگر در تور تایلند ارزان  فرصتی برای بازدید از پاتایا باشد معمولا دهکده‌ی فیل‌ها پاتایا در اولویت قرار دارد . در این دهکده شما می توانید علاوه بر زیبایی هایی که در کل دهکده حاکم است لذت ببرید فیل سواری نیز انجام دهید . فیل سواری در سراسر جزیره برای شما در دسترس است . این جنگل های دست نخورده ی در  این دهکده به شما فرصت آن را می دهد که در دل طبیعت یک گردش فوق العاده ای داشته باشید . انواع گوناگونی از پوشش های گیاهی نیز در این ناحیه یافت می شود .

از دیگر مهمترین ویژگیها در این جزیره این است ه مردم این ناحیه بسیار مهمان نواز بوده و همواره به گردشگران خوش آمد هستند .

نکته ی جالبی که در فیل سواری در این دهکده موجود است این است که علاوه بر یک تجربه ی بی نظیر در این ناحیه شما می توانید با خرید یک بلیط برای فیل سواری در دهکده‌ی فیل‌ها پاتایا کمک بزرگی به بقای حیوانات این ناحیه کنید . زیرا همه ی این هزینه ها برای حفاظت از این حیوانات استفاده می شود . در طول اقامت خود همواره می توانید از میوه های تازه ای که در این ناحیه رشد می کنند استفاده کنید . در دهکده‌ی فیل‌ها پاتایا باغ های بسیاری وجود دارد که دارای انواع گوناگونی از میوه ها هستند . علاوه بر فیل سواری در این ناحیه می توانید از تماشای حمام فیل و فوتبال فیلم نیز در بخش های خاص این دهکده لذت ببرید . در تور تایلند نیز فرصت های ویژه ای برای بهره مندی از این امکانات وجود دارد و معمولا بخشی از این موارد یاد شده در طول اقامت شما در دهکده‌ی فیل‌ها پاتایا در  برنامه ی تور در نظر گرفته می شود .

برنامه ی بازدید از دهکده‌ی فیل‌ها پاتایا

در برنامه ی بازدید از دهکده‌ی فیل‌ها پاتایا سعی کنید که حتما بلیط های مربوط به ورود به بخش های خاص را از قبل رزرو کنید یا تهیه کنید زیرا در برخی از فصل های سال به دلیل وجود گردشگران زیاد در این ناحیه مجبور هستید در صف های طولانی منتظر شوید . به طور کلی معمولا یک بلیط کلی برای شما پیشنهاد می شود ک با استفاده از این بلیط می توانید یک فیل سواری 20 دقیقه ای داشته باشید . در بین جنگل های زیبای پایاتا و در دریاچه ی دهکده به قایق سواری بپردازید و همچنین در آخر سفر خود با استفاده از گاری به دهکده برگردید .

از انواع گارگاه ها و بازارچه ها که در آن می توان بخش عظیمی از هنرهای دستی مربوط به این ناحیه را به طور کامل مشاهده کرد و معمولا قیمت های ارزانی برای خری به شما پیشنهاد می دهند . دهکده‌ی فیل‌ها پاتایا هر روز بین ساعات 10 صبح تا 16 بعد از برای بازدید برای عموم باز می باشد . می توانید در رستوران های موجود در این ناحیه میوه های محلی و نوشیدنی های خاص را میل بفرماید و یک خاطره ی فوق العاده ی یک روزه ای را در دهکده‌ی فیل‌ها پاتایا داشته باشید . در تور تایلند همه ی اقدامات مربوط به سفر توسط مسئولان انجام می شود .

تاریخچه ی دهکده‌ی فیل‌ها پاتایا

به گزارش سفر باتو ، در این قسمت قصد داریم که شما را با تاریخچه ی دهکده‌ی فیل‌ها پاتایا آشنا سازیم . در سال 1973 میلادی این دهکده ساخته شد و هدف اصلی در آن زمان نگهداری فیل ها و مراقبت از آن هابود . در آن زمان هیچ ایده ای برای پیشرفت این ناحیه وجود نداشت . ولی با گذر زمان با توجه به شناخت شدن این ناحیه توانست به یکی از قطب های مهم گردشگری تبدیل شود به طوری که امروز ر اغلب تور تایلند می توان برنامه ای از آن را مشاهده کرد . در ابتدا هدف مراقبت از فیلم های از پا افتاده بود ولی امروزه می توان هر گونه از فیل ها را در این ناحیه مشاهده کرد و همچنین برخی از افراد سرمایه گذاری های کلانی را در این راستا در دهکده‌ی فیل‌ها پاتایا در نظر گرفته اند .

این منطقه ی توریستی توانست در کوتاهترین زمان ممکن توجه بسیاری از گردشگران را در سراسر جهان به سوی خود جلب کن به گونه ای که برخی از کارگردان های معروف دنیا به فکر ساخت فیلم مختص به این ناحیه افتادند . کافی است یک بار به دهکده‌ی فیل‌ها پاتایا سفر کنید تا زیبایی این دهکده را که نمی توان در کلام وصف کرد از نزدیک ببینید . این ناحیه نه تنها با افزایش جذب گردشگران فرصت مطلبی برای اشتغال زایی بین مردم تایلند گردید بلکه همچنین در آمد های زیاد به وجود آمده در این ناحیه توانست گام بزرگی برای حفاظت و نگه داری حیوانات این ناحیه باشد .