بیوگرافی محسن ابراهیم زاده از قرائت قرآن تا شکستن رکورد فروش بلیط

امروزه یافتن سایت موزیک با آرشیو کامل و بیوگرافی خواننده ها کار بسیار سختی است اما افکار نیوز این مشکل رو حل کرده است. پیشنهاد ویژه افکار نیوز به کاربران عزیز دانلود آهنگ جدید رز موزیک می باشد که با آرشیو کامل خود نیازهای شما را برطرف می کند. در رز موزیک آهنگ ها با کیفیت 320 و 128 و با لینک مستقیم و پرسرعت در دسترس می باشد. همچنین پیشنهاد می کنیم از بیوگرافی محسن ابراهیم زاده لذت ببرید.

تولد

محسن ابراهیم زاده در 17 شهریور سال 1366 در تهران متولد شد. او اوایل ساکن کرج بود ولی در حال حاضر ساکن قلعه حسن خان مشهد می باشد.

قرائت قران

محسن وقتی 14 سال داشت شروع به قرائت قرآن کرد. او رفته رفته و با درخواست اطرفیان خود وارد موسیقی شد و از سال 83 در 17 سالگی شروع به فعالیت در بخش موسیقی کرد.

فعالیت حرفه ای

از سال 88 با گذراندن کلاس های موسیقی نزد استاد نیکنام فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرد و اولین ملودی خود را با نام “هنوزم وقتی میخندی” منتشر کرد که مورد استقال واقع شد.

شهرت

محسن در سال 96 آهنگ “سال نو” را برای برنامه مهتاب شبکه تهران خواند که به شدت به محبوبیت و شهرت رسید.

آشنایی مهدی کرد با تهیه کننده این برنامه باعث سپرده شدن تیتراژ این برنامه به او شد.

آشنایی با مهدی کرد

مهدی کرد مدیر برنامه های مرحوم مرتضی پاشایی بود که پس از آشنایی با محسن از طریق فضای مجازی مدیر برنامه های او شد و همچنین تهیه کنندگی کارهای او را به عهده گرفت.

56

اهل فوتبال

محسن به شدت فوتبال رو دوست داره و جالبه طرفدار پرسپولیس هست و  دو آتیشه هم هست.

ازدواج

محسن در حال حاضر مجرد است و 31 ساله می باشد که به علت فعالیت حرفه ای و مشغله کاری متاهل نشده است.

کنسرت

اولین بار فروش بلیط او در کنسرت تهران رکورد فروش بلیط را شکست، تمام اجراهای او در شهرستان ها با استقبال بی نظیری روبرو است.

آهنگ ها

محسن تا به امروز آلبومی رو منتشر نکرده اما تک آهنگ های زیادی رو منتشر کرده از جمله “دونه دونه” و “گل پونه” و “وابستگی” و “تو یار منی” و “میشی فداش” و …

که برای دسترسی به تمام آهنگ های او میتوانید به بخش فول آلبوم محسن ابراهیم زاده مراجعه کنید.