معرفی سریال های جدید نمایش خانگی

در این مقاله قصد داریم به معرفی سریال های جدید نمایش خانگی بپردازیم پس تا پایان نوشته با ما همراه باشید.

امروزه تمامی کارگردانان و سرمایه گذاران به نمایش خانگی روی آورده اند و علاقمند به سرمایه گذاری در سریال های آن شده اند. همانطور که می دانید به علت نگاه تجاری به سینما در نمایش خانگی کیفیت سریال ها بر اساس سلیقه ی مخاطبان ساخته می شود. به همین دلیل علاقمند به ساخت سریال های لاکچری و مجلل شده اند.

به گزارش افکارنیوز سریال هایی که در پاییز از این رسانه پخش می شود از کیفیت بهتری برخوردارند. طبق نظرسنجی های به عمل آمده سریال عاشقانه که در بهمن 95 پخش شد با اختلاف بسیار زیاد بیشترین امتیاز را بین سریال های دیگر نمایش خانگی کسب کرد. از دلایل پر مخاطب شدن و محبوب شدن این سریال می توان ترکیب ژانرهای بسیار محبوب یعنی همان عاشقانه و کمدی و معمایی است علاوه بر این دلیل بسیار مهم دیگر آن حضور چهره های مطرح در سریال با لوکیشن های مجلل است.

نحوه ی دانلود فیلم و سریال های نمایش خانگی

شما می توانید تمامی سریال ها و فیلم هایی که در نمایش خانگی در گذشته منتشر شده اند را به صورت رایگان و با حجم نیم بها از وبسایت پاپ ترانه دانلود کنید و همچنین دانلود فیلم و سریال های جدید از این وبسایت با لینک قانونی و مستقیم و با حجم نیم بها قرار داده شده است

سریال دل

پروژه ی جدید منوچهر هادی است که از بهمن ماه سال 97 کلید خورده است و تا مهر ماه سال 98 در حال فیلمبرداری بوده است. دانلود سریال دل یکی از بی نظیرترین سریال های سال 98 محسوب می شود که به نویسندگی بابک و میثم کایدان در ژانر درام و عاشقانه نوشته شده است. بابک کایدان پیش از این در گفت و گو با بانی فیلم عنوان کرده بود که تصویربرداری این سریال ۷ ماه و در تهران و یکی از شهرهای شمالی کشور به طول خواهد انجامید. یکی از نقاط قوت سریال دل به ورود بازیگران محبوب سینما به سریال های نمایش خانگی با این سریال حساب کرد.

1

سریال مانکن

در میان مجموعه های مختلف نمایش خانگی سریال مانکن به کارگردانی حسین سهیلی زاده خوش درخشید و مخاطبان خود را از خود راضی کرد. دلایل موفقیت زیادی در این سریال وجود دارد که به بخشی از آن اشاره میکنیم : بازیگران و طاحی صحنه آنقدر جذاب است که تماشاگر را با خود همراه می کند. دوم اینکه تجربه در نمایش خانگی نشان داده است که سریال های عاشقانه از مخاطب بیشتری برخوردارند.

دانلود سریال مانکن با لینک مستقیم از وبسایت پاپ ترانه به صورت اختصاصی انجام میشود

2

سریال کرگدن

اثری پربازیگر با ژانر متفاوت  اکشن و اجتماعی است . کرگدن در سریال یک نوع چالش است که توسط یک مافیای بزرگ طراحی شده و این سرآغاز رفاقت بین آنهاست. بازیگران مطرح زیادی نظیر مصطفی زمانی و سارا بهرامی و هدی زین العابدین و ... در این مجموعه وجود دارد. دانلود سریال کرگدن در اینترنت منتشر شده است و همچنین تهیه کننده و مجری طرح این سریال همانند سریال ممنوعه برادران یاری هستند و از نوع تیزر ها مشخص است که با سریالی شبیه به ممنوعه طرف هستیم

3