بهترین فصل سفر؛ پاییز است

همین که سبزها نارنجی می شوند بر روی زمین ی ریزند و بوی ماه مدرسه به راه می افتد ترافیک سفرها نیز کم می شود و خانواده هایی که فرزند محصل دارند ناگزیر خانه نشین می شوند و برای رفتن به سفر چشم انتظار تعطیلات می نشینند. این زمان فرصتی مناسب است تا بار و بنه ببندید و راهی شوید و از خلوتی مسیرهای سفر و قیمت های پایین تر فصل پاییز برای رزرو یک پکیج تور عالی نهایت استفاده را بکنید و سفری بی نظیر را در این فصل رویایی تجربه کنید.

قهوه ترک در ساحل پاییزی استانبول

استانبول همیشه و در هر فصلی جذابیت های فراوان برای سفر دارد؛ پس بی شک پاییز این شهر نیز زیبا و فراموش نشدنی خواهد بود. تور لحظه آخری استانبول را رزرو کنید و به طعم لذیذ چای و قهوه ترکی زمانی که نسیمی خنک در هوا جاریست در سواحل زیبای این شهر بیندیشید. و به گرمای خوش طعم غذاهای ترکی فکر کنید زمانی که نم نم باران پاییزی کوچه پس کوچه های قسطنطنیه دیروز و استانبول امروزی را خیس کرده. همچنین تماشای یادگاری های تاریخی شهر در زیر این نم نم باران لذت بخش و رویایی خواهد بود. کوچه های استانبول زیر باران پاییزی شبیه به تابلوی نقاشی می شوند. این شهر زیبا می تواند در فصل پاییز نیز همچون سایر فصول سال گزینه ای مناسب برای سفر باشد. در دوره زردها و نارنجی های سال رفتن به استانبول فراموش نشدنی، خاص و خاطره انگیز خواهد بود.

پاییز در کیش راحت تر هستید

جزیره کیش یکی دیگر از گزینه های سفرهای پاییزی است. جنوب کشور به دلیل وضعیت آب و هوایی در فصول گرم سال رطوبت و گرمای زیادی دارند که این گرما برای بسیاری خوشایند نیست. هرچند امکان تفریحات آبی در زمان در جزیره وجود ندارد اما در فصل پاییز سفر به کیش به قدری خوشایند است که نبود تفریحات آبی در طول سفر به چشم نخواهد آمد. با رزرو تور لحظه آخری کیش گشت و گذاری بی نظیر در پاییز دلپذیر جزیره، خریدی عالی در مراکز خرید کیش و گذراندن اوقاتی فراموش نشدنی در کافه ها و رستوران های ساحلی را تجربه خواهید کرد. این ها تنها بخشی از اتفاقات خوشایندی است که در طول این سفر در انتظارتان خواهند بود همچنین به دلیل نبودن گرما و رطوبت زیاد و سوزان نبودن آفتاب می توان به راحتی می توان به بازدید همه مناطق و اماکن زیبای تاریخی کیش رفت و از تماشای عظمت تاریخی کشور و جزیره لذت برد. در کنار تمام جذابیت هایی که سفر به کیش در فصل رویایی پاییز دارد؛ ارزان بودن قیمت ها در جزیره به خاطر کم بودن گردشگر در فصل پاییز یکی دیگر از نکات مثبت این سفر است. اقامتی مقرون به صرفه در جزیره زیبای کیش را در فصول کم گردش گر چون پاییز می توان تجربه کرد و سفری فراموش نشدنی به سواحل نیلگون خلیج فارس داشت.

2

آنتالیا پاییز ارزان می شود

سفر به آنتالیا که به مروارید دریای مدیترانه شهرت دارد به قدری جذاب و بی نظیر است که نیازی به وقت و زمان خاص ندارد. اما در فصل پاییز این شهر زیبا کمی خلوت تر است و به این خاطر می توان با صرف هزینه ای کم تر اقامتی مقرون به صرفه و بی نظیر را با یک تور لحظه آخری آنتالیا در این شهر تجربه کرد. آنتالیا شهری ست با طبیعیت بی نظیر و مکان های تاریخی تماشایی که گردشگران بسیاری از سراسر جهان برای تماشای این بناها و گذراندن یک تعطیلات رویایی در یکی از زیباترین شهرهای توریستی کشور ترکیه خود را به این منطقه می رسانند. دمای هوا در شهر آنتالیا در فصل پاییز مطلوب و دل پذیر است شاید گاهی بارانی نیز نم نم بزند که امیدوار باشید در طول سفر شما نیز بزند تا زیبایی های شهر دو چندان شود و بتوانید در یک کافه زیبا بنشینید و هنگامی که یک میان وعده لذیذ ترکی میل می کنید از منظره زیبای خیابان های خیس از نم باران آنتالیا لذت ببرید.