نشست ویژه کالدرون با کاپیتان پرسپولیس برای رفع سوء تفاهم‌ها

به گزارش اخبار ورزشی شهر خبر سید جلال حسینی در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر هم مقابل پیکان بازی نخواهد کرد. طبق اخبار منتشر شده، غایبین پرسپولیس برای بازی با پیکان در حال حاضر شجاع خلیل‌زاده، سیامک نعمتی و فرشاد احمدزاده خواهند بود.کالدرون درصدد است تا در این مسابقه از زوج محمد انصاری و محمد حسین کنعانی زادگان مانند بازی با شهر خودرو استفاده کند که با این وجود بازهم به سید جلال حسینی بازی نخواهد رسید.طبق این خبر  او که به دلیل مصدومیت حدود ۲ هفته با سرخ‌ها تمرین نکرد، بازی‌هایی از جمله استقلال تهران، سپاهان اصفهان، ماشین سازی تبریز و شهر خودرو از دست داد و به دلیل اینکه خلیل زاده از این بازی محروم است، اما بازهم به سید جلال بازی نخواهد رسید.

به گزارش اخبار ورزشی شهر خبر سید جلال حسینی در چهار دیدار اخیر پرسپولیس در لیگ برتر غایب بود تا سرخپوشان پایتخت در غیاب مدافع میانی خود دو شکست در کارنامه خود ثبت کنند. بنابر اخبار سرمربی پرسپولیس درباره غیبت حسینی عنوان کرد: نمی توانم بازیکنی که ۳۷ سال سن دارد و دو هفته تمرین نکرده است را در لیست قرار دهم تا بازی کند.گابریل کالدرون قصد دارد پس از بازگشت از تعطیلات، جلسه ای خصوصی با سید جلال حسینی برگزار کند تا سوء تفاهم های به وجود آمده را برطرف کرده و صحبت های کاپیتان تیمش را بشنود.طبق اخبار شهر خبرکالدرون در هفته های ابتدایی حضورش در پرسپولیس نیز با حسینی جلسات خصوصی طولانی مدتی داشت اما این بار قصد دارد نشست خود را درباره مسائل بین دو طرف برگزار کند.

به گزارش اخبار ورزشی شهر خبر افشین پیروانی حدود دوسال پیش با حکم کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به مدت پنج سال از حضور در فوتبال محروم شد تا جایگاه خود را به عنوان مدیر تیم فوتبال پرسپولیس از دست بدهد.محرومیت سنگین بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس توسط کمیته استیناف فدراسیون رد شد، اما او دیگر نتوانست به جایگاه قبلی خود روی نیمکت پرسپولیس بازگردد. بر اساس این خبر پس از استعفای عرب و روی کار آمدن انصاریفرد زمزمه‌هایی مبنی بر جدایی محسن خلیلی نیز به گوش می‌رسید. مدیرعامل پرسپولیس با این وجود به ادامه فعالیت خلیلی تاکید دارد، اما یکی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس در جلسات یک ماه اخیر این تیم اصرار عجیبی به روی کارآمدن افشین پیروانی دارد. پافشاری این عضو با واکنش منفی سایر اعضا روبرو شده است تا حضور پیروانی در پست فعلی محسن خلیلی در تیم منتفی شود.

اخبار ورزشی را از سایت شهر خبر دنبال کنید.