سفر به آلمان با ویزاگردی + ویزای شینگن + شرایط اخذ وقت سفارت آلمان

سفر به آلمان موضوعی می باشد که قصد داریم در این مقاله به ابعاد مختلف آن بپردازیم مقصدی که سالیانه تعداد زیادی از گردشگران را به سمت خود جذب می کند. در این مقاله قصد داریم تا کشور آلمان را به صورت کامل بررسی کنیم پس اگر شما قصد سفر به آلمان  را دارید با ما در این مقاله همراه باشید و این مقاله را تا انتها مطالعه کنید تا بتوانید اطلاعات کافی برای اخذ ویزای شینگن توریستی و شرایط سفر به آلمان را به دست آورید :

بررسی کشور آلمان

کشور آلمان یا همان جمهوری فدرال آلمان کشوری می‌باشد که در قاره اروپا قرار دارد. پایتخت این کشور شهر برلین می‌باشد. از نظر همسایگی کشور آلمان از شمال با دریای شمال، دانمارک و دریای بالتیک، از سمت شرق با کشورهای لهستان و جمهوری چک، از جنوب با کشورهای اتریش و سوئیس و از سمت غرب با کشورهای فرانسه، لوکزامبورگ، بلژیک و هلند دارای مرز مشترک و همسایگی می باشد.

1

راهنمای سفر به آلمان

 مساحت کشور آلمان حدوداً ۳۵۷ هزار کیلومتر مربع می باشد و همچنین این کشور  دارای ۸۲ میلیون نفر جمعیت می باشد که این جمعیت باعث شده است که کشور آلمان به یکی از پرجمعیت‌ترین کشور های موجود در قاره اروپا تبدیل شود.

در حدود ۱۳۰ تا ۲۳۰ هزار سال پیش اولین انسان ها بر روی سرزمین امروزی آلمان قدم نهادند و انسانهایی که بر روی این سرزمین قدم نهادند با نام  انسان های نئاندرتال معروف بودند. قوم رمی ها اولین قوم از انسان های متمدن بودند که بر کشور آلمان قدم نهادند و در این کشور ساکن شدند. کشور آلمان تا سال ۸۰۰  پس از میلاد از حکومت چندان مقتدری بهره نمی‌برد و همیشه همسایه های این کشور این کشور را مورد تاخت و تاز و هجوم قرار می‌دادند. در این سال‌ها شارلمانی توانست کشورهای روم را متحد کند، ولی این اتحاد بسیار زمان کوتاهی داشت و پس از زمانی نسبتاً کوتاه این اتحاد از هم فرو پاشید. از سرزمین هایی  که به وی تعلق داشتند سه پادشاهی شکل گرفت این که یکی از این پادشاهی ها به آلمان امروزی تبدیل شد. 

2

سفر به آلمان

نخستین پادشاه که از تبار آلمانی بود و بر سرزمین های موجود حکمرانی کرد لودویگ نام داشت. سایر کشورها از آن زمان به بعد مردم این سرزمین را توسط زبان آلمانی می شناختند. قدرت گرفتن کلیسای کاتولیک در این دوره رخ داد. همچنین به وجود آمدن کلیسای پروتستان و مارتین لوتر را می توان از رویدادها و اتفاق های بسیار مهم این دوران محسوب می شود. پس از گذشت این زمان در اوایل قرن نوزدهم میلادی امپراتوری پروس از متحد شدن مناطق آلمانی در کنگره وین تشکیل شد. با پایان یافتن جنگ جهانی اول قیصر مجبور شد که استعفای خود را اعلام نماید. این دوره را تا به وجود آمدن دوران فاشیست دوران جمهوری وایمار می شناسند. پس از پایان جنگ جهانی اول هنگامی که وضعیت اقتصادی در کشور آلمان بسیار خراب شد و همچنین با گسترش یافتن نژادپرستی ها حزب نازی در این کشور قدرت بزرگی به دست آورد. این حزب همچنان بر کشور آلمان حکومت می کرد اما زمانی که جنگ جهانی دوم پایان یافت و در کشور آلمان شکست خورد حکومت این حزب بر این کشور به پایان رسید. پس از اینکه جنگ جهانی  دوم پایان یافت کشور آلمان به دو بخش شرقی و غربی طبقه ‌بندی شد. سرانجام در سال  ۱۹۹۰ میلادی در بخش آلمان غربی و بخش آلمان شرقی با یکدیگر متحد گردیده و بدین صورت جمهوری فدرال آلمان تشکیل شد.

مناطق گردشگری و بسیار مناسب برای سفر به آلمان

همانطور که می دانید کشور آلمان دارای مناطق بسیار زیبای طبیعیو انسانی می باشد که هر سال تعداد زیادی از گردشگران به قصد سفر به آلمان و بازدید از این مکان های زیبا به این کشور سفر می کنند. اگر شما قصد سفر به آلمان را دارید حتماً باید از شهرهایی که در ادامه  به شما معرفی می‌کنیم را بازدید کنید.

شهر ویز بادن

شهر ویز بادن پس از پایان یافتن جنگ جهانی دوم به کمک مردم و دولت این کشور بازسازی شد و به یک شهر بسیار زیبا و دیدنی تبدیل شد. امروزه شهر ویز بادن پر شده است از معماری های نئوکلاسیک که بسیار دوست داشتنی می باشند و همچنین این شهر به یکی از قدیمی‌ترین شهرهای موجود در کشور آلمان تبدیل شده است.

3

مقاصد گردشگری برای سفر به آلمان

رگنسبورگاین یکی از مقاصد سفر به آلمان

شهر  رگنسبورگاین دوران قوم رومی ها باز می گردد این شهر بسیار زیبا دارای چندین ساختمان قدیمی می باشد که از معماری بسیار زیبایی برخوردار هستند و هر سال گردشگران زیادی که به قصد سفر به آلمان به این کشور می آیند از این ساختمان های باستانی زیبا دیدن می نمایند.

 شهر لوبک

 در اطراف شهر لوبک بیش از ۱۰۰۰ بنای تاریخی وجود دارد که این بناها تحت حفاظت سازمان جهانی یونسکو قرار گرفته‌اند. سازه ها و عمارت های بسیار بزرگ که در قرن دوازدهم ساخته شده‌اند از مناطق و ساختمان‌های دیدنی بسیار زیبای این شهر تاریخی هستند.

شهر مونیخ

شهر مونیخ شهر بی نهایت ثروتمند می باشد در حالیکه دارای ظاهر امروزی می باشد اما کاملاً از میراث فرهنگی بهره می برد. همچنین این شهر دارای کاخ های سلطنتی بسیار زیادی می باشد. اگر شما قصد سفر به آلمان را دارید حتماً از این شهر زیبا و تاریخی دیدن فرمایید.

 

شهر بسیار زیبای برلین یکی از مقاصد سفر به آلمان

شهر بسیار زیبای برلین که پایتخت کشور آلمان می باشد. هر آن چیزی که باید یک شهر زیبا و عالی داشته باشد را دارا می باشد. این شهر دارای کافه ها، رستوران ها، فضاهای سبز و ساختمان های طراحی شده گرافیکی که در میان این شهر بزرگ مخفی هستند می باشد. به همین دلیل برلین به یکی از بهترین شهرهای کشور آلمان تبدیل شده است. همچنین برلین شهری است که دارای چند فرهنگ است و این شهر شهر، مدرنی می باشد.

 

شرایط اخذ ویزای کشور آلمان برای سفر به آلمان

همانطور که گفته شد آلمان یک کشور صنعتی و پیشرفته می باشد و همچنین در این کشور دارای زیبایی‌های بسیار زیادی است اگر شما قصد سفر به آلمان را دارید باید حتماً ویزای این کشور را دریافت کنید. به همین دلیل باید اطلاعاتی درباره فرآیند اخذ ویزای آلمان داشته باشید به طور مثال شما باید بدانید که برای اخذ ویزای آلمان باید چه مدارکی را به سفارت تحویل دهید یا اینکه چه مقدار طول می کشد تا ویزای آلمان اخذ شود.

4

سفر به آلمان

در مورد دریافت تمامی ویزاهای آلمان مشترک می‌باشد این است که شما باید وقت سفارت آلمان را اخذ کرده و دعوتنامه یا دلیل موجهی برای دریافت ویزای کشور آلمان داشته باشید. به همین دلیل افراد گردشگری که قصد سفر به آلمان را دارند نیازمند دریافت ویزای توریستی کشور آلمان می باشند. ویزاهای  توریستی کشور آلمان معمولاً به صورت سه ماهه صادر می گردد. برای مشاوره اخذ ویزای آلمان با شماره های 7-22360894 تماس گرفته و یا از سایت ویزاگردی به آدرس  www.visagardi.com دیدن کنید.

 

انواع مختلف ویزا های کشور آلمان برای سفر به آلمان

  • ویزای دیدار از بستگان
  • ویزای ماموریت کاری
  • ویزای نمایشگاهی
  • ویزای کنگره و سمینار
  • ویزای توریستی
  • ویزای مسابقه‌های ورزشی
  • ویزای تجاری
  • ویزای ترانزیت
  • ویزای ماموریت کاری
  • ویزای درمان
  • ویزای همراه بیمار
  • ویزای ورزشی