فروش اقساطی کانکس ویلایی و ویلای پیش ساخته

یکی از پیشنهادات بسیار خوب برای ساخت ویلای شخصی در کمترین زمان، استفاده از سازه های پیش ساخته می باشد. شما می توانید بدون نیاز به ساخت و ساز سنتی و صرف زمان و هزینه بالا ، صاحب ویلای خود شوید. در سفارش و ساخت کانکس ویلایی شما کافیست که خانه مورد نظر خود را بر اساس متراژ و طبقات دلخواه سفارش دهید.

مجموعه شرکت های کانکس دپوماشین و کانکس سامان (با مدیریت مهندس کرمانچی) با تجربه ای 60 ساله در زمینه تولید انواع کانکس و سازه های سبک می تواند شما را در این زمینه کمک نماید. این شرکت دانش و توان فنی تولید کانکس ویلایی و سفارشی دلخواه شما را دارد.

ما سعی کرده ایم برای ارائه خدمات بیشتر به مشتریان، طرح فروش اقساطی کانکس را در مجموعه ارائه دهیم. بنابراین در این روش فروش، مشتریان قادر خواهند بود کانکس ویلایی خود را مطابق توان پرداخت خویش در اقساط مشخص پرداخت نمایند. البته این طرح فروش کانکس اقساطی دپوماشین شامل تمامی محصولات ما می باشد.

فروش اقساطی کانکس ویلایی دپوماشین در اقساط 2 تا 24 ماهه می باشد. در این روش فروش، مشتریان بایستی 25% ارزش فاکتور را نقدا پرداخت نمایند و مابقی مبلغ فاکتور طی 2 تا 24 ماه قابل پرداخت می باشد. در این طرح فروش شما می توانید به ازای 2 یا 3 قسط ماهانه یک فقره چک را ارائه نمایید.

برای آشنایی با شرکت تولیدی و صنعتی کانکس دپوماشین می توانید کلیک نمایید.

کانکس ویلایی سریعترین راه برای ساخت ویلا

با پیشرفت تکنولوژی مصالح ساخت و ساز ابنیه نیز به روزتر شده است. از گذشته برای ساخت و ساز ساختمان های مسکونی و ویلاها از مصالح سنتی استفاده می شود. مصالحی همچون آجر ، سیمان و آهن و ... این مصالح مزایا و معایب خودشان را دارند. یکی از معایب ساخت و ساز سنتی زمان بالای ساخت و ساز و هزینه بالای آنها می باشد. امروزه مصالح به روز بسیاری برای ساخت یک خانه وجود دارد. وجود همین مصالح باعث شده است که بتوان سازه های سبک و پیش ساخته را تولید نمود. کانکس ویلایی یک راهکار سریع و با هزینه کمتر برای رسیدن به ویلای شخصی شماست.

1

کانکس ویلایی چیست؟

بی شک شما در اطرافتان کانکس هایی را دیده اید. کانکس های کارگری جلوی پروژه های ساخت و ساز ، کانکس پلیس ، دکه های سیگار ، کانکس نگهبانی ، کانکس سرویس بهداشتی بین راهی و ... از انواع کانکس است که ما هر روزه می بینیم. کانکس ویلایی نوعی از  کانکس است که همانند یک خانه تمامی امکانات را دارد. در ساخت کانکس ویلایی یک اسکلت بندی فلزی یکپارچه طراحی می شود. وجود اسکلت بندی محکم و یکپارچه باعث می شود که این نوع سازه در برابر زلزله مقاوم باشد. یک کانکس ویلایی می توانند همانند یک خانه و یا آپارتمان متراژ دلخواهی را داشته باشد. در ویلای پیش ساخته می توان تمامی فضاهای مورد نیاز را طراحی کرد. هال ، اتاق های خواب ، آشپزخانه ، حمام و سرویس بهداشتی ، بالکن و حتی سونا و جکوزی را نیز می توان در کانکس ویلایی طراحی کرد. شایان ذکر است که قیمت کانکس ویلایی نسبت به سازه های سنتی پایین تر و اقتصادی تر است.

طراحی کانکس ویلایی

ساخت کانکس ویلایی بر خلاف سایر کانکس های معمولی پیچیدگی های خاص خود را دارد. قبل از ساخت ، بایستی نقشه ویلای پیش ساخته آماده شود. بر اساس طرحی که مدنظر کارفرماست تمامی محاسبات فنی و مهندسی آن انجام می شود. به عنوان مثال شاسی و پروفیل و اتصالات اسکلت فلزی انتخاب شده برای دو کانکس با ابعاد 40 متری و 100 متری بسیار متفاوت است. در طراحی کانکس ویلایی علاوه بر محاسبات فنی و مهندسی دقیق ، نقشه فضای کانکس نیز طراحی می شود تا موقعیت و ابعاد هر بخش از کانکس مشخص شود. در بخش طراحی نمای داخلی ، نمای بیرونی ، سقف ، رنگ بندی و ... کاملا مشخص می شود. پس از اتمام طراحی کارفرما یک نمای کلی از کار رو پیش رو دارد که بایستی اجرا شود.

نمای بیرونی و داخلی کانکس ویلایی

یکی از بخش های مهم در طراحی و ساخت کانکس ویلایی نمای بیرونی و درونی است. برای نمای بیرونی کانکس مصالح متنوع بسیاری وجود دارد که می توان استفاده کرد. فایبر سمنت طرح دار و یا ساده ، دیوارپوش های pvc ، نماهای سایدینگ طرح چوب ، سنگ و کامپوزیت و ... از مصالحی است که می توان استفاده کرد.

2

داخل کانکس ویلایی چه امکاناتی دارد ؟

طراحی و ساخت داخل کانکس همانند خانه های غیر پیش ساخته می باشد. برای نمای داخل کانکس ویلایی نیز می توان از متریال های مختلف استفاده کرد. بر اساس نیاز و در بخش های مختلف ویلا می توان مصالح متنوعی همچون تایل ها ب پی وی سی ، ام دی اف دوجداره ، تایل های گچی (کناف) ، فایبر گلاس و انواع پوشش سلولزی را استفاده می شود.

کف کانکس ویلایی در داخل ، به وسیله کف پوش و یا سرامیک پوشانده می شود. سیستم روشنایی کانکس نیز بر اساس پلان اجرایی شامل سیستم روشنایی ، سیستم ایمنی و سیستم های اعلان و اطفای حریق می باشد.

درب و پنجره های کانکس ویلایی بر اساس سفارش مشتری می تواند آلومینیومی ، پی وی سی ، یو پی وی سی و م دی اف و چوبی باشد.

عایق بندی کانکس ویلایی به صورت کامل انجام می شود. بر اساس نوع آب و هوایی که استفاده می شود عایق بندی متفاوت خواهد بود. در کل ساخته شده در برابر برف و باران ، سرما و گرما و گرد و خاک عایق بندی می شود.

سیستم لوله کشی که در ساخت کانکس های وبلایی استفاده می شود از لوله های پلی اتیلن است که به صورت توکار می باشد. همچنین در طراحی آشپزخانه می توان تمامی امکانات و ظرافت ها و زیبایی های یک آشپزخانه لوکس را پیاده کرد.

آیا می توان یک کانکس ویلایی دوبلکس طراحی کرد ؟

کانکس های ویلایی لزوما در یک طبقه ساخته نمی شوند. بدون شک می توان کانکس ویلایی دوبلکس و حتی تریپلکس رو طراحی و اجرا کرد. در کل با استفاده از سازه های مبتنی بر کانکس و مصالح سبک می توان ساختمان هایی با چند طبقه نیز ساخت. در ساخت سازه های با بیش از یک طبقه محاسبات فنی دقیق تر و اسکلت های فلزی پیش بینی شده بسیار قوی تر خواهد بود. یکی از مزیت های بسیار مهم در کانکس ویلایی ضد زلزله بودن آن است. با توجه به اینکه مصالح و سازه به صورت یکپارچه و سبک هستند، ویلاهای کانکسی در برابر زلزله مقاومت بالاتری را نسبت به سازه های سنتی دارند. در این کانکس ها در مقابل تکانه های شدید زلزله ریختن دیوار و یا پرت شدن آجری وجود ندارد.

آیا کانکس ویلایی در محل ساخته می شود ؟

کانکس های ویلایی بر اساس متراژ و تعداد طبقات می تواند در محل ساخته شود. در صورتی که که متراژ کانکس پایین باشد می توان آن را در کارخانه ساخته و به صورت دو یا چند تکه مجزا به محل انتقال داد. پس از انتقال به محل کانکس اسمبل شده و کار اتصال و نصب انجام می شود.

3

چگونه می توان کانکس ویلایی سفارش داد؟

شرکت دپوماشین و سامان جزو قدیمی ترین و با تجربه ترین شرکت های ساخت و تولید کانکس در ایران می باشند. این دو شرکت بیش از 60 سال تجربه تولید انواع کانکس مسکونی ، کانکس ویلایی ، کانکس اداری و کانکس فروشگاهی و ... را دارد. این دو شرکت تحت مالکیت یک مجموعه و با برندهای مختلف سالهاست که در زمینه ساخت کانکس ویلایی مشغول فعالیت می باشد.

در طول سالهای متمادی فعالیت این دو شرکت ، سازه های پیش ساخته بسیاری برای مشتریان دولتی و شرکتی و اشخاص ساخته شده است. ساخت کمپ های مسکونی بزرگ ، کمپ های اداری و آموزشی از خدمات این دو شرکت در سالهای اخیر برای مشتریان بوده است.

شما می توانید برای خرید کانکس و سفارش ویلای پیش ساخته با این شرکت تماس بگیرید. کارشناسان واحد فروش کانکس مجموعه هر روزه از ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر پاسخگوی مشتریان می باشند. برای مشاوره و سفارش می توانید با شماره 02144196595  تماس بگیرید. کانکس های ویلایی تولیدی دپوماشین و سامان با گارانتی و خدمات پس از فروش بلند مدت به مشتریان ارائه می شود .قیمت کانکس تولیدی دپوماشین و سامانیران علیرغم کیفیت بالا کاملا رقابتی است.

ساخت و اجرای یک کانکس ویلایی بسته به متراژ و طبقات از 10 روز تا 2 ماه متغیر می باشد. بنابراین شما می توانید در سریعترین زمان ممکن خانه ویلایی خود را صاحب شوید.