آمار ضعیف خط دفاعی پرسپولیس در نبود سیدجلال

یدجلال حسینی کاپیتان با تجربه پرسپولیس که در ابتدای فصل دچار مصدومیت شده بود چند بازی اول تیمش را از دست داد و همین موضوع باعث شد تا سرخپوشان در خط دفاعی با مشکل روبرو شوند.

به گزارش اخبار ورزشی شهر خبر و به نقل از ورزش سه در ۷ بازی این فصل لیگ برتر، مجموعا ۱۹ شوت داخل چارچوب به سمت پرسپولیس زده شده است. طبق خبر های  باشگاه پرسپولیس آمار شوت‌های داخل چارچوب حریفان در حضور سیدجلال، ۲ شوت در ۱۸۸ دقیقه و بدون حضور او، ۱۷ شوت در ۴۴۲ دقیقه است. یعنی حریفان پرسپولیس زمانی که کاپیتان این تیم در زمین حضور دارد، برای هر شوت باید ۹۴ دقیقه صبر کنند اما وقتی او در زمین نباشد، هر ۲۶ دقیقه می‌توانند یک بار پرسپولیس را با ضربات داخل چارچوب تهدید کنند. بر اسس اخبار  پرسپولیس در سال‌هایی که جلال حسینی را در اختیار داشته، هیچوقت میانگین گل‌های خورده‌اش از یک گل در هر دو مسابقه بیشتر نشده است. آماری فوق العاده، که از لیگ دوازدهم آغاز شد و در لیگ‌های شانزدهم تا هجدهم ادامه پیدا کرد.

بر اساس اخبار پرسپولیس و به نقل از ورزش3  یکی از بزرگ‌ترین ضعف‌های این روزهای باشگاه پرسپولیس عملکرد بسیار ضعیف مهاجمان گل نزن این تیم است؛ چه علیپور که با وجود یدک کشیدن دو آقای گلی لیگ هنوز پایش به گلزنی باز نشده و در بازی دیده نمی‌شود و چه جونیور برزیلی که از یک کنترل توپ ساده نیز عاجز و یادآور دی کارمو است طبق اخبار اصرار به اشتباه را تنها در چیدمان خط حمله پرسپولیس نمی‌بینیم، یکی دیگر از ضعف‌های این روزهای پرسپولیس آشفتگی خط دفاعی است که مهر اصلی آن توسط کالدرون نیمکت‌نشین شده است. خط زدن نام سیدجلال حسینی توسط مرد آرژانتینی یکی از بزرگ‌ترین سؤال‌های بی‌پاسخ پرسپولیس است.

به گزارش اخبار ورزشی شهر خبر و به نقل از ورزش سه حضور جونیور در پرسپولیس را می‌توان به پای دلال‌هایی نوشت که این روزها فوتبال ایران را قرق کرده‌اند، اما مشکل اصلی پرسپولیس در واقع نه یک بازیکن که تصمیم‌های نادرست مردی است که از اشتباهات خود و ناکامی‌های تیمش درس نمی‌گیرد و همچنان به تکرار اشتباهاتش اصرار دارد. مسئله‌ای که باعث شده باشگاه پرسپولیس این فصل نه فقط ابهت همیشگی و یک قهرمان را نداشته باشد که از اوج قدرت به زیر کشیده شود. کاری که در طول چهار سال گذشته هیچ‌یک از تیم‌های مدعی قهرمانی موفق به انجام آن نشدند

بر اساس اخبار پرسپولیس و به نقل از ورزش3 از زمانی که گابریل کالدرون سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس شده تا به حال دو اردوی نسبتاً بلندمدت برای تیم ملی برگزار شده که در هر دو اردو، نیمی از بازیکنان تیم سرخپوش پایتخت، کمپ را رها کردند تا به اردوی تیم ملی بروند. بر اساس این خبر این موضوع اصلاً برای گابریل کالدرون قابل توجیه نیست. سرمربی آرژانتینی پرسپولیس اعتقاد دارد تعداد بازیکنانی که از تیمش به تیم ملی می‌روند زیاد بوده است. به همین علت کالدرون در آخرین مذاکرات خود با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، خواستار آن شد تا اخبار مربوط به نقل و انتقالات به شکل حرفه‌ای‌تر از سوی باشگاه مدیریت شود. طبق اخبار  شنیده‌ها حکایت از آن دارد که طی روز‌های اخیر، کریم انصاری‌فرد، رامین رضاییان و چند بازیکن ملی‌پوش دیگر مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار گرفته‌اند و مذاکرات بی‌سر و صدایی با آن‌ها برای حضور در جمع سرخپوشان صورت گرفته، اما کالدرون قصد ندارد اقدام به جذب بازیکنان ملی‌پوش کند زیرا تا همین جای کار و در روزی که محمد انصاری، علی علیپور و مهدی ترابی به تیم ملی دعوت نشده بودند، نصف پرسپولیسی‌ها در اردوی تیم ملی بودند و بازیکنانی که می‌آیند، نباید ملی‌پوش باشند.

به گزارش اخبار ورزشی شهر خبر و به نقل از ورزش سه جونیور براندائو در بازی‌هایی که در این فصل به میدان رفته به خوبی نشان داده است که در سطح پرسپولیس نیست و جالب اینکه کالدرون در آخرین صحبت‌هایش در مورد این بازیکن مدعی شد که چون چند بازیکن تیمش شرایط بازی نداشتند مجبور به استفاده از جونیور شد و در بین دو نیمه هم او را به خاطر عملکرد ضعیفش تعویض کرد. طبق این خبر زمانی که بحث انتقال جونیور به باشگاه پرسپولیس مطرح شد خیلی‌ها این اعتقاد را داشتند که این بازیکن بعد از یک فصل کامل نیمکت‌نشینی در لیگ بلغارستان که لیگ کاملاً معمولی است نمی‌تواند خریدی مناسب برای قهرمان فصل گذشته لیگ ایران باشد، اما کمیته نقل‌وانتقالات پرسپولیس بدون توجه به این مسائل این بازیکن را با قیمت گزاف جذب کرد.بر اساس اخبار  بدون شک باشگاه پرسپولیس در هیچ مقطعی مبلغ ۵۷۵ هزار دلار برای یک بازیکن هزینه نکرده است که این اتفاق در زمان مدیریت عرب در پرسپولیس رخ داد. به‌هرحال باید دید انصاری‌فرد می‌تواند با جونیور برای قطع همکاری به توافق برسد یا اینکه باشگاه پرسپولیس به مانند خیلی دیگر از بازیکنان خارجی بی‌کیفیتی که داشت محکوم به پرداخت کل حق و حقوق او خواهد شد.

بر اساس اخبار پرسپولیس و به نقل از ورزش3 با وجود بخشیده شدن شجاع خلیل‌زاده و محرومیت فرشاد احمدزاده و همچنین سیامک نعمتی که در دیدار اخیر پرسپولیس ۴ کارته بود این بازیکنان میتوانند تیمشان را در بازی با شاهین شهرداری بوشهر همراهی کند. به این ترتیب شجاع، فرشاد و سیامک بدون مشکل از بازی آینده می‌توانند با صلاحدید کالدرون در ترکیب پرسپولیس به میدان بروند.

طبق این خبر گفتنی است دیدار پرسپولیس و شاهین شهرداری بوشهر در هفته هشتم لیگ برتر روز جمعه سوم آبان در بوشهر برگزار خواهد شد.