برند،شیائومی بی رقیب در،اسمارت فون،های،میان،رده

 

همه ما می‌دانیم که یک خرید صرفاً با کیفیت محصولی که تولیدکننده ارائه می‌کند تکمیل  نمی‌شود. در بررسی آمار فروش شرکت های تولید کننده محصولات دیجیتال، کمپانی شیائومی در سالهای ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸ تولید کنندگان بزرگی که سالها در عرصه تولید موبایل یک تازی می‌کردند را یکی پس از دیگری ناک اوت می‌کرد!

 در سال ۲۰۱۹ نیز اوج فروش محصولات شیائومی را از این تولیدکننده نوپا شاهد بودیم. چین هرگز فراموش  نمی‌کند که مجموعه شیائومی چه خدمتی به بازار این کشور کرده است. حتماً یادتان می‌آید آن زمانی که گوشی های چینی در بازار محبوبیتی نداشتند و عبارت (گوشی چینی) به یک اصطلاح ویژه بدل شده بود که به محصولات بی کیفیت اطلاق می‌شد .

این رویه داشت کمر اژدهای چین را که در حال اوج گرفتن  بود می‌ شکست؛ که شیائومی مانند یک سامورایی از راه رسید و همه چیز را عوض کرد.

 گوشی میان رده بهتر از ردمی نوت 8 پرو ‌پیدا نمی‌کنید  

در بررسی اخبار و آمار فروش محصولات این شرکت در سرتاسر جهان، در می‌یابیم که در سال‌های اخیر خصوصاً در سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ برند شیائومی نه تنها چین را در قبضه خود نگاه داشت، بلکه همچنان در سرتاسر آسیا و خاورمیانه جولان می‌داد؛  فراتر از اینها، این برند پرآوازه به قلب قاره سبز هجوم برد و امروزه ما می‌توانیم در گوشی فروشی های انگلستان به راحتی انواع موبایل های شیائومی را در پشت ویترین های جزیره ببینیم.

 تردیدی نیست که در کشورهای اروپایی، سطح انتظار کاربران از محصولات دیجیتال به گونه ای است که هرگز زیر بار محصول بی‌کیفیت  نمی‌روند.

 اگر یک محصول از پشتیبانی خوبی برخوردار نباشد، ماژول های روز را پشتیبانی نکند و به طور کلی یک گوشی تمام عیار نباشد، هرگز خریداران مشکل پسندی که ده‌ها گزینه دیگر برای انتخاب در اختیار دارند، شیائومی دست  نمی‌گیرند.

بنابراین باید اطمینان پیدا کنیم که در بین گوشی های میان رده بهتر از برند گوشی شیائومی پیدا  نمی‌شود. حداقل در حال حاضر همه چیز به نفع شیائومی پیش می‌رود. البته بهتر است بگوییم شیائومی همه چیز را به نفع خود به پیش می‌برد؛  چرا که اگر این کمپانی بخواهد اشتباه مرگبار برخی از شرکت‌های تازه به دوران رسیده که دولت شان مستعجل بود را تکرار کند بدون هیچ تعارفی کله پا می‌شود.

مارک شیائومی بخرید چون این کمپانی امتحان خود را پس داده است

به نظر شما چه کسانی از حضور شیائومی در مسند امپراتوری بازار دیجیتال ضرر می‌کنند؟! آیا رقبای این موبایل ساز بزرگ چینی دست روی دست گذاشته اند و همینطور جولان دادن های این برند استثنایی را مشاهده می‌کنند؟

 مطمئناً این گونه نیست؛ آنها مانند عقاب چشم تیز کرده اند که اشتباه یا نقصی در محصولات شیائومی ببینند تا  ماجرا را در بوق و کرنا کنند و از ابزارهای موجود در دنیای ارتباطات نیز کمک بگیرند و خلاصه کلی بر علیه این سازنده موفق تبلیغات منفی کنند.

 منظور این است که اگر کیفیت شیائومی اتفاقی بوده باشد یا ماجرای کیفیت محصولاتش یک شایعه و تبلیغات بود، مطمئنا با توجه به سرعت و فراگیری رسانه در دنیای ارتباطات امروز، همه کاربران سراسر جهان به زودی خبر دار می‌شدند.

 پس بدون هیچ گونه نگرانی شیائومی بخرید و تردید نکنید که این کمپانی امتحان خود را پس داده است.

 اگر شیائومی در بازار رقابت گوی سبقت را از دیگران ربوده، بدون تردید از امتحانات بزرگی سربلند بیرون آمده است. برند شیائومی یکی از ارزشمندترین و محبوب‌ترین شرکت‌ها در بورس و سهام تولید کنندگان گوشی هوشمند نیز هست. سهامداران بسیار زیادی آرزو دارند که سهمی از شیائومی داشته باشند. همین امر سبب شده است تا  شاخص ارزش سهام شیائومی حالا حالا‌ها رو به بالا بماند.

از هر کسی بپرسیم می‌گوید گوشی شیائومی  

شیائومی را در دست خیلی‌ها می‌بینیم. افرادی که مدت‌ها از این گوشی های هوشمند که خریده اند بدون مشکل استفاده می‌کنند. نگارنده برای نوشتن این مطلب خصوص شیائومی تحقیقات بسیاری کرده و از افراد متعددی این مسئله را پرس و جو کرده که آیا از خرید گوشی شیائومی خود راضی هستید یا نه!

 نتیجه بدون حتی یک مورد نارضایتی به نفع شیائومی بوده و همه از داشتن این گوشی احساس خوبی داشتند. از طرفی این شرکت با پشتیبانی های فوق العاده قدرتمندی که دارد، هرگز دست مشتریان و خریداران را در حنا  نمی‌گذارد و اگر عیب و ایرادی در محصولاتش باشد با پشتیبانی و بروزرسانی هایی که ارائه می‌کند نواقص و باگ های احتمالی را شناسایی و پوشش می‌دهد. همه این توضیحات و دلایل موجب می‌شود با یک تولید کننده قدرتمند و مشتری مدار به نام کمپانی شیائومی طرف باشیم.

حقیقتا برای خرید گوشی شیائومی بنگ گود یک فروشگاه عالی است

فروش پایان یک معامله نیست. این شعار معروف را شما بارها شنیده‌اید. منظور از این جمله این است که به فرض شما گوشی بسیار خوبی هم انتخاب کرده و بتوانید هزینه آن را تامین کرده و آن را خریداری کنید، اما چنانچه فروشنده پشتیبانی خوبی از شما به عمل نیاورد یا احیاناً صلاحیت حرفه‌ای لازم را نداشته باشد و در خرید شما مشکلاتی نظیر رجیستری یا اصل نبودن و هر گونه تقلب پیش بیاید؛ آن وقت است که آرزو می‌کنید ای کاش هرگز چنین معامله ای  نمی‌کردید و به یک گوشی دکمه دار ساده قناعت می‌کردید!

می دانید چرا؟ چون فروش پایان یک معامله نیست و هر چند محصول یک کمپانی، با کیفیت باشد این که گوشی را از دست چه فروشنده ای می‌گیرید مسئله مهمی است.

 در بین سایت‌ها و فروشگاه های اینترنتی متعددی که اسمارت‌فون‌های تولیدی روز دنیا را به فروش می‌رسانند، سایت بنگ گود یک پیشنهاد پر مزیت است که پیش روی شما خریداران گرامی است.  این سایت سابقه فراوانی در فروش محصولات دیجیتال دارد.

به طور خاص فروشگاه بنگ گود دات آی آر در سال های اخیر گوشی شیائومی را در تعداد بالا به مشتریان ایرانی فروخته و  شما می‌توانید اطمینان داشته باشید که یک مجموعه حرفه ای و مسئول به نام بنگ گود طرف معامله شماست. حقیقتاً در بحث قیمت، این فروشنده اگر ارزان ترین سایت فروش موبایل نباشد، جزو ارزان ترین فروشنده‌ها و سایت های عرضه گوشی هوشمند و کالاهای دیجیتال در بین خریداران ایرانی محسوب می‌شود.خرید محصولات کمپانی شیائومی  را با قیمت مناسب ،خدمات و پشتیبانی بنگ گود به یک خرید ماندگار تبدیل کنید.