آمار فوق العاده استقلال ؛ غوغای خط آتش استراماچونی

به گزارش خبر ورزشی و به نقل از ورزش۳  آبی پوشان استقلال در دیدار برابر صنعت آبادان توانستند با ارائه یک بازی بسیار خوب با ۵ گل به پیروزی دست پیدا کنند.خط حمله آبی پوشان یک شب بسیار خوب دیگر را تجربه کرد و نشان داد که بسیار آماده است. طبق اخبار، برای  باشگاه استقلال زدن 23 گل در ۷ بازی ، آمار حیرت انگیز بوده است و نشان می دهد که حال این تیم خوب است.آنها در دو بازی جام حذفی دوتا سه گل برابر گل ریحان و فجرسپاسی به ثمر رسانده اند و در مسابقات لیگی هم به ترتیب ۲ گل به گل گهر،۴ گل به سایپا،۲ گل به پارس جنوبی جم،۴ گل به تراکتور سازی و حالا هم ۵ گل به نفت آبادان زده اند تا یک آمار ترسناک خلق کرده باشند.

به گزارش اخبارورزشی شهر خبر  و به نقل از ورزش۳  استقلال در دیدار خود برابر صنعت نفت توانست با ۵ گل به پیروزی برسد. بعد از این دیدار استراماچونی سرمربی آبی پوشان پایتخت به انتقاد از مدیریت باشگاه پرداخت و تاکید کرد که قلب او شکسته و با این شرایط سخت است که ادامه دهد. طبق این خبر استقلال فصل جاری رقابت های لیگ برتر را ناامید کننده آغاز کرد و در ۵ بازی تنها ۳ امتیاز کسب کرد اما در ۵ بازی بعدی ۱۵ امتیاز کسب کرد و در رده سوم جای دارد. بر اساس اخبار استقلال هواداران استقلال با توجه به این نتایج درخشانی که تیم آنها با استراماچونی به دست آورده اصلا دوست ندارند که این مربی را از دست دهند.

طبق صفحه اخبار استقلال سایت شهر خبر آبی پوشان در حالی ۵ بار موفق به باز کردن دروازه حریف شدند که سهم خط حمله آنها ۲ گل از این ۵ گل بود و سایر گلهای این تیم را مدافعان زدند. شیخ دیاباته که هفته گذشته پایش به گلزنی باز شد یک و مهدی قائدی نیز یک گل زدند تا این دو مهاجم که حالا یکی از بهترین زوج‌های سالهای اخیر در خط حمله آبی پوشان شده‌اند هر کدام با ۴ گل بهترین گلزن تیم شان باشند. طبق اخبار این دو بازیکن هر کدام با ۴ گل و یک پاس گل، تاثیرگذار ترین و ارزشمند ترین بازیکنان استقلال تا پایان هفته دهم هستند.

به گزارش خبر ورزشی و به نقل از ورزش۳  بازیکنان و استراماچونی به شدت از شرایط باشگاه استقلال ناراضی هستند و توقع دارند بعد از نتایج اخیر حداقل بخشی از مطالبات‌شان پرداخت شود.تمام مدیران باشگاه استقلال درست در شرایطی که هواداران از آنها جواب می‌خواهند، سکوت کرده‌اند. از امیرحسین فتحی گرفته تا خلیل زاده رئیس هیات مدیره استقلال و کامران منزوی بعد از تهدید به استعفای استراماچونی کوچکترین واکنشی نشان نداده و تصمیم گرفته اند سکوت کنند. طبق این خبر  پشت اعتراض استراماچونی در واقع خواسته بازیکنانی بود که به سرمربی گفته بودند با این شرایط نمی توانند روی تمرینات تمرکز کنند.

به گزارش خبر ورزشی و به نقل از ورزش۳ محمد نوری پیشکسوت استقلال با اشاره به پیروزی پر گل استقلال مقابل صنعت نفت اظهار داشت: با جرات می‌توان گفت این تیم فراتر از فوتبال ایران بازی می‌کند و حالا زنگ خطر را برای تیم‌های بزرگ آسیایی هم به صدا در آورده است. طبق این خبر عضو پیشین کمیته فنی باشگاه استقلال در خصوص صحبت های استراماچونی در نشست خبری و تهدید تلویحی به استعفا در صورت ادامه شرایط نابسامان مالی باشگاه بیان داشت: کاملا باید به این مربی ایتالیایی حق داد. او برادری اش را ثابت کرده و حالا باشگاه باید به وعده‌هایش عمل کند. بر اساس اخبار پیشکسوت آبی پوشان خاطرنشان ساخت: از حالا به بعد هر اتفاق بدی برای این تیم بیفتد و اگر تیم از این شرایط دور شود، هواداران از چشم مدیریت باشگاه استقلال خواهند دید. پس لطفا تا دیر نشده به داد این تیم برسید.

به گزارش اخبارورزشی شهر خبر  و به نقل از ورزش۳  پرویز برومند در خصوص برتری استقلال برابر صنعت نفت اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و استقلال خیلی قشنگ بازی کرد. این تیم در بار هجومی خیلی خوب ظاهر می شود و این تحول نتیجه کار استراماچونی در استقلال است. من از این سرمربی تشکر می‌کنم.طبق اخبار استقلال برومند افزود: همچنین از بازیکنانی که این قدر خوب بازی می‌کنند تشکر میکنم امیدوارم استقلال به همین روند ادامه دهد. طبق این خبر برومند در ادامه افزود: استقلال آن قدر قشنگ بازی می‌کند که همه از تماشای بازی‌های این تیم لذت می‌برند.

به گزارش صفحه اخبار استقلال سایت شهر خبر سعید لطفی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص پیروزی استقلال مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: خداراشکر با این پیروزی که استقلال کسب کرد، دل هواداران شاد شد. بدون شک این پیروزی حاصل زحمات کادرفنی و بازیکنان بود که با چنین نتیجه‌ پر گلی به دست آمد.طبق اخبارورزشی شهر خبر وی افزود: خواهش می‌کنم آقایان منتقد دست از سر استقلال بردارند. اگر می‌توانند از این تیم حمایت کنند اگر هم نمی‌توانند سکوت کنند تا استقلال وارد حاشیه نشود. طبق اخبار باشگاه استقلال سعید لطفی ادامه داد: هواداران نباید فکر کنند صنعت نفت تیم ضعیفی است بلکه معتقدم بازیکنان استقلال آن قدر خوب بودند که پس از به ثمر رسیدن گل دوم آبی‌پوشان پایتخت شیرازه آن تیم از هم پاشیده شد.همه چیز را به فال نیک می‌گیریم، شاید خیلی‌ها بگویند چون استقلال روی غلتک افتاده تعطیلات لیگ به ضرر این تیم باشد اما بر عکس معتقدم این اتفاق فرصت خوبی است تا استراماچونی نقاط ضعف و قوت تیمش را بهتر شناسایی کند.

اخبار استقلال را از سایت شهر خبر دنبال کنید.