بهترین دکتر ختنه در تهران

عمل ختنه یکی از عمل‌های مهم کودکان می‌باشد که بهتر است نزد یک متخصص اطفال باسابقه و در یک کلینیک ختنه تخصصی نوزادان انجام گیرد تا شما به عنوان پدر و مادر نوزاد اطمینان حاصل کنید که مشکلی در طی این عمل برای کودک دل‌بندتان ایجاد نمی‌شود. برای انتخاب یک مرکز ختنه بهتر است به فاکتورهای زیر توجه کنید

- سابقه و خوشنامی

بهتر است قبل از انتخاب یک پزشک و یا مرکز و کلینیک ختنه از سوابق خوب و خوشنامی آن اطمینان حاصل کنید. برای این مورد می‌توانید از اطرافیانتان که قبلا کودکان خود را ختنه کرده‌اند درباره جایی که این عمل را انجام داده‌اند سوال کنید و همچنین می‌توانید با جستجو در اینترنت نظرات مادران مختلف را درباره بهترین دکتر ختنه و کلینیک‌ها و مراکز ختنه بخوانید تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید.

-در دسترس بودن

ممکن است بعد از عمل ختنه مشکلاتی برای کودک شما ایجاد شود و نیاز باشد تا بتوانید به راحتی با پزشک خود مشورت کنید و از او راهنمایی بگیرید. 

- قیمت و هزینه ختنه

یکی دیگر از عواملی که در انتخاب یک کلینیک ختنه برای پدر و مادرها مهم است هزینه ختنه است. ما پیشنهاد می‌کنیم که قیمت را در اولویت‌های بعدی پس از کیفیت و خوشنامی و در دسترس بودن قرار دهید. چرا که شما یکبار بیشتر قرار نیست هزینه‌ای بابت ختنه پرداخت کنید. پس ارزش این را دارد که هزینه بیشتری بابت خدمات بهتر پرداخت کنید و سلامتی نوزاد خود را به خطر نیاندازید.

جهت دریافت اطلاعات درباره هزینه ختنه  به لینک آن مراجعه کنید.

هزینه ختنه به روش جراحی

همچنین اگر سن کودک بالاتر از یک‌ سال باشد معمولا نیاز به جراحی می‌باشد که هزینه آن بالای یک میلیون و دویست هزار تومان است و بهتر است برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها و همچنین راحت‌تر بودن نوزاد در سنین پایین‌تر کودک خود را ختنه کنید.

اما اگر مشکل خاصی در آلت کودک باشد هزینه و قیمت جراحی متفاوت خواهد بود و بیشتر از حالت عادی خواهد بود. به طور مثال اگر کودک دچار ختنه پیغمبری باشد به خاطر سختی بیشتر عمل هزینه آن نیز به طبع بالاتر است.

هزینه ختنه به روش کلیپس نقره‌ ای و لیزر

نیز در همان محدوده قیمت ختنه با روش حلقه است ولی ما پیشنهاد می‌کنیم که بهترین روش ختنه یعنی حلقه را برای انجام ختنه کودکتان انتخاب کنید.

همچنین در صورت داشتن بیمه تکمیلی می‌توانید تمامی هزینه‌های ختنه را از بیمه خود دریافت کنید و با داشتن بیمه‌های دیگر مثل بیمه ایران و بیمه البرز می‌توانید تخفیفی در قیمت نهایی ختنه از دکتر هرمان مقدم بگیرید.

بهترین دکتر ختنه در تهران با سابقه 10 ساله ، دکتر کامبیز هرمان مقدم هستند که در این زمینه دارای تخصص می باشند.

همچنین تزریق واکسن آبله مرغان برای زنان باردار ، در مطب دکتر هرمان مقدم صورت می پذیرد.

 زنانی که در دوران بارداری به این ویروس مبتلا می‌شوند ممکن است نوزادانی با رشد و وزن کم، سر کوچک‌تر از حد طبیعی، دارای مشکلات بینایی و معلولیت ذهنی به دنیا بیاورند.

به هرحال زنانی که باردارند یا قصد دارند به زودی باردار شوند و افرادی که سابقه واکنش شدید آلرژیک به نئومایسین یا ژلاتین دارند نباید واکسن واریسلا دریافت کنند.اگر شما در معرض خطر آبله مرغان هستید اما مطمئن نیستید که قبلاً عفونت را داشتید یا نه، می توانید یک آزمایش خون برای اندازه گیری ایمنی به واریسلاانجام دهید.برای واکسیناسیون کامل، بزرگسالان و کودکان 12 ساله و بالاتر نیاز به دو دوز واکسن واریسلا دارند که به فاصله 4 تا 8 هفته داده می شود.کودکان کمتر از 12 سال نیاز به دو دوز واکسن واریسلا دارند که به فاصله 3 ماه داده می شود.

برای رزرو نوبت و مشاوره درباره قیمت و هزینه ختنه می‌توانید با مطب دکتر هرمان مقدم تماس بگیرید.     (88213218-021)

ختنه